Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-25, 14:58
  #661
Medlem
Har ett skumt fel, bara på flashback, överallt på flashback, inga andra sidor. Har startat om, samma sak.

Nedre delen av skärmen är oklickbar, alla länkar och knappar, allt blir klickbart om jag scrollar upp en bit. Muspekaren är helt oförändrad när jag hovrar över länkar, händer inget när jag t ex klickar på 'skicka svar' om den rutan är på nedre delen av skärmen, den ändrar inte färg när jag hovrar över men när jag scrollar upp en bit så blir den grönare och aktiv.

Chrome, 1600*900 upplösning.
Citera
2018-08-25, 18:15
  #662
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Ja. Nåt vajsing. Fler borde ha samma problem.
Jag har inte det problemet. Vilken webbläsare och vilket tema använder du?
Citera
2018-08-25, 18:16
  #663
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Har ett skumt fel, bara på flashback, överallt på flashback, inga andra sidor. Har startat om, samma sak.

Nedre delen av skärmen är oklickbar, alla länkar och knappar, allt blir klickbart om jag scrollar upp en bit. Muspekaren är helt oförändrad när jag hovrar över länkar, händer inget när jag t ex klickar på 'skicka svar' om den rutan är på nedre delen av skärmen, den ändrar inte färg när jag hovrar över men när jag scrollar upp en bit så blir den grönare och aktiv.

Chrome, 1600*900 upplösning.
Vilket tema använder du?
Citera
2018-08-25, 18:18
  #664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Vilket tema använder du?
Har inte ändrat något så det borde vara standard. Såg en tråd om att iphoneanvändare har samma problem. Men nu när jag hovrar över 'skicka svar' så är den aktiv hur långt ner den än är, verkar som att något har hänt.

edit; nej, det är kvar, verkar vara intermittent fast hela tiden.
__________________
Senast redigerad av ompiliompi 2018-08-25 kl. 18:21.
Citera
2018-08-27, 20:39
  #665
Medlem
Sweeper80s avatar
Får sedan i förrgår en notis om oläst citerat inlägg, på redan samma lästa citerade inlägg, varje gång jag loggar in.
Citera
2018-09-05, 11:16
  #666
Medlem
st0ckiss avatar
Får upp meddelandet om att reklamblockerare skadar Flashback med ojämna mellanrum, trots att jag inte använder något för att blockera, ibland får jag upp två annonser samtidigt på sidan. Bra irriterande.
Bild
__________________
Senast redigerad av st0ckis 2018-09-05 kl. 11:53.
Citera
2018-09-08, 02:51
  #667
Medlem
GenesisPs avatar
Vad konstigt...

När jag väljer att klicka på Mina citerade inlägg där uppe till höger, så ser jag inlägg och trådar som jag inte alls skrivit i eller blivit citerad i. En konstig mix av forumdelar som jag inte ens besökt.
Citera
2018-09-08, 02:55
  #668
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Har ett skumt fel, bara på flashback, överallt på flashback, inga andra sidor. Har startat om, samma sak.

Nedre delen av skärmen är oklickbar, alla länkar och knappar, allt blir klickbart om jag scrollar upp en bit. Muspekaren är helt oförändrad när jag hovrar över länkar, händer inget när jag t ex klickar på 'skicka svar' om den rutan är på nedre delen av skärmen, den ändrar inte färg när jag hovrar över men när jag scrollar upp en bit så blir den grönare och aktiv.

Chrome, 1600*900 upplösning.

Det händer mig också. Så ibland tror jag att jag har postat och stirrar sen som ett fån när inget händer.
Citera
2018-09-10, 10:39
  #669
Moderator
najass avatar
Massa OT raderat.

(FB) Flashback krånglar (Sammanfogad)

/mod
Citera
2018-09-13, 18:44
  #670
Medlem
Readyfreddies avatar
Får just nu alltid meddelande om att jag använder annonsblockerare på Politik:USA.
Förmodligen Trumps fel men tänkte upplysa om det i alla fall.
Citera
2018-09-13, 19:50
  #671
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Får just nu alltid meddelande om att jag använder annonsblockerare på Politik:USA.
Förmodligen Trumps fel men tänkte upplysa om det i alla fall.
Även jag får upp det, tar upp det internt.
Citera
2018-09-20, 17:38
  #672
Medlem
Joomlas avatar
Besöker man delforumet Flashback så står det att senaste inlägget i Viktiga meddelanden var av Tinuviel, 2018-09-18 kl. 22:36 i tråden "Mogna-Meloner är ny moderator!". Klickar man däremot in i Viktiga meddelanden så ligger tråden långt längre ner och istället anges det senaste inlägget vara gjort 2018-01-07 kl. 14:23 av Tinuviel. Öppnar man tråden så stämmer det att Tinuviel är senast att skriva i tråden, men datumstämpeln från januari tillhör det föregående inlägget som gjordes av Mogna-Meloner själv.

Ingen kris förstås men finns väl ingen anledning att forumet ska bugga i onödan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback