2022-10-18, 11:08
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Så hur ska personen du har sex med veta när ditt avgivna samtycke inte längre gäller?
När hen säger nej, så klart.
Citera
2022-10-18, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej din dumma fan.

Jag säger att vill rätten veta om jag gav mitt samtycke eller inte så ska de fråga mig, inte polisen, dig eller Lawline som inte var där.

JAG var där, JAG vet att jag gav mitt samtycke oavsett vad polisen, du eller Lawline säger.

Jävla spån, problematiken uppstår inte när du påstod att du samtyckte utan när du till rättsväsendet säger att du inte gjorde det.

Du anser att rätten då ska utgå från från vad du säger i rätten och inte ifrån vad som skedde under sexakten. Rätten ska döma mannen om du där säger att han är skyldig oavsett vad som faktiskt hände.
Citera
2022-10-18, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
När hen säger nej, så klart.

Om hon säger ja innan sexet då men sedan till rätten säger att hon ändå inte samtyckte under hela sexet?
Citera
2022-10-18, 11:14
Avslutad
Citat:
Jävla spån, problematiken uppstår inte när du påstod att du samtyckte utan när du till rättsväsendet säger att du inte gjorde det.

Du anser att rätten då ska utgå från från vad du säger i rätten och inte ifrån vad som skedde under sexakten. Rätten ska döma mannen om du där säger att han är skyldig oavsett vad som faktiskt hände.
Jaha, och när sa jag till rättsväsendet att jag inte samtyckte trots att jag gjorde det?

Är du helt jävla dum i huvudet?
Citera
2022-10-18, 11:17
Medlem
Citat:
Jaha, och när sa jag till rättsväsendet att jag inte samtyckte trots att jag gjorde det?

Är du helt jävla dum i huvudet?

Du anser att rätten ska skita i det samtycket du gav under sexakten om du i rätten säger att samtycket inte fanns under hela sexakten. Din rättskipning innebär att mannen altid kan dömas om du i efterhand blir sur på honom och vill sätta dit honom. Jävla hora!
Citera
2022-10-18, 11:30
Avslutad
Citat:
Du anser att rätten ska skita i det samtycket du gav under sexakten om du i rätten säger att samtycket inte fanns under hela sexakten. Din rättskipning innebär att mannen altid kan dömas om du i efterhand blir sur på honom och vill sätta dit honom. Jävla hora!
Nej din dumma fan, du frågade hur rätten och min ska veta att jag samtyckte.

Hur ska de få veta att jag gjorde det tänker du? Vem ska de fråga, dig och Lawline?
Citera
2022-10-18, 11:33
Medlem
Citat:
Nej din dumma fan, du frågade hur rätten och min ska veta att jag samtyckte.

Precis och då skrev du att de ska fråga dig i rätten och ta ditt svar för sanning.
De ska inte utgå från hur du agerade eller vad du sa under sexet.
Detta innebär att killen ska dömas även om han inhämtat samtycke om du ångrar dig i efterhand.
Citera
2022-10-18, 11:38
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Om hon säger ja innan sexet då men sedan till rätten säger att hon ändå inte samtyckte under hela sexet?
Då ljuger hen.
Citera
2022-10-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Då ljuger hen.

Är du förvånad över det?
Citera
2022-10-18, 11:41
Avslutad
Citat:
Precis och då skrev du att de ska fråga dig i rätten och ta ditt svar för sanning.
De ska inte utgå från hur du agerade eller vad du sa under sexet.
Detta innebär att killen ska dömas även om han inhämtat samtycke om du ångrar dig i efterhand.
Jaha, så då redogör jag för att jag var passiv och höll käft under sexakten.

Ska han dömas då trots att jag säger att jag visst samtyckte?
Citera
2022-10-18, 11:43
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Är du förvånad över det?
Förvånad är ordet om min kvinna skulle avböja under akten, men det är inget att göra åt. Bättre lycka nästa gång.
Citera
2022-10-18, 11:44
Medlem
Citat:
Jaha, så då redogör jag för att jag var passiv och höll käft under sexakten.

Ska han dömas då trots att jag säger att jag visst samtyckte?

Dessa detaljer har jag frågat dig om många gånger men du slingrar dig alltid och vill sällan tala klarspråk. Till sist har du ändå sagt att rätten ska utgå från det du påstår i rätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in