2022-07-18, 20:57
Medlem
Nytt avsnitt ute om Jens Ganman (för patreon). Inte hört men säkert ok. Fan vad man längtar efter ett riktigt avsnitt snart! Kännes som sjukt längesedan….
Citera
2022-07-19, 11:33
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
AssarChristian på Exakt24 har laddat ned hela chathistoriken från Haveristernas skvallerchat

LÄNK

Han kommer ladda upp allt så att smutset där kommer ut i dagsljuset. Psykopaterna har förstås städat och raderat sitt efter sig själva men alla tragiska psykopat-enablers som hänger i chatten kommer alla som vill kunna få läsa vad de skriver

Lika bra det för annars kommer psykopaterna själva i framtiden använda chathistoriken som hållhakar mot stackarna som skriver i chatten

På skärmdumparna syns personer som ….
Du målar med väl breda penseldrag. Det där är väl öppet för vem som helst att skåda? Bara att ladda hem discord. Eftersom du ej maskat namnen kommer inlägget raderas.
Citera
2022-07-19, 12:13
Medlem
Vem som helst *lol* vilken verklighet lever du i? De flesta vet inte vad Haveristerna är än mindre vad Discord är. Förväntar mig att Exakt24 eller någon som laddar ned materialet sammanställer innehållet på ett bra sätt
Citera
2022-07-19, 20:00
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Vem som helst *lol* vilken verklighet lever du i? De flesta vet inte vad Haveristerna är än mindre vad Discord är. Förväntar mig att Exakt24 eller någon som laddar ned materialet sammanställer innehållet på ett bra sätt
vilken verklighet lever du i? Den stora majoriteten har ingen aning om vilka poddkillaena är än mindre vad de har att säga om en nazistkollaboratör. Det tycks vara någon snubbe under aliaset mangefik, en gammal fanboy på 50+ som blivit besviken, personen med 500 konton; P*ter Wird*mo, tycks helt besatt och så ett fåtal skribenter i denna tråd.
Du tycks också leva i en kognitiv dissonans och eller i en filterbubbla.
Citera
2022-07-22, 21:31
Medlem
Är dålig på SEO och sånt så förstår inte poängen men låter som ett otroligt omständligt sätt att outa sig som en fullblodspsykopat på, Pressansvarig. Vill man nå någons arbetsgivare så är det nog enklare att mejla eller ringa?

EDIT: Jaja Pressansvarigs inlägg försvann, så då kan väl detta också raderas antar jag
Senast redigerad av psykopathenko 2022-07-22 kl. 21:32. Anledning: inlägget jag besvarade försvann
Citera
2022-07-23, 00:33
Medlem
Citat:
Är dålig på SEO och sånt så förstår inte poängen men låter som ett otroligt omständligt sätt att outa sig som en fullblodspsykopat på, Pressansvarig. Vill man nå någons arbetsgivare så är det nog enklare att mejla eller ringa?

EDIT: Jaja Pressansvarigs inlägg försvann, så då kan väl detta också raderas antar jag

Okay bra. Då får det bli så här.
Sidan kommer bara uppe 1 aug och stanna uppe tills Glam är med i ”Axel möter”. Tack för inspiration!
Citera
2022-07-27, 16:14
Medlem
Enligt Henko har Axel blivit anfallen av någon som kallas Oidipus (skrivet i deras haverist-fejan-grupp). Vem avses med Oidipus?
Citera
2022-07-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Enligt Henko har Axel blivit anfallen av någon som kallas Oidipus (skrivet i deras haverist-fejan-grupp). Vem avses med Oidipus?

Är väl tjackpundaren som fått sparken från Henkos polares företag. Börjar på M.
Citera
2022-07-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

Ok. Trodde det var han som dött. För nån i anti-haverist-gänget har ju tydligen avlidit.
Citera
2022-07-27, 18:45
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin

Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

Henko i slutna Facebookgruppen "Vi som vågar säga horunge":

Citat:
Ikväll blev Axel Luo Öhman utsatts för ett överfallsförsök i sitt hem. En person lockade Axel att öppna dörren och när han gjorde det sprang "Oidipus" fram med en hammare. Axel hann stänga dörren och slaget tog istället i dörren.
Den här äckliga jävla människan och alla personer som stöttat honom inte bara som någon sorts "min fiendes fiende är min vän", utan även ekonomiskt i form av köp av droger, swish för hembesök och andra sorters av arbeten så som research. Ni kommer inte komma undan detta.
Fega kräk!

Då får man - om Henko talar sanning den här gången - anta att "Oidipus" sitter i polisarresten nu. Vilket säreget fall, den där människan. Snacka om att krångla till det!

Edit: Det hela hade föregåtts av följande dagen innan.

Citat:
Igår fick Axel Luo Öhman sin dörr och postfack vandaliserad av Loan S[******] och Jonas H[*****]s polare "Oidipus" för tredje gången. Denna gång försökte han även smyga sig på Axel genom att gömma sig i trappen efter att ha ringt på en sådär 100 ggr fördelat över hela gårdagskvällen.

Polisen kom och flera grannar kan vittna om vem det var så utredningsläget för Sveriges minst effektiva yrkesgrupp är bra. Det vill säga om de väljer att engagerar sig lite.

Därmed kan förhoppningsvis övergrepp i rättssak läggas till de fall av olaga hot, ofredande, narkotikabrott, brott mot knivlagen, ringa narkotikabrott och flera fall av bedrägerier som det redan väckts åtal mot Oidipus för. Men som sagt. Det förutsätter att polisen agerar för en gångs skull.

Vilket Öhman efter att ha tillfrågats hur han "mår efter omständigheterna", med sedvanligt ultracoolt (jo, ironi) utelämnande av versaler, kommenterar:

Citat:
är rätt obrydd faktiskt. den här dumma horungen har ju hållt på i två års tid med at skicka sms och ringa i tid och otid, varit en kuk på internet på alla möjliga sätt och vis (gläfsande och förtal på twitter och flashback främst) och det är ju inte heller första gången han är hemma hos mig. får väl anses styrkt att det var han som klottrade på min dörr här de två tidigare gångerna, och han har ju också varit hemma hos mig när jag bodde vid gullmarsplan flera gånger. det bästa vore om den här typen av äckligt jävla genskräp bara kunde dö. vi är ju av med pundaren som kastade en sten genom rutan till mitt vardagsrum, nu ska vi bara vänta in att den här avlider också.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2022-07-27 kl. 19:22.
Citera
2022-07-27, 18:50
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Henko i slutna Facebookgruppen:

Då får man - om Henko talar sanning den här gången - anta att "Oidipus" sitter i polisarresten nu. Vilket säreget fall, den där människan. Snacka om att krångla till det!

Men jag fattar inte. Varför sparkade Axel inte bara hammaren ur handen på honom och spöade upp honom? Axel är ju svintuff.
Citera
2022-07-27, 19:18
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Men jag fattar inte. Varför sparkade Axel inte bara hammaren ur handen på honom och spöade upp honom? Axel är ju svintuff.
Och varför spöade inte Oidipus upp honom, utan tillhyggen och medhjälpare för länge sedan, om det nu är så viktigt för honom? Ett vanligt, regelrätt kok stryk hade man kunnat ha en viss förståelse för i det fallet. Men det här verkar faktiskt tvångsvårdsmässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in