Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-18, 19:38
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashek
Skulle oxxå vilja veta om det är safe att skicka över ifrån mymonero till at nu ? eller om dom fortfarande har problem...

Jag gjorde det i söndags,fick hem sakerna idag.
Citera
2022-08-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Jag gjorde det i söndags,fick hem sakerna idag.

Du menar att du förde över ifrån mymonero i söndags och fick in pengarna idag på AT? blev lite förvirrad. tack för svar
Citera
2022-08-18, 20:49
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashek
Du menar att du förde över ifrån mymonero i söndags och fick in pengarna idag på AT? blev lite förvirrad. tack för svar

Sorry läste fel,jag förde över från kraken,tog längre än vanligt. Men varorna kom idag. Sorry läste fel,var bra grejor
Citera
2022-08-18, 23:13
Medlem
Thank you very much! (Riktat till personen som informerade om uppdateringen.)
Citera
2022-08-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Väntat 1 vecka,men hoppas det dyker upp upp torsdag.

Kom det något för dig? Har gått över en månad nu så jag börjar verkligen förlora hoppet lol.
Citera
2022-08-19, 06:40
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kytex
Kom det något för dig? Har gått över en månad nu så jag börjar verkligen förlora hoppet lol.

Nej,men jag kontaktade säljaren och fick en rejäl övervikt på andra beställningen.
Citera
2022-08-19, 12:21
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Med bitcoin det vore enklare än monero eftersom localbitcoins inte tar 14% till säljaren som localmonero.co.. och man inte orkar vänta 1-3 dar innan det lanadar i euros som måste växlas från sek avgift, någon procent - till oss på det också, efter den har landat på valfri exchange. En process gäntemot swish - bitcoin - plånbok- darknet - köp utan att bli skojad på 14% vid växling.

Varför tar inte archetyp bara btc utöver monero och gör det enklare för oss alla? Billigare, billigare enklare för köpare = fler köpare.

Flugsvamp 4.0 går ju inte att använda har blivit blåst rätt fort admin tittar på.

Tycker deras avsaknad av forum även är förkastligt eller skumt beslut. Inte samma gubbar bakom som på flugsvamp 3.0 som hade sina problem men i facit i hand var bättre än alternativen vi har nu. R.I.P!

Finns bara archetyp kvar för oss svenskar fixa bitcoin nr 1!

Saknar flugsvamp 2.0 saknar flugsvamp 3.0 saknar dreammarket.

På vilket sätt skulle det vara enklare om Archetyp bara körde btc? Är ju inte direkt raketforskning att köpa Monero. Sen är avgifterna inte så jävla farliga heller. Jag köpte Monero häromveckan för 2200kr, och betalade en avgift på totalt 123kr.
Citera
2022-08-19, 12:26
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Varför tar inte archetyp bara btc utöver monero och gör det enklare för oss alla? Billigare, billigare enklare för köpare = fler köpare.

För att Bitcoin är värdelöst för säljare. Det är skitdyra transaktioner, inte anonymt och måste ändå växlas till Monero innan man säljer det. Alla säljare förlorar minst 5% mer på att ta emot Bitcoin än Monero utöver alla vanliga avgifter.
Citera
2022-08-19, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
På vilket sätt skulle det vara enklare om Archetyp bara körde btc? Är ju inte direkt raketforskning att köpa Monero. Sen är avgifterna inte så jävla farliga heller. Jag köpte Monero häromveckan för 2200kr, och betalade en avgift på totalt 123kr.
Det tar för lång tid med sepa eller kostar för mycket pengar i avgifter där på localmonero mot swish om det enda betalningsalternativet är monero kort och gott!

Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
För att Bitcoin är värdelöst för säljare. Det är skitdyra transaktioner, inte anonymt och måste ändå växlas till Monero innan man säljer det. Alla säljare förlorar minst 5% mer på att ta emot Bitcoin än Monero utöver alla vanliga avgifter.
Bitcoin är mer värdefullt för köpare än så länge. Det är inga dyra transaktioner och 5% är ingenting. Låt dom växla vidare till monero sen då!

Låt folk som vill handla snabbt utan att bli blåsta på allt för höga avgifter i växel kunna göra så. Acceptera både monero och bitcoin PUNKT!
Citera
2022-08-19, 15:38
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Bitcoin är mer värdefullt för köpare än så länge. Det är inga dyra transaktioner och 5% är ingenting. Låt dom växla vidare till monero sen då!

Låt folk som vill handla snabbt utan att bli blåsta på allt för höga avgifter i växel kunna göra så. Acceptera både monero och bitcoin PUNKT!

Det är betydligt dyrare transaktioner jo. Jag tror att 2023 blir sista året för Bitcoin på Darknet med samma priser som Monero, sen blir det antagligen betydligt dyrare om du ska handla med Bitcoin.
Citera
2022-08-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det är betydligt dyrare transaktioner jo. Jag tror att 2023 blir sista året för Bitcoin på Darknet med samma priser som Monero, sen blir det antagligen betydligt dyrare om du ska handla med Bitcoin.
Det blir dyrare för köpare som vill handla snabbt om monero är den enda valutan som accepteras pga skäl jag redan radat.

Vem orkar med sepa? Jag orkar knappt vänta på drogerna när jag har beställt dom! Tror jag talar för fler här faktiskt.

Alla orkar inte med väl planerade droginköp utan vill handla fort helt enkelt. Det är ganska enkelt. Förstår du?
Citera
2022-08-19, 15:52
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Det blir dyrare för köpare som vill handla snabbt om monero är den enda valutan som accepteras pga skäl jag redan radat.

Vem orkar med sepa? Jag orkar knappt vänta på drogerna när jag har beställt dom! Tror jag talar för fler här faktiskt.

Alla orkar inte med väl planerade droginköp utan vill handla fort helt enkelt. Det är ganska enkelt. Förstår du?

Jag fattar inte vad problemet är. Sepa? Du kan växla bitcoin till monero anonymt via atomic swap. Monero går snabbare än bitcoin, i synnerhet när det är hög belastning på nätet. Det är också billigare och helt anonymt. Det finns ingen anledning att använda Bitcoin öht. Du kan spara dina Bitcoin och växla småbelopp till Monero som du kan handla för. Men det finns ingen legitim anledning för markets att acceptera dem idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in