Citat:
Ursprungligen postat av
PappaBoeg
Det kommer innan årsskiftet. Troligtvis blir det nästa Patreon-exklusiva avsnitt.
Varför vågar ni inte gå ut med hans namn utan väljer att vara fega (se nedan)? LITE STRESSAD över att det inte är rätt person som ni sprider rykten om?
Och in b4 du påstår att jag oxå skulle vara ”glam” enligt din tweet ”
undrar vilket av alla glams konton på flashback han kommer att använda för att svara något efterblivet på det här?” så är jag ledsen att det blev jag och inte någon annan som du förväntade skulles svara dig
I övrigt undrar jag mest hur du står ut med dig själv
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Hamid
Haha ja, det har blivit en hel del lögner och falsk ryktesspridning om ”Oidipus”/”Dörris” senaste året.
Vad gäller Lerums-bon som enligt Henrik är 40+, född 28 okt, arbetar på en myndighet osv.. (finns säkert JETEmånga sådana

) som Henrik och de andra kallar ”glam” så har det redan hunnit bli en hel del påståenden (lögner?) som t.ex.: han mordhotar folk, sprider känsliga uppgifter om barn, trakasserar familjemedlemmar, röjer skyddade uppgifter, sysslar med identitetsstölder, har massor av twitter-konton och flashback-konton m.m. och han ska enligt Henrik göra allt det här på arbetstid för skattebetalarnas pengar.
Det är sammantaget mycket grova anklagelser mot både en privatperson och mot en myndighet.