2022-10-23, 15:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Men förstår du inte att det är två flugor i en smäll?
Dirty talk/korta kommandon på vad jag vill att sexpartnern ska göra, som sedan sexpartnern med glädje också gör = samtycker till det jag vill att hon/han ska göra.

Nej det är olika saker.
"Sug min kuk slyna" är våldtäkt. Fattar du?

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vore najs med källor, om sagt.

Tror fortfarande inte att det är större risk att dömas för en falsk våldtäktsanklagelde än en falsk sådan av annat brott. 95% läggs ju ner.

Källor på vad? Filmen när hon säger att hon vill ha mer kuk finns på youtube men att du missat vad som var den största tråden på flashback i nästan 10 dagar tror ingen på.

Det är nog ca 100 gånger svårare att dömas för mord. Du döms inte för inbrott utan teknisk bevisning. Du döms inte för något ekonomiskt brott utan teknisk bevisning. Våldtäkt har inga sådana krav och det är bara ett faktum. Du kan enkelt slippa alla risker med falsk tillvitelse, ligg inte med svenskor, spela inte rysk roulett med ditt liv för något så meningslöst som fitta, det är inte värt det.
Citera
2022-10-23, 15:22
Medlem
Citat:
Det vet jag inte vem det är. Ska kolla.

Edit: hon verkar ha lite alla möjliga åsikter. Ibland mörkblå, ibland väldigt grön (i frågan om flyktingpolitik). Men hon verkar stå på rätt sida som advokat och vilja försvara de som är kriminella etc. Men fanns inget som stack ut ordentligt.

Varför nämner du henne i denna debatt?

Svårt att hitta någon som är mer woke än henne.
Citera
2022-10-23, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej det är olika saker.

Nej, det är inte våldtäkt att säga så. Det är om du tvingar någon att göra så, då det är våldtäkt.
Du kan även prova att säga "jag vill att du suger min stora hårda kuk med din fylliga lilla mun". Om hon då glatt gör detta, så har hon samtyckt.
Citera
2022-10-23, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w

Sen när blev det woke att stå upp för sexköpare?
Citera
2022-10-23, 15:27
Avslutad
Citat:
Ska vara Sargon de Basso då.

Eller nån av gängadvokaterna.
Citera
2022-10-23, 15:33
Medlem
Citat:
Sen när blev det woke att stå upp för sexköpare?

Du får undersöka hennes åsikter bättre. Kolla tex hennes tweets.
Citera
2022-10-23, 15:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej, det är inte våldtäkt att säga så. Det är om du tvingar någon att göra så, då det är våldtäkt.
Du kan även prova att säga "jag vill att du suger min stora hårda kuk med din fylliga lilla mun". Om hon då glatt gör detta, så har hon samtyckt.

Jo det blir våldtäkt eftersom det inte inte har med samtycke att göra. Sitter du i rätten och hon säger att du sa sug min kuk slyna och körde sedan in den så kommer du att dömas. Dirty talk har INGENTING med samtyckestramset å göra. Hon älskade det där och då men ändrade sig i efterhand när du inte ville ha ett förhållande med henne. Klassisk svensk våldtäkt 2022.

Varför skulle jag säga det? Sa ju att jag ville ha riktigt dirty talk. Skulle jag bete mig sådär mesigt och fjolligt och hålla och fråga henne om lov skulle jag göra mig själv duktigt jävla slak. Män tar kvinnor.
Citera
2022-10-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ska vara Sargon de Basso då.

Eller nån av gängadvokaterna.

Ja, de måste ju vara woke, sossar och feminister uti fingerspetsarna. Så anlitade som de är. De gängkriminella bönar och ber på sina bara knän "snälla ge mig en offentlig försvarare som är riktigt woke, sosse och helst också radikaltokfeministisk också!"
Citera
2022-10-23, 15:36
Avstängd
Citat:
Nej det är olika saker.

Källor på vad? Filmen när hon säger att hon vill ha mer kuk finns på youtube men att du missat vad som var den största tråden på flashback i nästan 10 dagar tror ingen på.

Det är nog ca 100 gånger svårare att dömas för mord. Du döms inte för inbrott utan teknisk bevisning. Du döms inte för något ekonomiskt brott utan teknisk bevisning. Våldtäkt har inga sådana krav och det är bara ett faktum. Du kan enkelt slippa alla risker med falsk tillvitelse, ligg inte med svenskor, spela inte rysk roulett med ditt liv för något så meningslöst som fitta, det är inte värt det.

Ja, jag nissade den tråden. Hade föredragit en FUP. Hat inte satt in mig i fallet och litar inte på din bedömning av det.

95% av alla mordanklagelser läggs inte ner innan de når domstol.
Citera
2022-10-23, 15:37
Medlem
Citat:
Du får undersöka hennes åsikter bättre. Kolla tex hennes tweets.

Du svarade inte på min fråga. Sedan när blev det woke att stå upp för sexköpare?
Citera
2022-10-23, 15:41
Medlem
Citat:
Du svarade inte på min fråga. Sedan när blev det woke att stå upp för sexköpare?

Läs hennes tweets då får du se vad som gör henne woke.
Citera
2022-10-23, 15:43
Medlem
Citat:
Jo det blir våldtäkt eftersom det inte inte har med samtycke att göra. Sitter du i rätten och hon säger att du sa sug min kuk slyna och körde sedan in den så kommer du att dömas. Dirty talk har INGENTING med samtyckestramset å göra. Hon älskade det där och då men ändrade sig i efterhand när du inte ville ha ett förhållande med henne. Klassisk svensk våldtäkt 2022.

Varför skulle jag säga det? Sa ju att jag ville ha riktigt dirty talk. Skulle jag bete mig sådär mesigt och fjolligt och hålla och fråga henne om lov skulle jag göra mig själv duktigt jävla slak. Män tar kvinnor.

Nu var det inte det jag skrev. Jag skrev att hon därefter glatt tar tag i kuken och suger av med glädje. Jaså? Hur många gånger har kvinnor du dumpat anklagat dig för våldtäkt? Du vet, det där är bara fördomar. Läs riktiga domar istället. Det krävs bevis.

Det är inte att fråga om lov. Det är att ge ett kommando. Och om kvinnan/mannen med glädje "Lyder" kommandot, är det inte våldtäkt, utan då är det samtycke. Vilket är jädrigt upphetsande. Man styr och har kommandot verbalt och hon/han gör det man vill, med glädje och samtycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in