2022-07-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Om du inte har förstått det än så är jag emot hela branschen och allt som den står för. Finns ju gott om människor som betalat grova pengar för att frysas in men det känns ju som ännu en scam.
Men du verkar inte så upprörd över att småbarn fryses in levande? I Sverige, idag?
Citera
2022-07-24, 15:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej jag litar inte på läkemedelsindustrin, tvärtom.

Jag sätter inte mänskligt liv över allt annat liv. Och jag sätter inte embryon över barn/människors liv.

Jag förstår att du blir helt hysterisk över naturliga och framkallade aborter av embryon, eftersom du har den livsåskådning du har. Det är ok. Kämpa på för att förbjuda abort. Det är lugnt för min del. Jag förstår din upprördhet.

Så du vet att jorden är platt? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣

Hur gick det egentligen med pizzerian där det höll till en ondskefull pedofilring i källaren? Hittade ni några pedofiler? Hittade ni ens den icke existerande källaren? Bad ni någonsin ägaren om ursäkt egentligen? Han var fan helt förtvivlad.

Tvärtom? När du till 100% förlitar dig på deras nonsens i denna diskussion? Hahaha du ljuger ju så mycket för dig själv att det är löjligt. Vilken jävla kognitiv dissonans.

Du sätter kvinnligt liv över allt annat. Kvinnor bestämmer över män och har rättan att döda både pojkar och flickor. Nu förhåller vi oss till verkligheten korrekt här som sagt.

Ja modern teknologi gör ju att ingen behöver varken tro eller undra längre men det går inte jag tala om på detta forum så du kan försöka hålla dig lite mer ont.

Var pedofilen ledsen? Awww. Om du tycker det är normalt med småtjejer tejpade på pingisbord, våldsamma misshandlar av småbarn som dessutom filmas, "pizzafester" för runt miljonen osv så säger det igen bara allt om dig. Du vet att pedofilen du försvarar här finns på manifestet både på Lolita Express och Epstein Island? Att han är polare med Clintons?

Tänk att spåra ut så jävligt för att du inte kan försvara ditt bebismördade att du börjar försvarar peddos istället.....
Citera
2022-07-24, 15:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men du verkar inte så upprörd över att småbarn fryses in levande? I Sverige, idag?

Hur mätte du min upprördhet menar du? Frågar du mig egentligen om jag tycker att frysa in men att inte döda är lika illa som att direkt döda och aldrig ge bebisen en chans? För döda direkt är så klart värre. Chans till liv vs förevigt släckt liv.
Citera
2022-07-24, 16:01
Medlem
Citat:
Hur mätte du min upprördhet menar du? Frågar du mig egentligen om jag tycker att frysa in men att inte döda är lika illa som att direkt döda och aldrig ge bebisen en chans? För döda direkt är så klart värre. Chans till liv vs förevigt släckt liv.
Ja alltså att frysa in livs levande småbarn är ju alla normalt funtade människor emot.

Vad skulle du säga om din jobbarkompis berättade att hon slängde in sina ungar i frysen innan hon gick till jobbet?
Citera
2022-07-24, 16:02
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ja du sa att förbud mot fenomenen var onödigt. Att förbjuda abort är lika givet som att förbjuda mord, du verkar inte riktigt förstå vad du själv säger. Enda kompromissen är som jag sagt innan att kvinnor får 1 abort men efter det tvångsterileras hon för kvinnor som mördar sina egna skall inte få bli mammor, dom har redan visat att dom är mer än olämpliga.

Bebisar är bebisar, får man kalla dom något annat och gömma sig bakom semantik när vi alla vet att man dödat ett liv är bara cope från er. Välkommen tillbaka till verkligheten som sagt.

Man hjälper barn genom att se till att dom inte mördas. Att mörda barn är inte att hjälpa dom din kompletta psykopat.

Ni drivs av ert gudskomplex och totala avsaknad av moral. Ni kan inte ens fundera på att försöka leva ett liv fritt från narcissism. Leka gud och mörda era egna är viktigare än allt. Ni är djupt sjuka människor med den empatibrist ni uppvisar för allt liv som inte är ert egna.

Nej abort är något framkallat av gifter. Ni verkar mer än lovligt förvirrade.
Man hjälper barn med en bra skola och god sjukvård och ett hyggligt boende. Det hjälper barn att hålla sig från gatans uppfostring men det verkar inte så viktigt i abortförbudsländer.
Det är viktigt att få fler gatubarn.

