2022-08-19, 16:23
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Det tar för lång tid med sepa eller kostar för mycket pengar i avgifter där på localmonero mot swish om det enda betalningsalternativet är monero kort och gott!

Bitcoin är mer värdefullt för köpare än så länge. Det är inga dyra transaktioner och 5% är ingenting. Låt dom växla vidare till monero sen då!

Låt folk som vill handla snabbt utan att bli blåsta på allt för höga avgifter i växel kunna göra så. Acceptera både monero och bitcoin PUNKT!

Varför använder du Sepa betalning då? Jag köper alltid med mitt kort från ChangeNOW.io, det tar väl max en timme att få det till min plånbok och sedan vidare till Archetyp. Utan några jättekostnader. Som jag skrev innan, av mina 2200kr blev 123kr avgifter. Knappast mycket att bråka om.
Citera
2022-08-19, 16:25
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag fattar inte vad problemet är. Sepa? Du kan växla bitcoin till monero anonymt via atomic swap. Monero går snabbare än bitcoin, i synnerhet när det är hög belastning på nätet. Det är också billigare och helt anonymt. Det finns ingen anledning att använda Bitcoin öht. Du kan spara dina Bitcoin och växla småbelopp till Monero som du kan handla för. Men det finns ingen legitim anledning för markets att acceptera dem idag.

Håller med! Bitcoin känns passé.
Citera
2022-08-19, 16:46
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Hur gör jag när jag har kommit förbi captchan på archetyp kommer till en sida med en pgp nyckel bara vart är länkarna?

Länken är precis under ”-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----

Testa läsa lite innan du har så bråttom nästa gång.
Citera
2022-08-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Det blir dyrare för köpare som vill handla snabbt om monero är den enda valutan som accepteras pga skäl jag redan radat.

Vem orkar med sepa? Jag orkar knappt vänta på drogerna när jag har beställt dom! Tror jag talar för fler här faktiskt.

Alla orkar inte med väl planerade droginköp utan vill handla fort helt enkelt. Det är ganska enkelt. Förstår du?

Det finns inte bara 2 olika marknader att välja på, använd bitcoin där det går.

Bitcoin ansågs vara något ospårbart för 10år sedan. Hur det format dagens teknik till den blockchain era vi lever i har även gjort det nu så möjligt. Idag kör du hela blockchain i ditt RAM via en pull.
Det är inget att förespråka. Vad som offrades var för din säkerhet.
Citera
2022-08-20, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsjoKille
Lite drygt 1 månad sen, isch.

Tack, har du koll på om de meddelat att det ska komma tillbaka till produktlistan eller är det finito?
(Jag tycker att forumet är svårt att scrolla igenom)
Citera
2022-08-20, 10:23
Medlem
Hjälp jag kommer inte in på archetyp jag har 2k där det står this account is suspended
Citera
2022-08-20, 12:47
Medlem
RamsjoKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Tack, har du koll på om de meddelat att det ska komma tillbaka till produktlistan eller är det finito?
(Jag tycker att forumet är svårt att scrolla igenom)
Dom har inte sagt nå tyvärr
Citera
2022-08-20, 13:38
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixidedin
Hjälp jag kommer inte in på archetyp jag har 2k där det står this account is suspended

För mig med,men prövade en annan länk då kom jag in.
Citera
2022-08-20, 17:21
Medlem
Är det någon insatt som har ett hum om hur länge den här monero-skiten kommer fortsätta? Kan inte växla i Exodus och inte skicka från My Monero (visserligen ett antal timmar sen jag senast testade, men innan det typ 15 försök under några dagar.)

Spelar ju ingen roll om världens bästa shop dyker upp där alla droger kostar 1:- styck så länge den enda valutan som accepteras inte fungerar..,

Kuken, säger jag.
Citera
2022-08-20, 17:26
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Är det någon insatt som har ett hum om hur länge den här monero-skiten kommer fortsätta? Kan inte växla i Exodus och inte skicka från My Monero (visserligen ett antal timmar sen jag senast testade, men innan det typ 15 försök under några dagar.)

Spelar ju ingen roll om världens bästa shop dyker upp där alla droger kostar 1:- styck så länge den enda valutan som accepteras inte fungerar..,

Kuken, säger jag.

Coinbase och kraken funkar.
Citera
2022-08-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller

Kuken, säger jag.

Taget från Archetyps forum

Kod:
Hello

This past weekend Monero hardforked. If you have not updated your wallet software to a client supporting the hardfork, your wallets will no longer function properly. You will not see an updated balance in your local wallet if you submit a withdraw on the market for example.

If you are having issues with deposits or withdraws on Archetyp, please check your wallet software is compatbile with the hardfork before making a support ticket. 

Wallets we know to be compatible are:

Official CLI:  v0.18.1.0 and higher
Official GUI: v0.18.1.0 and higher
Feather: v2.0.0 and higher
Monerujo: v3.0.2 and higher
Cake Wallet: v4.4.5 and higher
Monero.com: v1.0.9 and higher
MyMonero: v1.3.0 (Desktop) & v1.3.1 (Mobile) and higher
Ledger: requires firmware v1.8.0 and higher, is compatible with v0.18.1.0 and higher
Trezor: requires firmware v2.5.2 and higher,  is compatible with v0.18.1.0 and higher

Wallets not yet known to be compatible:

Coinex
Exodus
Coinomi
Citera
2022-08-20, 20:12
Medlem
Att be archetyp handlare skicka till ombud eller poste restante, är dom då inte tvungna att ange sina namn o leg o allt? Går det skicka anonymt till ett postombud säg okq8?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in