Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Vilket tema använder du?
Har inte ändrat något så det borde vara standard. Såg en tråd om att iphoneanvändare har samma problem. Men nu när jag hovrar över 'skicka svar' så är den aktiv hur långt ner den än är, verkar som att något har hänt.
edit; nej, det är kvar, verkar vara intermittent fast hela tiden.