Är du säker på att du värnar om alla barn eller är det bara de ofödda?
Finns gott om gifter på soptippar där de tvingas leva.
Om de inte skjuts av någon polis.

Du inser väl att de rika fixar sin abort om det skulle behövas.
Abortförbud är en lag riktad mot de fattiga.

Jag tror du saknar empati för levande barn.
Citera
2022-07-24, 16:03
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nronewoke
Min poäng är abort är abort, men ifall du glömmer det, så måste jag påminna dig om att varken du eller jag är läkare och allt vi skriver är skitsnack jämfört med klippet på läkaren som jag länkar återigen här.

https://youtu.be/j0tQZhEisaE
Vad säger läkaren?
Jag vill inte titta på länkar som eventuellt går att förstå vad du menar.
Citera
2022-07-24, 16:06
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Haha, nej det har han inte. Hör du vad du själv säger? Ska män ta ansvar för kvinnors handlingar? Är kvinnor förståndshandikappade våp som bör omyndigförklaras?

Du ger uttryck för en väldigt skev kvinnosyn här.
Hur blev kvinnan gravid?
Var ingen man inblandad?
Citera
2022-07-24, 16:13
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Om du inte har förstått det än så är jag emot hela branschen och allt som den står för. Finns ju gott om människor som betalat grova pengar för att frysas in men det känns ju som ännu en scam.
Gillar du inte att människor som behöver hjälp att få barn får hjälp?
Citera
2022-07-24, 16:41
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja alltså att frysa in livs levande småbarn är ju alla normalt funtade människor emot.

Vad skulle du säga om din jobbarkompis berättade att hon slängde in sina ungar i frysen innan hon gick till jobbet?

Säga och säga, då får man väl ringa polisen.

Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Man hjälper barn med en bra skola och god sjukvård och ett hyggligt boende. Det hjälper barn att hålla sig från gatans uppfostring men det verkar inte så viktigt i abortförbudsländer.
Det är viktigt att få fler gatubarn.

Är du säker på att du värnar om alla barn eller är det bara de ofödda?
Finns gott om gifter på soptippar där de tvingas leva.
Om de inte skjuts av någon polis.

Du inser väl att de rika fixar sin abort om det skulle behövas.
Abortförbud är en lag riktad mot de fattiga.

Jag tror du saknar empati för levande barn.

Det är viktigt att döda barn, vilka som helst i abortländer. Vill inte någon leva har man valet att ta sitt liv, inte ens det valet vill ni ge barn utan ni bestämmer över dom att deras liv är skit och inte värda att leva.

Ni bebismördare kan aldrig använda varken moral eller empati i den här diskussionen måste ni för fan förstå, ni ser totalt psykstörda utan när ni tar den vinkeln när få fortsätta mörda är det enda som betyder något för er. Skärp er.

Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Gillar du inte att människor som behöver hjälp att få barn får hjälp?

Nej. Säger naturen att ni inte skall ha barn så är det så. Kan du inte lösa det på egen hand så får du vara utan. Big pharma skall bort från människors liv totalt.
Citera
2022-07-24, 16:44
Medlem
pollenpers avatar
Citat:

Det är viktigt att döda barn, vilka som helst i abortländer. Vill inte någon leva har man valet att ta sitt liv, inte ens det valet vill ni ge barn utan ni bestämmer över dom att deras liv är skit och inte värda att leva.

Ni bebismördare kan aldrig använda varken moral eller empati i den här diskussionen måste ni för fan förstå, ni ser totalt psykstörda utan när ni tar den vinkeln när få fortsätta mörda är det enda som betyder något för er. Skärp er.

Nej. Säger naturen att ni inte skall ha barn så är det så. Kan du inte lösa det på egen hand så får du vara utan. Big pharma skall bort från människors liv totalt.

Ok, du saknar respekt för de levande undernärda barnen.
Det var viktigare att de fick födas.
Citera
2022-07-24, 16:47
Medlem
Citat:

Jag förvånas bara över att du inte tycks ha större empati för små barn som blir infrysta levande.
Citera
2022-07-24, 16:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Tvärtom? När du till 100% förlitar dig på deras nonsens i denna diskussion? Hahaha du ljuger ju så mycket för dig själv att det är löjligt. Vilken jävla kognitiv dissonans.

