Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Tvärtom? När du till 100% förlitar dig på deras nonsens i denna diskussion? Hahaha du ljuger ju så mycket för dig själv att det är löjligt. Vilken jävla kognitiv dissonans.
Du sätter kvinnligt liv över allt annat. Kvinnor bestämmer över män och har rättan att döda både pojkar och flickor. Nu förhåller vi oss till verkligheten korrekt här som sagt.
Ja modern teknologi gör ju att ingen behöver varken tro eller undra längre men det går inte jag tala om på detta forum så du kan försöka hålla dig lite mer ont.
Var pedofilen ledsen? Awww.

Om du tycker det är normalt med småtjejer tejpade på pingisbord, våldsamma misshandlar av småbarn som dessutom filmas, "pizzafester" för runt miljonen osv så säger det igen bara allt om dig. Du vet att pedofilen du försvarar här finns på manifestet både på Lolita Express och Epstein Island? Att han är polare med Clintons?
Tänk att spåra ut så jävligt för att du inte kan försvara ditt bebismördade att du börjar försvarar peddos istället.....

Nejdå, aborter har förekommit långt innan big pharma. Däremot är jag inte vaccinerad, inte för att jag tror att vaccinet innehåller ett microchip, utan för att läkemedelsindustrin tog fram helt verkningslösa vacciner som alla världens makthavare köpte in för flera flera miljarder. Antagligen för att all världens makthavare och media ägs av ca 3-5 familjer som också äger läkemedelsindustrin. Man behöver inga utflippade konspirationsteorier om microchip och Bill Gates. Det är illa nog ändå.
Som sagt, jag sätter barn/människor över embryon. Jag sätter inte mänskligt liv över allt annat liv. Jag menade det jag skrev.
Man bör välja sina strider. Saker o ting är illa nog, vi behöver inte lägga tid och energi på att tjafsa om om jorden är platt eller rund.
Ok. En amerikansk småbarnsfar lyssnade på Alex Jones och hans gormande om pizzerian. Den här stackars småbarnsfadern blev naturligtvis väldigt upprörd. Han tog farväl av nära och kära. Tog sitt vapen och körde till pizzerian. Han ville döda alla pedofilerna (vem hade inte velat det). Väl framme blev det panik. Han viftade med vapnet och var väldigt upprörd. Han hade skrivit sina avskedsbrev, han trodde inte han skulle överleva. Ingen källare hittades. Alex Jones fick höra talas om detta. Han skämdes kanske, han fick mycket kritik för att sprida dessa rykten om pizzerian. Till slut bad han motvilligt om ursäkt. Det är bara autistiskt att fortsätta älta om pizzerian.
Det är illa nog att makteliten utnyttjade småtjejer hemma hos Jeffrey Epstein. Det är illa nog att högt uppsatta amerikanska myndighetspersoner fixade småtjejer från Haiti som precis hade förlorat hus, hem, föräldrar, what not. För att sedan bli påsatta av gamla äckliga gubbar hemma hos Jeffrey Epstein. Vissa var bara 12-13 år gamla. Det är illa nog att Hillary Clinton och Bill Clinton med flera hängde där. Det är illa nog att Jeffrey Epstein "råkade" hänga sig precis under ett obevakat ögonblick. Det är illa nog att CIA har lönnmördat många amerikaner och fått det att se ut som självmord. Jeffrey Epstein hade kameror i alla rummen, var är filmerna? 🤔 Det är illa nog att ett gäng kända amerikaner "begått självmord" när alla runtomkring dem vittnat om att de inte var självmordsbenägna och deras kalendrar var fulla. Det enda de hade gemensamt var att de kritiserade Clinton-klanen.
Med mera.
Så du ser, vi behöver inte hitta på att det sitter pedofiler i en pizzeriakällare eller tjafsa om att jorden är platt. Det är illa nog ändå. Att folk tjafsar om jorden är platt eller rund, eller om microchip hit o dit. Var tror du detta kommer ifrån? Militären/makten skickar ut en massa motstridiga rykten, information, påståenden när de vill dölja något. I era led är där aktörer som driver er i en viss riktning. Att få folk att påstå att jorden är platt eller andra helt loco saker resulterar i att man snart kan avfärda allt som konspirationsteorier och alla som kritiserar makteliten kan avfärdas.
Sen tror ni att ni genomskådat allt och sitter på den enda sanningen. Jag har iaf vett att inte delta i sektlika forum, jag har vett nog att inse att jag också kan vara helt ute och cykla.