2022-09-28, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Cissi må ha flyttat fokus men Henrik har gått under jorden. Varför? Inte för att han är ”obehaglig” eller skulle ha ”hotat” kvinnor, det är bullshit. Vad kvarstår? Rena dödshot? Knappast.

Henko skrämde iväg merparten av alla kvinnor i Inte Rasist Men, och till slut även Myra, så "obehaglig" kan du nog med gott samvete ändra till obehaglig. Så här i backspegeln så hade Cissi helt rätt, lite tråkigt dock att hon nu är förtalsanmäld för det ger andra meriterade näthatare olja på elden och kommer uttrycka sig ungefär så här
Jag minns när den här knäckehäxan förtalade mig typ 2019 nånting. Det är bland annat hennes sätt att tigga pengar av rasister. Orkade själv inte anmäla för jag hade bättre saker för mig, men ser ändå det här lite som en delad upprättelse med den där stackars våldtagna och av Cissi uthängda tjejen.
Citat:
Ursprungligen postat av AAT.Securities
Det känns ändå som ganska vidhäftade spekulationer. Är det inte bättre om du börjar jobba som Paparazzi och hänger utanför hennes dörr med kamera? Du kan lyckas få en glimt av vem som sitter bakom tangentbordet och bonus blir då att dina gissningar sannolikt rimmar bättre med den faktiska verkligheten. Kanske för obehagligt och närgånget analyserande? Nåväl, onödigt att dra iväg på skvallret om en sådan sak som bara existerar i ditt huvud.

Ja, men om Cissi Wallin är ens främsta idol så kan det vara rättfärdigat att maniskt försöka analysera vem som skriver ifrån hennes Insta-konto. Man behöver förstås inte dela med sig av sin mani till hela Flashback och således hela internet, det är klart, det är ett tecken på ett annat bakomliggande syfte än att få utlopp för sin mani.
Senast redigerad av havkom 2022-09-28 kl. 11:13.
Citera
2022-09-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Oj vilken saftig grej jag just snappat upp från en instachatt! Cissi Wallin är tydligen helt ok med de våldtäktsmän som hon är vän med.

(censurerade inte pga går inte att spåra profilen direkt till en person)

Jag tycker inte att det är okej att sprida läckta domar från Panoptes här bara för att näthata kändisar som man hatar. Det kanske är en förströelse för dig, men jag tar faktiskt illa upp av att se sånt här!

Min gissningar (och önskning) är att Cissi väljer att färga håret lila Det är min favvo-färg på hår - vad tycker ni andra?

PS. Jag älskar Cissi Wallins mycket perfekt vackra hår!

(censurerade inte pga går inte att spåra mitt inlägg direkt till en person)
Senast redigerad av Thomasdotter.Holm 2022-09-28 kl. 11:29.
Citera
2022-09-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomasdotter.Holm
Jag tycker inte att det är okej att sprida läckta domar från Panoptes här bara för att näthata kändisar som man hatar. Det kanske är en förströelse för dig, men jag tar faktiskt illa upp av att se sånt här!

Min gissningar (och önskning) är att Cissi väljer att färga håret lila Det är min favvo-färg på hår - vad tycker ni andra?

PS. Jag älskar Cissi Wallins mycket perfekt vackra hår!

(censurerade inte pga går inte att spåra mitt inlägg direkt till en person)

LeroyJenkinz skriver att han hittade domen på en insta-chatt, så Panoptes har nog aldrig varit inblandad.

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Många från Haveristerna-gruppen här inne som klagar över att folk springer ärenden som själv springer ärenden. Har njutit av att se Cissi krossas men rätt uppenbart att något likt detta är precis vad som får Henrik att backa.

"som får Henrik att backa"? Jag förstår inte riktigt vad du menar, är Henrik inne i en MMA-fight mot Cissi Wallin och när Cissi slår tillbaka så är din teori att Henko "kastar handsken" och "kliver ur ringen"?

Det känns som att en bakgrund saknas här. Du ser något som i alla fall inte jag ser. Det är alltså något pågående drama mellan Henko och Cissi? Hur slutade det? Har Henko utdelat några "nålstick" i riktning mot Cissi sedan dess eller har han legat lågt?

Jag frågar dig eftersom du verkar vara insatt i deras konflikt.
Senast redigerad av D4C1 2022-09-28 kl. 11:32.
Citera
2022-09-28, 12:08
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Har helt tappat kollen, är det nu i höst det är the final showdown i hovrätten?
Någon som vet?
Citera
2022-09-28, 15:13
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Någon som vet?

