2022-10-24, 18:57
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Dom har väl inte gjort någon repris på Olle. Var har du fått det ifrån?
Han har varit med förut,100% säkert.
Citera
2022-10-24, 19:01
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Japp. Ett år sen idag, därav Raymonds "jubileum", Han kunde iofs varit lite tydligare där.
Citera
2022-10-24, 19:04
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Jag såg nu att året var 2021,hehe,my bad.
Citera
2022-10-24, 19:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Precis det är såhär Dumpen jobbar har jag hört ifrån många håll. Börjar först hålla till där det är 18 + och sedan går vidare till kik avslöjar sin ålder dessutom skiter i att lägga upp konversationerna ifrån dejting sidan som första kontakten skedde och väljer att bara ladda upp konversationen ifrån kik
Dels är det där dina spekulationer - dels spelar det ingen roll, i all den stund sexsnacket och sexraggandet pågår efter att gäddan fått åldern så har gäddan bekänt färg.
Citera
2022-10-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Jag kan intyga att det är så de gör. Jag har skrivit om det innan men here we go again. Jag fick kontakt med en tjej på en vuxensida. Vi snackade lite bland annat om att ses. Hon ville flytta vårt samtal från sidan till Kik och väl där berättade hon att hon egentligen var 14 men ville ses ändå. Där uppmanade jag henne att vänta med sexkontakter tills hon åtminstone var 15 och bröt sedan kontakten med henne. Jag vet flera som råkat ut för exakt samma sak och har sedan fått höra att det är Dumpen som trålar på det viset. De som inte avbryter kontakten är de som fastnar i nätet. Naturligtvis får de skylla sig själva och de gör fel, men många av dem kanske aldrig på eget bevåg kontaktat en minderårig utan de får kontakt med någon de tror är äldre och när hon sedan berättar att hon är yngre har de redan påbörjat en slags relation.
Jag har läst din tidigare, inte lika utvecklade redogörelse och din posthistorik ger dig naturligtvis 100% mer trovärdighet än många demagoger här inne och antyder att du är en reflekterande person med intellektuell förmåga, så just därför hoppas jag du förstår att du som okänd forumskribent och ditt så vitt jag kan veta, paranoida, antagande på sextrålarsajten knappast är något som anses vara fakta. Därför utgår jag från, tills det motbevisats, att Dumpens uppgifter och loggar är det som stämmer.
Citera
2022-10-24, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Hade Dumpen haft nätvandrare (som stöttar svaga barn) hade dom sagt det, allt som dom "gör för barnen" visar dom ju stolt upp. Det skulle också vara mera effektivt om Dumpen faktiskt riktade in sig på barn som mår dåligt på nätet. Nu vet jag inte fördelningen, men är rätt säker på att barn som riskerar att möta upp gäddor är betydligt färre än antalet som vill träffa barn. Så går det 50 gäddor på varje barn så är det ju bättre om man fångar upp barnen istället och dom skulle dessutom kunna få stöttning och må bättre.

Jag läste nyss på Dumpen om att pedofiler inte ens ska få titta på digitalt framställt material av barn eller penetrera barnsexdockor. Och jag undrar då, hur skadar det barn? Är det så att detta egentligen inte handlar om barns bästa utan om att det "känns skönt" att få sätta åt perversa människor. Barnens väl och ve kanske är sekundärt till jakten och uthängningarna (och swish)?
Nu är int enbart Dumpen aktiva i att skydda barn i de här sfärerna.
Citera
2022-10-24, 19:07
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Det var inte särskilt lång tid i det fallet jag pratar om. Däremot var det ganska många meddelanden. När åldern ändrades var hon först väldigt enträgen och på om att träffas men hon gav upp ganska fort när jag sagt att jag aldrig träffat någon under 18 och inte ville träffa någon under 15. Hon hade sagt att hon skulle fylla 15 om en och en halv månad, men hon föreslog aldrig att vi skulle ses efter att hon fyllt år och det tolkade jag som att hon bara var intresserad av mig om jag ville ha sex med henne innan hon blev lovlig.
Okej, låter som att det var Patrik Sjöberg som försökte att ragga upp dig där.
Citera
2022-10-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Om du tittar på gädda 153 så är det helt uppenbart att kontakten började på QX och inte Kik.

Vad har du för bevis för att det alltid är gäddorna som inlett kontakten?
Jag utgår från det underlag som finns. Det är du som påstår motsatsen till vad Dumpen har som baslinje i sin verksamhet och därför upp till dig att bevisa motsatsen. Visa var det är "uppenbart" t.ex. med länk och citat.
Citera
2022-10-24, 19:15
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:

Ja han var med för 1 år sedan, men ser inga nya inlägg med honom på dumpen, där av att jag undrar vad du menar.
Citera
2022-10-24, 19:15
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Jag såg nu att året var 2021,hehe,my bad.

Lätt hänt 😊
Citera
2022-10-24, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nu är int enbart Dumpen aktiva i att skydda barn i de här sfärerna.

Jag tror faktiskt att det är så illa, och skyddar några barn gör dom förmodligen inte heller. Tom Childhood nekade bidrag från 242.
Citera
2022-10-24, 19:18
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dels är det där dina spekulationer - dels spelar det ingen roll, i all den stund sexsnacket och sexraggandet pågår efter att gäddan fått åldern så har gäddan bekänt färg.

+poäng
Skulle precis säga detsamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in