2021-12-09, 11:40
Medlem
Crapmagics avatar
Nån som vill prata om avsnitt från Podden Haveristerna? också

I sådana här avsnitt är Haveristerna som bäst, och jag som fascist kan kan få skratta med Haveristerna! åt looser-världsbilden som Eddie & Ernst förfäktar
https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5hY2FzdC5jb20vcHVibGljL3Nob3dzLz VhZjE5NWJiNzdjMTc0NjMzOWUwOGFiNg/episode/NjFhYzBmMDdkNDYxNjYwMDEzNDM1NGI0?hl=sv&ved=2ahUKEw i3zqOFtdX0AhXth4sKHcfeBAUQieUEegQICBAF&ep=6

Snuskgubbe alarmen tjuter runt Eddie "skulle han sätta dig i en kassa när det finns en blond sötnos"
Sanna reagerade precis som jag med kväljande över kvinnosynen med sötnosar med rakade fittor

"Dom här fina unga männen som aldrig får njuta av unga tjejer"

För första gången störde jag mig inte på Henkos skratt, eftersom jag jag jag den här gången
enbart sympatiserade med vad han hulkade över
Senast redigerad av Crapmagic 2021-12-09 kl. 12:22.
Citera
2021-12-12, 11:50
Medlem
Hur säkra är vi ens på att de här anmälningarna till socialtjänsten faktiskt existerar? Det får ändå anses vara bevisat att Henko kan vara extremt bekväm med sanningen när det gynnar honom och hans sak. Det får väl också anses vara bevisat att han inte missar en enda chans att peka på missförhållanden som drabbar honom negativt i syfte att sänka andra och fiska sympatier.

Varför får vi inte se orosanmälningarna i sin helhet? Hade de innehållit rena lögner hade det ju bara ökat Henkos trovärdighet om han faktiskt kunde peka på de osanningar som förs fram till socialtjänsten i syfte att trakassera honom.

Å andra sidan kan orosanmälningarna mycket väl ha skett, men frågan är då än en gång varför inte Henko redovisar alla lögner han utsätts för inför socialtjänsten. På bilden över den bunt papper han fått ut från socialtjänsten kan man se att rätt många filer är bifogade. Kan det vara så att det handlar om att Henkos egna lögner om vad som skett mot honom nu hinner ikapp honom? Jag föreställer mig nämligen att man som socialsekreterare nog höjer på ögonbrynen över de spektakulära scenarion Henko ändå vittnar om på exempelvis sin Twitter.

Henko har enligt egna uppgifter varit bombhotad sedan 2017 och numera har han påtända tjackpundare som är yrkeskriminella och kriminellt belastade springandes utanför sitt hem, varvat med nazister och dömda mördare som också varit på hans numera läckta hemliga adress.

Ljuger den som anmäler till socialtjänsten? Om inte, ljuger i sådana fall Henko om allt han utsätts för? För jag tror alla som har barn kan hålla med om att det inte alls låter som en särskild harmonisk hemmiljö om det Henko säger faktiskt stämmer.

Så vad står i dessa orosanmälningar?
Citera
2021-12-12, 18:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Någon som vet status på avsnittet om glam? Den var ju hypeats av Henrik. Man är ju sugen! Riktigt roligt avsnitt de släppte idag med. +1!
Nu ska du och jag försöka störa ut alla Off-topic poster i denna tråd tills bara vi två är kvar i tråden

Vad var roligast med avsnittet som släpptes idag?
Citera
2021-12-13, 02:33
Bannlyst
Negern och fettot tycker det är ok att heila när en Sosse gjort det i ungdomens dar 👮🏽‍♀️😂.
Att dom inte själva hör hur äckligt falska dom låter.
Sitter och hatar på SD fast det är Sveriges största parti bland män, dom fattar inte ens varför folk röstar på SD.
Alla normalt tänkande människor ser att Sveriges massinvandring har förstört Sverige, bara kolla hur det ser ut i Sverige.
Pinsamma fettot har valt att bosätta sig på landet, långt ifrån mångkulturen, vilken feg jävla hycklare.

