2022-08-02, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, jag vet att du menar det.

Själv tycker jag att det är utmärkt att lman inte får döda några helst födda människor. Eller bara människor då. (Det står ju faktiskt inte födda i lagen.)

Bra, sluta döda oskyldiga barn.
Citera
2022-08-02, 11:21
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Bra, sluta döda oskyldiga barn.
Vi dödar inga oskyldiga barn. Vi har begränsat dödandet till embryor och foster, samt diverse djur och växter och andra organismer.
Citera
2022-08-02, 11:37
Citat:
Vi dödar inga oskyldiga barn. Vi har begränsat dödandet till embryor och foster, samt diverse djur och växter och andra organismer.

Ditt språkbruk ändrar inga realiteter. Du dödar oskyldiga människor som förtjänar att leva.
Citera
2022-08-02, 11:38
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Ditt språkbruk ändrar inga realiteter. Du dödar oskyldiga människor som förtjänar att leva.
Det var därför jag först sa födda människor så att du skulle förstå vilka som åsyftades.
Citera
2022-08-02, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Kvinnans liv kan definitiv vara i fara vid en osäker abort.

Mycket möjligt, men det är hennes val om hon sätter sitt eget liv i fara i det fallet (förutom att hon försöker mörda sitt barn vill säga).

Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Här kommer mitt ständiga argument för aborträtten igen: Det är inte negativt på något sätt för ett foster att bli aborterat, därför är det inget fel med det.

Jag är medveten om ditt argument, sociopat-absinten.

Samtidigt påstod du att det inte heller fanns något negativt med att döda sjuka småbarn eller medvetslösa människor, så dessa var, förutom foster, också helt okej att döda.

Därefter började du yra om att det bästa för alla vore om vi tog livet av oss.

Citat:

Hur många oskyldiga barn har du dödat?
Citera
2022-08-02, 12:16
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Mycket möjligt, men det är hennes val om hon sätter sitt eget liv i fara i det fallet (förutom att hon försöker mörda sitt barn vill säga).

Jag är medveten om ditt argument, sociopat-absinten.

Samtidigt påstod du att det inte heller fanns något negativt med att döda sjuka småbarn eller medvetslösa människor, så dessa var, förutom foster, också helt okej att döda.

Därefter började du yra om att det bästa för alla vore om vi tog livet av oss.

Det kanske du kan hitta på ett citat om.
Citera
2022-08-02, 12:19
Medlem
Citat:
Det kanske du kan hitta på ett citat om.

Det är vad du gör bäst. Så, hur många oskyldiga barn har du dödat, Ipsi?
Citera
2022-08-02, 12:22
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
På vilket sätt är det oseriöst att ha som regel att inga födda människor får dödas, inte ens de som JordenIsPlatt ser som parasiter?

För då är inte parasiter er poäng, att någon är en faktisk parasit är inte anledning nog att döda någon säger du nu så ni får helt och hållet ge upp ert parasit argumentet för till 100% leva på värden erkänner ni ju inte är nog av en anledning för att döda någon och en parasit är en parasit.

Är er poäng snarare att mördandet skall vara så absolut fegt och bestialiskt som möjligt och bara får ske mot människor som inte kan försvara sig så är vi igen tillbaka på poängen med människor i koma. En ofödd bebis har mer medvetande än någon i koma och det är bara ett faktum. Vi pratade ju om det innan att bebisar har medvetande/reflexer som gör att dom försöker fly aborten redan i vecka 8 och det medvetande och reflexmässiga beteendet mot faror har inte folk i koma.

Logik som sagt. Ni saknar det helt och hållet och säger emot er själva i var 3e post men er kognitiva dissoans låter er inte se hur ni beter er.
Citera
2022-08-02, 12:26
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det är vad du gör bäst. Så, hur många oskyldiga barn har du dödat, Ipsi?
Så många som du hittar på ett citat om.

Mina citat är ordagrant, det är inte dina.

”Numera är jag helt för att abortera samtliga individer som lider av samma hjärnskador som femi-nazis och Ipsi gör.

De är inte att betrakta som människor och har därmed inga rättigheter, precis som ni feminazis brukar säga om foster."
(FB) Abortfrågan - allmän diskussion

”Nej, jag är emot abort, förutom då det är fara för mammans liv eller i ditt fall. (…) ” I ditt fall är jag för det eftersom att du inte är att betrakta som en människa, och därmed inte har några rättigheter”
(FB) Abortfrågan - allmän diskussion
Citera
2022-08-02, 12:29
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
För då är inte parasiter er poäng, att någon är en faktisk parasit är inte anledning nog att döda någon säger du nu så ni får helt och hållet ge upp ert parasit argumentet för till 100% leva på värden erkänner ni ju inte är nog av en anledning för att döda någon och en parasit är en parasit.

Är er poäng snarare att mördandet skall vara så absolut fegt och bestialiskt som möjligt och bara får ske mot människor som inte kan försvara sig så är vi igen tillbaka på poängen med människor i koma. En ofödd bebis har mer medvetande än någon i koma och det är bara ett faktum. Vi pratade ju om det innan att bebisar har medvetande/reflexer som gör att dom försöker fly aborten redan i vecka 8 och det medvetande och reflexmässiga beteendet mot faror har inte folk i koma.

Logik som sagt. Ni saknar det helt och hållet och säger emot er själva i var 3e post men er kognitiva dissoans låter er inte se hur ni beter er.
Nej, poängen är att vi människor inte ska döda varandra. Inte frysa in varandra heller för den delen.
Citera
2022-08-02, 12:31
Medlem
Citat:
Så många som du hittar på ett citat om.

Mina citat är ordagrant, det är inte dina.

Återigen flyr du sakfrågan eftersom att du är feg och har noll argument. Är det på grund av din hjärnskada?

Du är ju för att abortera hjärnskadade(och alla andra barn), betyder det att du hade varit för att du själv blev aborterad?
Citera
2022-08-02, 12:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej, poängen är att vi människor inte ska döda varandra. Inte frysa in varandra heller för den delen.

Det är absolut inte din poäng eftersom döda +30000 bebisar om året är vad du slåss för, du slåss för att kunna fortsätta mörda av vilken jävla anledning som helst, du slåss för att kunna fortsätta leka gud över liv och död.

Så försök igen. Din logiska poäng är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in