11-12 Oktober minsann!
Citera
2022-09-28, 15:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
11-12 Oktober minsann!
Då får någon stockholmare i tråden bege sig dit & plåta de tre demonstranterna som jag antar dyker upp.
Citera
2022-09-28, 18:32
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
11-12 Oktober minsann!
Förra gången ställdes det väl in för att hon sjukanmälde sig. Undrar hur länge hon kan förhala? Vad händer om en anklagad hela tiden sjukanmäler sig så att förhandlingarna aldrig kan hållas?
Citera
2022-10-03, 21:12
Medlem
Viltmaestares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Det är högst oklart, kanske, kanske inte. Oavsett har hon uppenbarligen inte gjort det jobb som krävs, framförallt när man väljer att publicera någon annans privata berättelser för att attackera tredje part.

Däremot har Cissi Wallin blivit vän med en våldtäktsman, och tillika stalker, för att få info om den utpekade mannen och dennes poddkamrater. Wallin är också väl medveten om att denne är både våldtäktsman och transsexuell, det senare finns det såklart inget fel i, men mot bakgrunden av Wallins utspel så...

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodKamrat
"en liten fågel" "så..."

Den utpekade mannen - du menar Axel Luo Öhman från podden Haveristerna?

Relevanta inlägg angående "journalisten54321" försök till drevande:

(FB) Haveristerna

samt Spritnotas trötta sammanfattning:

(FB) Haveristerna

Det vore bra om moddarna tog en titt på de tiotals bortmodererade inlägg från ovanstående postare i den tråden och fundera på var 0.09 går egentligen. Det börjar likna S*mm*rud.

Detta är en klassiker! Men vart tog Journalisten54321 vägen efter det här undrar man ju
Jag funderar på vad Wallin tänker om det här med Journalisten54321 eller om hon ens läser Flashback? Det känns inte som att hon är kvinna som hänger på Flashback för har jag rätt i att hon är mest inne på Insta?

Det finns nog en hel del skelletliknande i garderoben att finna på henne där. Någon som har något nytt aktuellt foto att dela med sig av?
Senast redigerad av Viltmaestare 2022-10-03 kl. 21:14.
Citera
2022-10-07, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Journalisten54321
Det är högst oklart, kanske, kanske inte. Oavsett har hon uppenbarligen inte gjort det jobb som krävs, framförallt när man väljer att publicera någon annans privata berättelser för att attackera tredje part.

Däremot har Cissi Wallin blivit vän med en våldtäktsman, och tillika stalker, för att få info om den utpekade mannen och dennes poddkamrater. Wallin är också väl medveten om att denne är både våldtäktsman och transsexuell, det senare finns det såklart inget fel i, men mot bakgrunden av Wallins utspel så...

Haveristerna och alla deras fanbois har tjatat om exakt det här hur länge som helst. Är det ifrån dom som du har hört detta skvaller?

Citat:
Ursprungligen postat av Viltmaestare
Detta är en klassiker! Men vart tog Journalisten54321 vägen efter det här undrar man ju
Jag funderar på vad Wallin tänker om det här med Journalisten54321 eller om hon ens läser Flashback? Det känns inte som att hon är kvinna som hänger på Flashback för har jag rätt i att hon är mest inne på Insta?

Det finns nog en hel del skelletliknande i garderoben att finna på henne där. Någon som har något nytt aktuellt foto att dela med sig av?

Ja, det finns några bilder på Insta, här är en:
https://instagram.fbma2-1.fna.fbcdn...._nc_sid=8fd12b
Citera
2022-10-07, 21:16
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Då får någon stockholmare i tråden bege sig dit & plåta de tre demonstranterna som jag antar dyker upp.
När Gardet kraftsamlar och alla deras patreoner och alla deras sympatisörer äntligen för första gången på lång tid får samlas för att göra något som de verkligen brinner för bör vi nog räkna med full uppslutning.

De blir säkert fyra stycken.
Citera
2022-10-10, 11:19
Hovrättsförhandlingarna Wallin-Virtanen startar tydligen idag. Nästan 5 år sedan Wallin polisanmäldes. Det var i Januari 2018. Onödigt utdragen historia
Senast redigerad av BMH 2022-10-10 kl. 11:22.
Citera
2022-10-10, 12:51
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Hovrättsförhandlingarna Wallin-Virtanen startar tydligen idag. Nästan 5 år sedan Wallin polisanmäldes. Det var i Januari 2018. Onödigt utdragen historia

Ser inga tecken på det (eller motsatsen) i deras sociala medier, tror det är relativt stor chans att TT flummat bort att datumet är imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in