Det verkar ha gått åt skogen med fixen, nu kan man inte ens se att användaren har skrivit några inlägg
Om man lägger till &page=4 i urlen så får man fram resultat.
Vilken grym lifehack, jag hade gärna haft denna buggen på min användare också. Vilka typer av trådar är det som skapar denna bugg?
Ja, jag såg det. Har testat lite olika saker och väntat på att systemet uppdaterar nattetid, men har inte fått till det, därför har det tagit några dagar.
Long story short: en sammanfogning av trådar gick fel var det som orsakade felet du hittade.
När tråden (FB) Kratom / Krypton (sammanfogad) sammanfogades in i tråden ovan, blev det också den här kopian kvar (vilket det inte ska vara, utan alla inlägg ska flyttas). Så alla inlägg i den här senare tråden finns på 2 ställen, båda länkade trådarna ovan. Så jag har försökt radera den här kopian bland annat, men då blev felet bara värre och även jag fick "Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer". Så enda lösningen på problemet som gör att det inte blir fel med "Hitta fler inlägg av användare" var att lägga den gamla kopian i papperskorgen.
Jag märker ibland att när Flashback laddas så laddas mina notifikationer korrekt och jag ser dem när jag klickar på "klockan" som ikon. Men när jag får nya citeringar eller svar på inlägg så kommer den vanliga "röda siffran" upp ovanpå klockikonen.
Och när det händer och jag klickar fram dialogen med notifikationer är den helt tom så jag får bara en vit ruta som är helt tom.
Om jag väljer "visa alla" så syns alla notifikationer på den listan, och om jag väljer en ny notifikation och klickar så kommer jag till rätt tråd och rätt inlägg. Sedan när notifikationen har märkts som gammal och jag trycker på Flashbackloggan eller Aktuella ämnen eller nåt så laddas notiifikationsrutan om och alla "gamla" notifikationer syns igen.
Jag vet inte själv vad som gäller men har frågat internt. Svar kommer.
Tack! Nu råkade jag uppdatera min tråd i det här forumdelen om problemet innan jag såg ditt svar. Hoppas det fixas ganska snart. Det verkar som det är fler som har problem.
Tack! Nu råkade jag uppdatera min tråd i det här forumdelen om problemet innan jag såg ditt svar. Hoppas det fixas ganska snart. Det verkar som det är fler som har problem.
Gär inte att ändra lösenord om ens gamla lösenord består av bara små bokstäver och siffror.. den klagar på att lösenordet: "Lösenordet måste vara minst 8 tecken, innehålla minst en stor bokstav, en liten, en siffra samt symbol."
Gär inte att ändra lösenord om ens gamla lösenord består av bara små bokstäver och siffror.. den klagar på att lösenordet: "Lösenordet måste vara minst 8 tecken, innehålla minst en stor bokstav, en liten, en siffra samt symbol."