Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Du får väl då upplysa ett stort antal trafikskolor i landet som aktivt lär ut VB i CP, att de är korkade och lär ut fel, fast det är lagligt och de har utbildning och kompetens för det de bedriver. Men du vet alltså bättre….?
Ja, med ett ingengörsyrke så kan jag nog säga det. Speciellt med tanke på att de flesta trafikskolor kan jämföras med ditt närmsta kebabhak.
Citat:
Jag kan dessutom upplysa dig att man t o m kan ha nytta av att folk bakom en använder VB när man är påväg in mot eller in i en CP. Men att du ska förstå en så enkel sak är inget jag räknar med…
Jag väntar fortfarande på upplysningen varför du tycker så.
Citat:
Du kan även fundera på varför trafikutbildning i en rad olika länder även de lär ut att man ska VB i CP, men det är väl bara en slump och de också är korkade….?
Är det därför de flesta kör som idioter?
Citat:
Generellt sett är det inte dåligt att vara övertydlig i trafiken, utan bra. Och även om du inte har behov/nytta av att nån VB i CP så kan andra trafikanter i eller runt CP ha nytta av den VB du inte förstår….
Om du orkar så kan du läsa alla mina inlägg. Det hade nog sparat dig lite tid. Så kanske du också förstår vad jag vill ha sagt med.