2025-05-18, 13:05
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykedeliskaboras
Får ni in era pengar på FS4 nu då?

Skickade mina från en egen wallet. Men mina ligger i något slags limbo. Fört över stor summa till rätt adress via rätt länk. Allt ser bra ut i blockkedjan, +55 confirmations och jag ser att överföringen är klar.

Dock så syns inte en krona på mitt konto…
Kontakta support dom hjälpte mig ibland fastnar pengarna av oklar anledning. Är det FS 4 du skickat kan det ibland ta timmar av oklar anledning för dom att landa. Men ta kontakt med support. När du går in på ditt konto står där nåt om att en överföring är på väg...?
Citera
2025-05-18, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Kontakta support dom hjälpte mig ibland fastnar pengarna av oklar anledning. Är det FS 4 du skickat kan det ibland ta timmar av oklar anledning för dom att landa. Men ta kontakt med support. När du går in på ditt konto står där nåt om att en överföring är på väg...?

Yes, FS4. Jag skrev till dem igår, men utan svar ännu.

Satte in dem igår ganska tidigt på dagen. Så mer än ett dygn har gått. Syns inget i transaktionslistan alls.

Men som sagt går jag in i blockchain och söker på adressen så står där att allt har gått rätt till.

Hur lång tid har det tagit för dig att få hjälp av supporten? Hade du samma bekymmer?
Citera
2025-05-18, 15:14
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Yes, FS4. Jag skrev till dem igår, men utan svar ännu.

Satte in dem igår ganska tidigt på dagen. Så mer än ett dygn har gått. Syns inget i transaktionslistan alls.

Men som sagt går jag in i blockchain och söker på adressen så står där att allt har gått rätt till.

Hur lång tid har det tagit för dig att få hjälp av supporten? Hade du samma bekymmer?
Tagit ibland över ett dygn för supporten att svara men mina pengar hann trilla in. Är du säker att du inte har angett felaktig insättnings adress när du skulle skicka in dina bitcoins? Eller pushing link...
Citera
2025-05-18, 17:21
Medlem
Jag har börjat med LTC som jag sedan byter mot XMR med changenow, sedan till egen plånbok innan slutdestinationen.
Citera
2025-05-18, 21:09
Medlem
Citat:
Tagit ibland över ett dygn för supporten att svara men mina pengar hann trilla in. Är du säker att du inte har angett felaktig insättnings adress när du skulle skicka in dina bitcoins? Eller pushing link...

De svarade och löste allt på typ 15 minuter. Det gick fort!
Citera
2025-05-18, 23:32
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
De svarade och löste allt på typ 15 minuter. Det gick fort!
Nice Det brukar fastna av ngn anledning men supporten är bra på FS4. Glad att dina pengar inte försvann.
Citera
2025-05-19, 21:13
Medlem
Citat:
Localcoinswap bästa sidan!

Hur gör man ?
Citera
2025-05-19, 21:54
Medlem
Har precis skapat en ny cake wallet och skickade över från Revolut. Men sen när jag försöker skicka vidare från min wallet till fs får jag felmeddelandet: Transaction commit failed. Please contact support.

Vad är felet?
Citera
2025-05-19, 21:55
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Hur gör man ?

Nu har man diskuterat detta många gånger. Jag kör med Cake Wallet

Du köper LTC på tex. Kraken... sen från Kraken skickar du dessa till din LTC plånbok i Cake Wallet. Sen när du har dina LTC där så trycker du på swap till XMR så säljs dina LTC och Cake köpe rXMR och läggs på din XMR plånbok hos Cake Wallet... sen skickar du det till din profil på archetyp (eller om du nu använder FS så dit)

Se denna, https://youtu.be/6juLQPvOQnQ?si=CSEhU-wR_KnwIatV
Att man använder BTC --> XMR här är ett exempel (BTC kan lika gärna vara LTC, principen är den samma)
Citera
2025-05-19, 21:58
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Har precis skapat en ny cake wallet och skickade över från Revolut. Men sen när jag försöker skicka vidare från min wallet till fs får jag felmeddelandet: Transaction commit failed. Please contact support.

Vad är felet?

Testa om du kan byta växlare.... Jag får det alltid att funka bäst med exolix i Cake Wallet
Citera
2025-05-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Testa om du kan byta växlare.... Jag får det alltid att funka bäst med exolix i Cake Wallet

Vad är exolix, vad händer om jag skickar pengarna dit?
Citera
2025-05-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa

Tolkar det som att det är en växlings sida, menar du isåfall att växla in de tex till Monero och skicka över det sen direkt därifrån till fs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in