Såg publiken som var på deras live, bara efterblivna lowlife-kommunister och avdankade AFA-alkisar 😂😂😂.
Citera
2021-12-13, 06:18
Medlem
Henrik kör en version av sitt liv och rykten om andra för snuten, en annan version på twitter, en tredje för sin sambo, en fjärde för ”sina vänner”, en femte för socialen, en sjätte version i PM med andra, en sjunde för Fastighets, en åttonde för sina f.d. vänner.han har fullt upp att hålla ihop allt!

https://twitter.com/BLiPATRONiDAG/status/1468577800496062466

Axel berättar att han är LITE STRESSAD utan att säga att han är LITE STRESSAD när han på uppdrag av henrik kör en klippbok där han ger tessan skulden för allt ”ont” som drabbar i henriks liv. Först var allt JHs fel, sedan Loans och nu tessans. Vems fel är allt nästa vecka? Leif GW Perssons?
Citera
2021-12-13, 12:00
Medlem
Arbetslivskriminaliteten? ställer sig Axel lite frågande till som vore ett främmande begrepp han inte förstår! Kanske lite hemmablind? när hans egen inkomst med haveristna bygger på vad som är eller ia lla fall borde vara kriminellt. Människor som livnär sig på att förstöra för andra människor är mänsklighetens lägsta
Citera
2021-12-13, 12:02
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
Arbetslivskriminaliteten? ställer sig Axel lite frågande till som vore ett främmande begrepp han inte förstår! Kanske lite hemmablind? när hans egen inkomst med haveristna bygger på vad som är eller ia lla fall borde vara kriminellt. Människor som livnär sig på att förstöra för andra människor är mänsklighetens lägsta
För din egen psykiska hälsas skull vill jag rekommendera att du inte läser Axels inlägg. Han är inte ute efter någonting annat än att bråka på Internet. Kanske har han till slut skadat sig efter att hans enligt rykten dåliga form i squat racket.
Citera
2021-12-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Sanna kanske inte tycker att det är så kul med orosanmälan till Soc och anklagelser om att vara en oansvarig mamma. Allt pga Henkos privata schismer som på intet sätt har med henne eller hennes familj att göra.

Hon förtjänar inte soc-anmälningar men hon är en henko-enabler av egen fri vilja. Om folk bara skaffar sig tillräcklig pondus att vägra ha med såna som henko att göra så kommer såna som henko tvingas förändra sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, det verkar inte krävas mycket för att hamna i Haveristernas skottglugg. Håller man inte med eller man gillar något som "fel" person skrivit så ska man kläs av in på bara skinnet och pryglas offentligt. Det är lite läskigt och det gör nog att många undviker att gå in i diskussioner med dem under eget namn.

Ja de skyr inga medel i sin mobbning. Men varför ska någon gå in i diskussion med några töntar som inte är intresserade av diskussion utan enbart är ute efter att förnedra andra? Det är det enda de gör? Alla vet det så ingen vill ha med dom att göra. Fler och fler sviker dom och de blir ensammare och ensammare på sin märkliga täppa
Citera
2021-12-13, 15:48
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Någon som vet status på avsnittet om glam?

Det kommer innan årsskiftet. Troligtvis blir det nästa Patreon-exklusiva avsnitt.
Citera
2021-12-13, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Det kommer innan årsskiftet. Troligtvis blir det nästa Patreon-exklusiva avsnitt.

Varför vågar ni inte gå ut med hans namn utan väljer att vara fega (se nedan)? LITE STRESSAD över att det inte är rätt person som ni sprider rykten om?

Och in b4 du påstår att jag oxå skulle vara ”glam” enligt din tweet ”undrar vilket av alla glams konton på flashback han kommer att använda för att svara något efterblivet på det här?” så är jag ledsen att det blev jag och inte någon annan som du förväntade skulles svara dig

I övrigt undrar jag mest hur du står ut med dig själv

Citat:
Ursprungligen postat av N.Hamid
Haha ja, det har blivit en hel del lögner och falsk ryktesspridning om ”Oidipus”/”Dörris” senaste året.

Vad gäller Lerums-bon som enligt Henrik är 40+, född 28 okt, arbetar på en myndighet osv.. (finns säkert JETEmånga sådana ) som Henrik och de andra kallar ”glam” så har det redan hunnit bli en hel del påståenden (lögner?) som t.ex.: han mordhotar folk, sprider känsliga uppgifter om barn, trakasserar familjemedlemmar, röjer skyddade uppgifter, sysslar med identitetsstölder, har massor av twitter-konton och flashback-konton m.m. och han ska enligt Henrik göra allt det här på arbetstid för skattebetalarnas pengar.

Det är sammantaget mycket grova anklagelser mot både en privatperson och mot en myndighet.
Citera
2021-12-13, 18:29
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
...ledsen att det blev jag...

Precis den jag trodde att det skulle bli ju.
Citera
2021-12-13, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Precis den jag trodde att det skulle bli ju.

Haha LITE STRESSAD eller? Varför så fega att ni inte vågar gå ut med namn? Twitterkontot har själv gått ut med att de är flera personer som delar på kontot men om ni är säkra på att det är en person och också säkra på vem det är så behöver ni väl inte vara fegast i stan?

Tänker ni vara lika småaktigt fega i avsnittet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in