Citat:
Haha!
Tja. De 12 kvinnor och män jag har haft mer eller mindre seriösa relationer med har definitivt velat "klämma" på mig. Ja, det är en blygsam siffra, med tanke på att det rör sig om en period på cirka 30 år. Men fortsatt: du har fel. Ungefär hälften av dem är kvinnor och ungefär hälften av dem är män. Att det är både kvinnor och män, beror snarare på att jag råkar vara bisexuell. Om du nu vet vad det är? Det var du som började dra in mina eventuella personliga erfarenheter, i vår rent generella diskussion. Och jag svarade på det. Se tillbaka på diskussionen så ser du.
Citat:
Jag har redan svarat att detta inte är något jag skulle ta rättsväsendets resurser för. Det är inte direkt svårt att säga ifrån och mer än så krävs inte. Senaste gången en kvinna oombedd tog mig på kuken var nyligen och jag lät henne hålla på eftersom jag tyckte det var rätt trevligt. Hade jag inte tyckt det skulle jag stoppat det men inte anmält henne för det är bara tramsigt.
Nu handlar det dock inte om att en kvinna tafsar på dig. Utan om att olika män skulle tafsa dig på kukäen. Skulle du anmäla det då?
Citat:
Övervakningskameror och identifiering finns.