Citat:
Ursprungligen postat av
SvenHelsing
Som jag sa så verkar de inte visa den inledande konversationen innan flytten. Kolla #153. Där är det helt uppenbart att de började på QX. För gädda #157 tycker jag det ser ut som att de har diskuterat tidigare på något annat ställe, men är osäker.
Jag tycker inte den detaljen är helt oväsentlig. Håller helt med om att gäddorna borde ha avstått kontakt, men jag tycker samtidigt också att det är lite tragiskt om någon som aldrig hade gjort något om han inte blivit frestad blir uthängd.
En person som blir så frestad så denne tar kontakt med barn - eller inte avbryter när det är barn - måste det givetvis varnas för.
Ingen får smak för barn bara för att ett barn tar kontakt-- suget finns redan och att vederbörande gått över gränsen är ju redan klart.
Det är för övrigt bättre att de stoppas INNAN de skadat ett barn. Det är inte okej försöka ragga barn oavsett omständigheter.
Edit
Gädda 157 går omedelbart in på sex och får direkt veta att killen "inte är gammal" - några meningar längre ner får han veta åldern - 14 år- men fortsätter ändå hungrigt på sexspåret.