Det var inte särskilt lång tid i det fallet jag pratar om. Däremot var det ganska många meddelanden. När åldern ändrades var hon först väldigt enträgen och på om att träffas men hon gav upp ganska fort när jag sagt att jag aldrig träffat någon under 18 och inte ville träffa någon under 15. Hon hade sagt att hon skulle fylla 15 om en och en halv månad, men hon föreslog aldrig att vi skulle ses efter att hon fyllt år och det tolkade jag som att hon bara var intresserad av mig om jag ville ha sex med henne innan hon blev lovlig.
Okej, låter som att det var Patrik Sjöberg som försökte att ragga upp dig där.
Om du tittar på gädda 153 så är det helt uppenbart att kontakten började på QX och inte Kik.
Vad har du för bevis för att det alltid är gäddorna som inlett kontakten?
Jag utgår från det underlag som finns. Det är du som påstår motsatsen till vad Dumpen har som baslinje i sin verksamhet och därför upp till dig att bevisa motsatsen. Visa var det är "uppenbart" t.ex. med länk och citat.
Dels är det där dina spekulationer - dels spelar det ingen roll, i all den stund sexsnacket och sexraggandet pågår efter att gäddan fått åldern så har gäddan bekänt färg.
Ja exflickvännen Ida var 35 år yngre. Gulligt rekord. Kanske var det som Sara syftade på när hon sa att hon inte hade en sån bra bild av Patrik innan Dumpen. Måste säga att Patrik gjort bra ifrån sig i intervjuer t ex när han trycker till kommunistmedian så helt tokig är han inte
Jag utgår från det underlag som finns. Det är du som påstår motsatsen till vad Dumpen har som baslinje i sin verksamhet och därför upp till dig att bevisa motsatsen. Visa var det är "uppenbart" t.ex. med länk och citat.
Du skrev "Men det är alltid gäddan som tar kontakt", men du har alltså inte något fog för det påståendet?
Sen finns det visserligen en del exempel där det verkligen ser ut som att gäddorna har börjat. Men att säga att det alltid är så är rätt magstarkt. Det har du inget stöd för.