Ingen här behöver tveka på vilket läger jag sympatiserade med. Det framgår i min historik.
Ingen hemlis jag var neutral men mer på "transvålstäkspersonens" sida. Och fast hon bröt kontakten med mig för flera år sen - jag ångrar inte det alls. Tvärstom snarare.
Hon blev äckligt uthängd 100 sidor upp och ner, i tråden fast podden vägrade tala om henne, hon står/stod för alla fel hon blev konfronterad med. Och senare efter ytterligare 100 sidor uthängd som ha 332342 konton, varav mitt ett (om vi bortser från disclaimer som vi VET inte bombsäkert inte, men citerar de vi misstänker och tacken erkänna ett var mitt FÖR ATT hat/hot skulle uppfattas lindrigare -aaahahaha). Vad som hände mig när jag "fel, mitt konto" och de 5 min jag då blev spottad på i ett into inklusive konkreta hot (inte direkt för saker jag postat eller de vet, vi talar typ "vidriga horunge" ).
Och aaa, det kan de legitimt tycka såklart. Jag är ganska äcklig online emellanåt om man är känslig. Jag fann detta utspel falskt - för varför är det bättre vara anonym? Lyssna på dessa intron igen och återkom kaxigare än mig med vetskapen JAG skrev "x är bara jag, var inte rädd sova om natten.
________
Ny dag:
Det anmärkningsvärda sakligt UTIFRÅN jag aldrig lyft är varför jag inte var paria ett dygn innan, eller källor på hur hemsk jag är. Nåväl. Är inte så vi var mer än nätbekanta.
För:
Tillbaka till våldtäktstransan: jag köper att försvaret efter blivit uthängd från "en viss" databas med deadname över 10 år sen, när du VET syftet är tysta dig, resulterade i vissa skärmdumpar. Och bli falskt uthängd som ALLA konton med kritik i tråden och huvudtema i 1/3 av tråden...
Så här:
Ingen privatperson föds eller utveckar snabbt att tåla sån hatkampanj eller lögner. Hon har uttryckt ånger för vissa saker, men helt ärligt - vad hade du själv gjort i hennes sits? Det tapetserades domar och varningar i hennes kvarter! Och ärligt talat så tror väl ingen normalbegåvad det hela i det inte har urspung i denna konflikten. Det sammanfaller perfekt i tiden. Få tusen har läst och hört, ännu färre möjlighet hänga ut henne i bostadsområdet och adressera jämnåriga barns föräldrar när NOLL fd avtjänad brottslighet eller brottsmisstankar rört det. Det är så långt gjort att jag SPYR. Brinn i HELVETET ni som gjorde.
_____
Backar ett steg till en sak jag berörde om "jobba på kundtjänst:
Det är inte en nedärvd förmåga att på 20 år gå från 10 pers till 10k pets klagomål på kort tid och ditt uppdrag att bemöta. Från en familj i byn hatar dig, till att 350 telefonsamtal på kundtjänst på 24 h SPYR ut anonymt grovt hat efter max två generationer. Och därför har jag från dag 1 tyckt vissa givna styrkeförhållanden varit extra skeva. Inte minst i denna podcast.
Inklusive mitt då ändå relativt väldigt fristående och organiserade motstånd. Och ja, jag kan ångra inlägg i efterhand som exempelvis skadat Myra fast de var sanna i sak. Och jag har erkänt och bett om ursäkt, sedan länge. Och idag tänker jag säkert fem varv innan jag respostar skärmdumpar från privata konversationer jag aldrig borde ha fått se. Och samlar inga pärmar som gänget, tvärtom.
Men, var inte därför jag skrev här igen. Utanför detta. Ni som spontant vill hata kan kanske läsa först.
(FB) Tråden Haveristerna i Radio & Podcast