2022-10-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja exflickvännen Ida var 35 år yngre. Gulligt rekord. Kanske var det som Sara syftade på när hon sa att hon inte hade en sån bra bild av Patrik innan Dumpen. Måste säga att Patrik gjort bra ifrån sig i intervjuer t ex när han trycker till kommunistmedian så helt tokig är han inte
Var hon över 18?
Citera
2022-10-24, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag utgår från det underlag som finns. Det är du som påstår motsatsen till vad Dumpen har som baslinje i sin verksamhet och därför upp till dig att bevisa motsatsen. Visa var det är "uppenbart" t.ex. med länk och citat.
Du skrev "Men det är alltid gäddan som tar kontakt", men du har alltså inte något fog för det påståendet?

https://dumpen.se/2022/09/29/dansgaddan-napp-153-lulea/
Det första som skrivs är "Hej, det är träffa_någon från qx"

En annan är denna https://dumpen.se/2022/09/01/pillesnoppgaddan-napp-142-ekeby/
Första meddelandet är "Hej igen". Det behöver inte betyda att de chattat på en annan plattform, men det visar ju att hela konversationen inte är med.

https://dumpen.se/2022/08/31/gronstrumpa-pa-besok-i-borlange-napp-141-hedemora/
"Hej är det du som är <användarnamn> på qruiser"

Sen finns det visserligen en del exempel där det verkligen ser ut som att gäddorna har börjat. Men att säga att det alltid är så är rätt magstarkt. Det har du inget stöd för.
Citera
2022-10-24, 19:22
Medlem
Citat:
Var hon över 18?

Jo det är klart. Patrik 57 och Ida 22. Vad är problemet med det?

Kan bli lite förvirrande när sambon är yngre än dottern men jag gillar verkligen Patrik nu.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-10-24 kl. 19:44.
Citera
2022-10-24, 19:23
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag läste nyss på Dumpen om att pedofiler inte ens ska få titta på digitalt framställt material av barn eller penetrera barnsexdockor.
Har du en länk till det?
Citera
2022-10-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag tror faktiskt att det är så illa, och skyddar några barn gör dom förmodligen inte heller. Tom Childhood nekade bidrag från 242.
Det finns fler.
Citera
2022-10-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo det är klart. Patrik 57 och Ida 22. Vad är problemet med det?
Smaklöst, visst, men inte olagligt eller ens tvivelaktigt gällande vuxenstatus.
Citera
2022-10-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Du skrev "Men det är alltid gäddan som tar kontakt", men du har alltså inte något fog för det påståendet?

https://dumpen.se/2022/09/29/dansgaddan-napp-153-lulea/
Det första som skrivs är "Hej, det är träffa_någon från qx"

En annan är denna https://dumpen.se/2022/09/01/pillesnoppgaddan-napp-142-ekeby/
Första meddelandet är "Hej igen". Det behöver inte betyda att de chattat på en annan plattform, men det visar ju att hela konversationen inte är med.

https://dumpen.se/2022/08/31/gronstrumpa-pa-besok-i-borlange-napp-141-hedemora/
"Hej är det du som är <användarnamn> på qruiser"

Sen finns det visserligen en del exempel där det verkligen ser ut som att gäddorna har börjat. Men att säga att det alltid är så är rätt magstarkt. Det har du inget stöd för.
Ingen av dem tar Dumpen första kontakten? Och inte heller vet man om det du läger fram som påstått kanskebevis, det gäddan skriver, är samma stuk som den taffliga raggrepliken på krogen Du jag måste fråga, jag känner igen dig från någonstans?". Inte ovanlig öppning, som du säkert vet. Dumpen lägger så klart ut vad de vill, men dina länkar bevisar verkligen nada.
Citera
2022-10-24, 19:52
Medlem
Citat:
Smaklöst, visst, men inte olagligt eller ens tvivelaktigt gällande vuxenstatus.

Det är den där jäkla Patrik, han vill inte ha feta vänster-Ulla 61 så det blir modellsnygga Elin 22 istället
Citera
2022-10-24, 19:55
Avslutad
Citat:
Ingen av dem tar Dumpen första kontakten? Och inte heller vet man om det du läger fram som påstått kanskebevis, det gäddan skriver, är samma stuk som den taffliga raggrepliken på krogen Du jag måste fråga, jag känner igen dig från någonstans?". Inte ovanlig öppning, som du säkert vet. Dumpen lägger så klart ut vad de vill, men dina länkar bevisar verkligen nada.
Jag har inte sagt att Dumpen inlett kontakterna såvitt jag minns. Bara att det verkar som att de ofta inleds på en plattform och flyttar till en annan.

Men ok, jag kan ge dig att jag inte har hundraprocentiga bevis för det påståendet. Fast å andra sidan har inte du direkt några bevis för ditt påstående heller.
Citera
2022-10-24, 19:56
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Jag har läst din tidigare, inte lika utvecklade redogörelse och din posthistorik ger dig naturligtvis 100% mer trovärdighet än många demagoger här inne och antyder att du är en reflekterande person med intellektuell förmåga, så just därför hoppas jag du förstår att du som okänd forumskribent och ditt så vitt jag kan veta, paranoida, antagande på sextrålarsajten knappast är något som anses vara fakta. Därför utgår jag från, tills det motbevisats, att Dumpens uppgifter och loggar är det som stämmer.
Tack tror jag.
Jo självklart kan jag inte vara 100% säker på att det var Dumpen jag chattade med eftersom jag inte gick vidare och träffade den för unga tjejen, men de konversationer jag sett ser misstänkt lika ut den jag hade och som andra jag pratat med också haft.
Citera
2022-10-24, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Som fyller år 8/1? Är det måhända rätt?
Det stämmer. Vill ändå lägga in en brasklapp att jag inte är helt säker, men med stor sannolikhet säker.
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Japp. Ett år sen idag, därav Raymonds "jubileum", Han kunde iofs varit lite tydligare där.
Jag tänkte att "jubileum" var tydligt nog, men ska ha detta i åtanke om jag uppmärksammar någon annan ettårsgädda och vara ännu tydligare. Tack för återkopplingen.
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Jag såg nu att året var 2021,hehe,my bad.
Inga problem. Jag tycker att alla anhängare av denna tråd ska visa upp de gamla stinkande gäddorna då och då så att de inte faller i glömska.

Något annat som jag tycker är viktigt är att påminna alla pedofiler (som lever ut sina fantasier eller försöker göra det, runkpedofiler kan jag se mellan fingrarna på) om att ni är de lägst stående livsformerna på vår planet. Ni kommer aldrig att övertyga majoriteten av befolkningen att er läggning är ok, det kvittar hur många inlägg ni spammar den här tråden med. De flesta normala människor läser inte ens på Flashback över huvud taget bara så ni vet. Så sluta upprepa er.

Sen återkommer samma jävla idioter som blivit blockerade med nya användarnamn. Jag kanske bryter mot forumets regler om jag blir för detaljerad men ni kan ju läsa användarnamnen baklänges och hålla utkik efter de som är våldtäktsmän och pedofiler, som förolämpar alla i varje inlägg.

Era jävla idioter
Citera
2022-10-24, 20:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Har du en länk till det?

https://dumpen.se/2022/10/24/det-kan-vara-sa-att-virped-borjat-spoka-i-sverige/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera