2022-11-23, 20:48
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Det verkar ha gått åt skogen med fixen, nu kan man inte ens se att användaren har skrivit några inlägg

Om man lägger till &page=4 i urlen så får man fram resultat.

Vilken grym lifehack, jag hade gärna haft denna buggen på min användare också. Vilka typer av trådar är det som skapar denna bugg?
Ja, jag såg det. Har testat lite olika saker och väntat på att systemet uppdaterar nattetid, men har inte fått till det, därför har det tagit några dagar.

Long story short: en sammanfogning av trådar gick fel var det som orsakade felet du hittade.
Citera
2022-12-08, 22:09
Medlem
Nostradumbasss avatar
Angående notifikationer...

Jag märker ibland att när Flashback laddas så laddas mina notifikationer korrekt och jag ser dem när jag klickar på "klockan" som ikon. Men när jag får nya citeringar eller svar på inlägg så kommer den vanliga "röda siffran" upp ovanpå klockikonen.

Och när det händer och jag klickar fram dialogen med notifikationer är den helt tom så jag får bara en vit ruta som är helt tom.

Om jag väljer "visa alla" så syns alla notifikationer på den listan, och om jag väljer en ny notifikation och klickar så kommer jag till rätt tråd och rätt inlägg. Sedan när notifikationen har märkts som gammal och jag trycker på Flashbackloggan eller Aktuella ämnen eller nåt så laddas notiifikationsrutan om och alla "gamla" notifikationer syns igen.

Någon annan som upplevt detta problem?
Citera
2022-12-19, 02:34
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Jag vet inte själv vad som gäller men har frågat internt. Svar kommer.

Tack! Nu råkade jag uppdatera min tråd i det här forumdelen om problemet innan jag såg ditt svar. Hoppas det fixas ganska snart. Det verkar som det är fler som har problem.
Citera
2022-12-19, 12:44
Medlem
Ganonitos avatar
Kan inte heller ändra mitt lösenord.
Citera
2022-12-19, 12:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putincyka
Får något i stil med "504 internal server error" ibland när jag postar eller besöker sidan. Är det bara jag?

Nej, det har varit så i nästan ett år nu.
Citera
2022-12-19, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Tack! Nu råkade jag uppdatera min tråd i det här forumdelen om problemet innan jag såg ditt svar. Hoppas det fixas ganska snart. Det verkar som det är fler som har problem.

Har väntat väldigt länge på att buggen ska fixas
Citera
2022-12-19, 18:55
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourmotherwillknow
Har väntat väldigt länge på att buggen ska fixas

Hur länge har du väntat?
Citera
2022-12-20, 21:49
Avslutad
Det går inte att ändra avatar.
Citera
2022-12-25, 10:23
Medlem
c014s avatar
Gär inte att ändra lösenord om ens gamla lösenord består av bara små bokstäver och siffror.. den klagar på att lösenordet: "Lösenordet måste vara minst 8 tecken, innehålla minst en stor bokstav, en liten, en siffra samt symbol."
Citera
2022-12-25, 10:29
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Gär inte att ändra lösenord om ens gamla lösenord består av bara små bokstäver och siffror.. den klagar på att lösenordet: "Lösenordet måste vara minst 8 tecken, innehålla minst en stor bokstav, en liten, en siffra samt symbol."

(FB) Flashbacks lösenordssystem har pajat
Citera
2022-12-25, 10:52
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
(FB) Flashbacks lösenordssystem har pajat

Jahapp.. Se där. Hoppas de fixar det då..
Citera
2023-01-17, 07:08
Medlem
Ganonitos avatar
Efter att ens avstängning har upphört så måste man rensa cookies på mobilen för att få åtkomst till forumet igen. Detta behövs inte på datorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in