Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Jag vet det. Hade en lång signatur med lite citat från sopor från Flashback jag hånar i signaturen. Den försvann helt efter min avstängning. Så var tvungen att göra en ny. Är det en bugg eller normalt?
Läste du admins inlägg?
Citat:
Vi har gjort om signaturerna, då vissa användare missbrukat funktionen. Numera kan endast användare med Laidback-status ha signatur, och dessa visas då enbart för inloggade användare. Ifall man blir avstängd, så raderas signaturen.
admin
Alltså ingen bugg.