Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-16, 20:02
Medlem
villass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Vaken
Är du efterbliven?
Archetyp.cc genererar olika mirrors som alla går till archetyp. ALLA olika .onion-länkarna du får leder till samma sida. Jag säger detta varje gång horungar som du som är för lata att bara gå tillbaka några sidor och läsa:
archetyp.cc är skapad av ASNT, archetyps admin.
Varför skulle han lägga in länkar på archetyp.cc till sin egen sida som är fake?!

Den andra efterblivna idioten "Biden" har fel. Archetyp är inte röd. Jag handlar exklusivt därifrån.
Vad är det för efterbliven fittcaptcha de har på kuksidan, måste man vara raketforskare för att lyckas komma in eller??!!
Citera
2022-08-16, 20:30
Medlem
Någon som har koll på när mephedrone försvann från svenska produktlistan på archetyp?
Jag har inte varit inne på ett tag och såg först nu att det var borta.
Citera
2022-08-16, 23:47
Medlem
RamsjoKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Någon som har koll på när mephedrone försvann från svenska produktlistan på archetyp?
Jag har inte varit inne på ett tag och såg först nu att det var borta.
Lite drygt 1 månad sen, isch.
Citera
2022-08-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villas
Vad är det för efterbliven fittcaptcha de har på kuksidan, måste man vara raketforskare för att lyckas komma in eller??!!

Bara skriv in numret som står sen trycker du på den cirkeln som är öppen. Alla andra cirklar är helt runda.

Om det är den captchan du menar?
Citera
2022-08-17, 09:25
Medlem
creepyones avatar
Hur gör jag när jag har kommit förbi captchan på archetyp kommer till en sida med en pgp nyckel bara vart är länkarna?
Citera
2022-08-18, 12:57
Medlem
Nån mer än jag som har monero-problem just nu? Först kan kag inte skicka från min plånbok till AT, så: då växlar jag till mig lite mer i Exodus och skickar därifrån tänkte jag. Icke, växling från btc till xmr fungerar inte just nu, wtf?
Citera
2022-08-18, 16:00
Medlem
Med bitcoin det vore enklare än monero eftersom localbitcoins inte tar 14% till säljaren som localmonero.co.. och man inte orkar vänta 1-3 dar innan det lanadar i euros som måste växlas från sek avgift, någon procent - till oss på det också, efter den har landat på valfri exchange. En process gäntemot swish - bitcoin - plånbok- darknet - köp utan att bli skojad på 14% vid växling.

Varför tar inte archetyp bara btc utöver monero och gör det enklare för oss alla? Billigare, billigare enklare för köpare = fler köpare.

Flugsvamp 4.0 går ju inte att använda har blivit blåst rätt fort admin tittar på.

Tycker deras avsaknad av forum även är förkastligt eller skumt beslut. Inte samma gubbar bakom som på flugsvamp 3.0 som hade sina problem men i facit i hand var bättre än alternativen vi har nu. R.I.P!

Finns bara archetyp kvar för oss svenskar fixa bitcoin nr 1!

Saknar flugsvamp 2.0 saknar flugsvamp 3.0 saknar dreammarket.
Senast redigerad av Menace.II.Society 2022-08-18 kl. 16:02.
Citera
2022-08-18, 17:28
Medlem
Ja, särskilt irriterande därför att jag inför idag i tid hade växlat btc till xmr (det kan ju ta ett tag i Exodus…) och skickat till min monero-plånbok för att kunna skicka vidare till AT…

Vad säger ni andra: kan ni skicka & växla monero som vanligt idag? (Kan inte skicka från monero-plånboken till Exodus heller.)
Citera
2022-08-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Ja, särskilt irriterande därför att jag inför idag i tid hade växlat btc till xmr (det kan ju ta ett tag i Exodus…) och skickat till min monero-plånbok för att kunna skicka vidare till AT…

Vad säger ni andra: kan ni skicka & växla monero som vanligt idag? (Kan inte skicka från monero-plånboken till Exodus heller.)

Skulle oxxå vilja veta om det är safe att skicka över ifrån mymonero till at nu ? eller om dom fortfarande har problem...
Senast redigerad av Kashek 2022-08-18 kl. 18:14.
Citera
2022-08-18, 18:06
Medlem
Jag har samma problem. Jag har provat flera olika växlingstjänster btc-xmr men det fungerar inte någonstans. Någon som har mer info?
Citera
2022-08-18, 18:47
Medlem
Det är precis My Monero jag också brukar använda att skicka från, men inte idag. Först fick jag tankar på att det hade med att det skickats till Darknet (som när man blev bannad från nån av dom stora btc-sajterna). Men när jag inte kan skicka till Exodus, eller växla i Exodus, måste det vara nåt annat. Vad tror ni gott folk, vågar man hoppas på att monero/xrm är too big to fail (helt oinsatt i kryptovärlden), eller är det början på slutet? Borde ju finnas internationella nyheter….
Citera
2022-08-18, 19:27
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Det är precis My Monero jag också brukar använda att skicka från, men inte idag. Först fick jag tankar på att det hade med att det skickats till Darknet (som när man blev bannad från nån av dom stora btc-sajterna). Men när jag inte kan skicka till Exodus, eller växla i Exodus, måste det vara nåt annat. Vad tror ni gott folk, vågar man hoppas på att monero/xrm är too big to fail (helt oinsatt i kryptovärlden), eller är det början på slutet? Borde ju finnas internationella nyheter….
Det har stått i alla viktiga källor vad det handlar om, en väldigt stor update så även era noods o wallets måste updateras efter.

Monero, the popular privacy-focused cryptocurrency protocol, is preparing for a major network upgrade this weekend (targeted for Saturday, August 13). Monero, whose native token is monero (XMR), is an open-source project that launched in 2014 as “Bitmonero.” It claims XMR is a secure, private and untraceable cryptocurrency that keeps financial transactions confidential.

Tex

Eller:
https://investortimes.com/monero-blockchain-executed-update/

Kan ju vara lokala, läs Sverige, problem med denna update.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in