2022-10-24, 19:07
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Det var inte särskilt lång tid i det fallet jag pratar om. Däremot var det ganska många meddelanden. När åldern ändrades var hon först väldigt enträgen och på om att träffas men hon gav upp ganska fort när jag sagt att jag aldrig träffat någon under 18 och inte ville träffa någon under 15. Hon hade sagt att hon skulle fylla 15 om en och en halv månad, men hon föreslog aldrig att vi skulle ses efter att hon fyllt år och det tolkade jag som att hon bara var intresserad av mig om jag ville ha sex med henne innan hon blev lovlig.
Okej, låter som att det var Patrik Sjöberg som försökte att ragga upp dig där.
Citera
2022-10-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Om du tittar på gädda 153 så är det helt uppenbart att kontakten började på QX och inte Kik.

Vad har du för bevis för att det alltid är gäddorna som inlett kontakten?
Jag utgår från det underlag som finns. Det är du som påstår motsatsen till vad Dumpen har som baslinje i sin verksamhet och därför upp till dig att bevisa motsatsen. Visa var det är "uppenbart" t.ex. med länk och citat.
Citera
2022-10-24, 19:15
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Han har varit med förut,100% säkert.

Ja han var med för 1 år sedan, men ser inga nya inlägg med honom på dumpen, där av att jag undrar vad du menar.
Citera
2022-10-24, 19:15
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Jag såg nu att året var 2021,hehe,my bad.

Lätt hänt 😊
Citera
2022-10-24, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nu är int enbart Dumpen aktiva i att skydda barn i de här sfärerna.

Jag tror faktiskt att det är så illa, och skyddar några barn gör dom förmodligen inte heller. Tom Childhood nekade bidrag från 242.
Citera
2022-10-24, 19:18
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dels är det där dina spekulationer - dels spelar det ingen roll, i all den stund sexsnacket och sexraggandet pågår efter att gäddan fått åldern så har gäddan bekänt färg.

+poäng
Skulle precis säga detsamma
Citera
2022-10-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja exflickvännen Ida var 35 år yngre. Gulligt rekord. Kanske var det som Sara syftade på när hon sa att hon inte hade en sån bra bild av Patrik innan Dumpen. Måste säga att Patrik gjort bra ifrån sig i intervjuer t ex när han trycker till kommunistmedian så helt tokig är han inte
Var hon över 18?
Citera
2022-10-24, 19:20
Avslutad
Citat:
Jag utgår från det underlag som finns. Det är du som påstår motsatsen till vad Dumpen har som baslinje i sin verksamhet och därför upp till dig att bevisa motsatsen. Visa var det är "uppenbart" t.ex. med länk och citat.
Du skrev "Men det är alltid gäddan som tar kontakt", men du har alltså inte något fog för det påståendet?

https://dumpen.se/2022/09/29/dansgaddan-napp-153-lulea/
Det första som skrivs är "Hej, det är träffa_någon från qx"

En annan är denna https://dumpen.se/2022/09/01/pillesnoppgaddan-napp-142-ekeby/
Första meddelandet är "Hej igen". Det behöver inte betyda att de chattat på en annan plattform, men det visar ju att hela konversationen inte är med.

https://dumpen.se/2022/08/31/gronstrumpa-pa-besok-i-borlange-napp-141-hedemora/
"Hej är det du som är <användarnamn> på qruiser"

Sen finns det visserligen en del exempel där det verkligen ser ut som att gäddorna har börjat. Men att säga att det alltid är så är rätt magstarkt. Det har du inget stöd för.
Citera
2022-10-24, 19:22
Medlem
Citat:
Var hon över 18?

Jo det är klart. Patrik 57 och Ida 22. Vad är problemet med det?

Kan bli lite förvirrande när sambon är yngre än dottern men jag gillar verkligen Patrik nu.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-10-24 kl. 19:44.
Citera
2022-10-24, 19:23
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag läste nyss på Dumpen om att pedofiler inte ens ska få titta på digitalt framställt material av barn eller penetrera barnsexdockor.
Har du en länk till det?
Citera
2022-10-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Jag tror faktiskt att det är så illa, och skyddar några barn gör dom förmodligen inte heller. Tom Childhood nekade bidrag från 242.
Det finns fler.
Citera
2022-10-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo det är klart. Patrik 57 och Ida 22. Vad är problemet med det?
Smaklöst, visst, men inte olagligt eller ens tvivelaktigt gällande vuxenstatus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in