Citat:
Ursprungligen postat av
farfar
Den känslan har jag också fått.
Jag är en av många som hatat Virtanen långt innan den här saken, men nu tycker det är djupt obehagligt hur hon fortsätter att driva detta så långt hon bara kan. Cissi, du vann, du knäckte honom. Han kommer aldrig bli sitt gamla jag, och de där 100 000 kronorna kommer vara en fis i rymden, det kommer på sin höjd göra familjens ekonomi lite mindre ansträngd närmsta året.
Tror för övrigt att HD inte kommer bevilja prövningstillstånd, men det är en gissning från en överintresserad lekman.

Instämmer till stor del.
Eftersom jag aldrig läser kvällstidningar så visste jag knappt vem Virtanen var förrän jag såg skvallertråden om honom här på Flashback. Tittade in i den tråden sporadiskt lite då och då för att det roade mig. Alltid lite småkul när en överreklamerad mediafjant blir sågad av Flashbackpöbeln.
Det var väl först när karln började få hybris och skriva sina raljanta pk-texter och även började med sina mobbarfasoner på sociala medier som han hamnade i mitt blickfång och väckte mitt starka ogillande. Jag känner igen en hycklare från hundra mils avstånd och Vitanen var ett praktexempel på en sådan. Så jag ska inte sticka under stol med att jag upplevde en stark känsla av glädje när han under förnedrande former störtade ner från tronen under hösten 2017.
Om jag ska vara helt uppriktig så tycker jag fortfarande att det var glädjande att han fick karriären förstörd. Det ska inte löna sig att vara en hycklande mobbare. Han föll helt enkelt offer för ett medieklimat han själv var med och drev fram. Han har även själv antytt detta nu i efterhand.
Dock måste jag säga att även jag tycker det har gått för långt nu. Det blir liksom lite som att återvända till en brutalt nedslagen och söndersparkat person och sparka ett par rundor till. Det räcker nu. Vad vill hon? Om hon är ute efter att han ska ta livet av sig så är hon nog på god väg. Men i så fall har hon antagligen avskedat sig själv från offentligheten för alltid, inte ens svensk skitmedia är så cynisk att man skulle jobba vidare med henne i det läget.
Vitanen är slut. Kaputt. Körd. Bruten och offentligt förnedrad. Han kan nog hanka sig fram men livet som han en gång levde kommer aldrig tillbaka.
Inte ens skvallertråden om Virre är aktuell nu efter domen. Sista inlägget är i dagsläget från 29e september, tråden ligger 10 sidor ner. Ingen bryr sig.
Då är man slut på riktigt.