Du sätter kvinnligt liv över allt annat. Kvinnor bestämmer över män och har rättan att döda både pojkar och flickor. Nu förhåller vi oss till verkligheten korrekt här som sagt.

Ja modern teknologi gör ju att ingen behöver varken tro eller undra längre men det går inte jag tala om på detta forum så du kan försöka hålla dig lite mer ont.

Var pedofilen ledsen? Awww. Om du tycker det är normalt med småtjejer tejpade på pingisbord, våldsamma misshandlar av småbarn som dessutom filmas, "pizzafester" för runt miljonen osv så säger det igen bara allt om dig. Du vet att pedofilen du försvarar här finns på manifestet både på Lolita Express och Epstein Island? Att han är polare med Clintons?

Tänk att spåra ut så jävligt för att du inte kan försvara ditt bebismördade att du börjar försvarar peddos istället.....

Nejdå, aborter har förekommit långt innan big pharma. Däremot är jag inte vaccinerad, inte för att jag tror att vaccinet innehåller ett microchip, utan för att läkemedelsindustrin tog fram helt verkningslösa vacciner som alla världens makthavare köpte in för flera flera miljarder. Antagligen för att all världens makthavare och media ägs av ca 3-5 familjer som också äger läkemedelsindustrin. Man behöver inga utflippade konspirationsteorier om microchip och Bill Gates. Det är illa nog ändå.

Som sagt, jag sätter barn/människor över embryon. Jag sätter inte mänskligt liv över allt annat liv. Jag menade det jag skrev.

Man bör välja sina strider. Saker o ting är illa nog, vi behöver inte lägga tid och energi på att tjafsa om om jorden är platt eller rund.

Ok. En amerikansk småbarnsfar lyssnade på Alex Jones och hans gormande om pizzerian. Den här stackars småbarnsfadern blev naturligtvis väldigt upprörd. Han tog farväl av nära och kära. Tog sitt vapen och körde till pizzerian. Han ville döda alla pedofilerna (vem hade inte velat det). Väl framme blev det panik. Han viftade med vapnet och var väldigt upprörd. Han hade skrivit sina avskedsbrev, han trodde inte han skulle överleva. Ingen källare hittades. Alex Jones fick höra talas om detta. Han skämdes kanske, han fick mycket kritik för att sprida dessa rykten om pizzerian. Till slut bad han motvilligt om ursäkt. Det är bara autistiskt att fortsätta älta om pizzerian.

Det är illa nog att makteliten utnyttjade småtjejer hemma hos Jeffrey Epstein. Det är illa nog att högt uppsatta amerikanska myndighetspersoner fixade småtjejer från Haiti som precis hade förlorat hus, hem, föräldrar, what not. För att sedan bli påsatta av gamla äckliga gubbar hemma hos Jeffrey Epstein. Vissa var bara 12-13 år gamla. Det är illa nog att Hillary Clinton och Bill Clinton med flera hängde där. Det är illa nog att Jeffrey Epstein "råkade" hänga sig precis under ett obevakat ögonblick. Det är illa nog att CIA har lönnmördat många amerikaner och fått det att se ut som självmord. Jeffrey Epstein hade kameror i alla rummen, var är filmerna? 🤔 Det är illa nog att ett gäng kända amerikaner "begått självmord" när alla runtomkring dem vittnat om att de inte var självmordsbenägna och deras kalendrar var fulla. Det enda de hade gemensamt var att de kritiserade Clinton-klanen.

Med mera.

Så du ser, vi behöver inte hitta på att det sitter pedofiler i en pizzeriakällare eller tjafsa om att jorden är platt. Det är illa nog ändå. Att folk tjafsar om jorden är platt eller rund, eller om microchip hit o dit. Var tror du detta kommer ifrån? Militären/makten skickar ut en massa motstridiga rykten, information, påståenden när de vill dölja något. I era led är där aktörer som driver er i en viss riktning. Att få folk att påstå att jorden är platt eller andra helt loco saker resulterar i att man snart kan avfärda allt som konspirationsteorier och alla som kritiserar makteliten kan avfärdas.

Sen tror ni att ni genomskådat allt och sitter på den enda sanningen. Jag har iaf vett att inte delta i sektlika forum, jag har vett nog att inse att jag också kan vara helt ute och cykla.
Senast redigerad av Jenny9 2022-07-24 kl. 17:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in