2023-04-19, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahaha nej varför skulle jag behöva det? Hennes svar har redan avslöjat henne. Kontext hjärtat kontext.
Och vad svarade hon? Att hon tillhör Livets Ord och anser att abort är synd?

Och inte har sex före äktenskapet?
Citera
2023-04-19, 23:57
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ok men knulla oskyddat inom minuter är det inte, gotcha. Vi har väldigt olika prioriteringar du och jag...
Ligger med olika tjejer varje dag och är abortmotståndare. Hur går det ihop?
Citera
2023-04-19, 23:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och vad svarade hon? Att hon tillhör Livets Ord och anser att abort är synd?

Ja kan du tro min lycka att Carola stod i baren? Förhoppningsvis svarar hon ju bara ärligt och då vet man. Du kan du ju åtminstone varit kreativ och sagt att det var en massiv bimbo som sa " tihi vem är Rowan Whale?"
Citera
2023-04-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ja kan du tro min lycka att Carola stod i baren? Förhoppningsvis svarar hon ju bara ärligt och då vet man. Du kan du ju åtminstone varit kreativ och sagt att det var en massiv bimbo som sa " tihi vem är Rowan Whale?"
Ja, antingen så svarar hon att det är åt skogen att de skrotade Roe vs Wade eller så svarar hon att det var bra eftersom hennes församling anser att abort är en synd och då vet du. Sen då?
Citera
2023-04-20, 00:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Ligger med olika tjejer varje dag och är abortmotståndare. Hur går det ihop?

Nejnej nu snurra du ihop det. Det är jag som försöker promota samtal och förspel här och fröken Ipsi är den som vänder på klacken och går om hon inte fått kuk inom 30 minuter. Hur fan läser du människa?

Citat:
Ja, antingen så svarar hon att det är åt skogen att de skrotade Roe vs Wade eller så svarar hon att det var bra eftersom hennes församling anser att abort är en synd och då vet du. Sen då?

Ja? Då vet man vilken kväll det blir och om hon får den i röven eller inte.
Citera
2023-04-20, 00:14
Medlem
Citat:
Nejnej nu snurra du ihop det. Det är jag som försöker promota samtal och förspel här och fröken Ipsi är den som vänder på klacken och går om hon inte fått kuk inom 30 minuter. Hur fan läser du människa?

Ja? Då vet man vilken kväll det blir och om hon får den i röven eller inte.
Ja när Livets Ord-tjejen har sagt att abort är en synd så går ni hem till henne och ligger?
Citera
2023-04-20, 00:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja när Livets Ord-tjejen har sagt att abort är en synd så går ni hem till henne och ligger?

Älskar Ipsi älskar. Försök inte göra något snuskigt av vår kärlek.
Citera
2023-04-20, 00:21
Medlem
Citat:
Älskar Ipsi älskar. Försök inte göra något snuskigt av vår kärlek.
Så då går du hem med Livets Ord alltså.
Citera
2023-04-20, 01:31
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så då går du hem med Livets Ord alltså.

Visst jag dömer ingen. Dessutom tror jag inte att du på fullt allvar vill att jag svarar på om jag hellre ligger med en galen feminist eller en galen religiös.
Citera
2023-04-20, 05:38
Medlem
Citat:
Visst jag dömer ingen. Dessutom tror jag inte att du på fullt allvar vill att jag svarar på om jag hellre ligger med en galen feminist eller en galen religiös.
Jo jag vill gärna veta vilken lycka du har med att ragga frireligiösa som tycker att abort är synd.
Citera
2023-04-20, 11:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Modern? Feminism har alltid stått för aborträttigheter.

Icke-gravidas vilja är irrelevant, det är inte deras kropp.
Att vara gravid är per definition inte ens kropp, utan två.
Barnet, oavsett om du kallar det foster, en klump gamitceller eller whatever är också vid något tillfälle en människa med egna rättigheter.

Nästa fråga är därför, när får barn sina rättigheter. När det är oskiljbart från och kan klara sig utanför mamman (typ vecka 20) , eller en minut före eller efter födseln?
Citera
2023-04-20, 14:38
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Att vara gravid är per definition inte ens kropp, utan två.
Barnet, oavsett om du kallar det foster, en klump gamitceller eller whatever är också vid något tillfälle en människa med egna rättigheter.

Nästa fråga är därför, när får barn sina rättigheter. När det är oskiljbart från och kan klara sig utanför mamman (typ vecka 20) , eller en minut före eller efter födseln?
Ett foster har inga rättigheter liksom dina spermier inte har några. Alltid lustigt att abortmotståndare endast bryr sig om liv och rättigheter när det gäller foster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in