Citat:
Ursprungligen postat av
Trakesson
Jag kan intyga att det är så de gör. Jag har skrivit om det innan men here we go again. Jag fick kontakt med en tjej på en vuxensida. Vi snackade lite bland annat om att ses. Hon ville flytta vårt samtal från sidan till Kik och väl där berättade hon att hon egentligen var 14 men ville ses ändå. Där uppmanade jag henne att vänta med sexkontakter tills hon åtminstone var 15 och bröt sedan kontakten med henne. Jag vet flera som råkat ut för exakt samma sak och har sedan fått höra att det är Dumpen som trålar på det viset. De som inte avbryter kontakten är de som fastnar i nätet. Naturligtvis får de skylla sig själva och de gör fel, men många av dem kanske aldrig på eget bevåg kontaktat en minderårig utan de får kontakt med någon de tror är äldre och när hon sedan berättar att hon är yngre har de redan påbörjat en slags relation.
Jag har läst din tidigare, inte lika utvecklade redogörelse och din posthistorik ger dig naturligtvis 100% mer trovärdighet än många demagoger här inne och antyder att du är en reflekterande person med intellektuell förmåga, så just därför hoppas jag du förstår att du som okänd forumskribent och ditt så vitt jag kan veta, paranoida, antagande på sextrålarsajten knappast är något som anses vara fakta. Därför utgår jag från, tills det motbevisats, att Dumpens uppgifter och loggar är det som stämmer.