2022-07-24, 13:20
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nronewoke
Min poäng är abort är abort, men ifall du glömmer det, så måste jag påminna dig om att varken du eller jag är läkare och allt vi skriver är skitsnack jämfört med klippet på läkaren som jag länkar återigen här.

https://youtu.be/j0tQZhEisaE

Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva skriva detta - JAG IFRÅGASÄTTER INTE LÄKAREN I VIDEON.

HAN BESKRIVER EN ABORT I VECKA 22.

Har du ens sett videon själv? Förstår du engelska? Förnekar du dessa fakta som han säger i videon?

Du får gärna tycka att "abort är abort".

Varför han genomförde en abort i vecka 22 på en 17 årig tjej vettefan. Kanske blev hon sjuk, kanske var fostret svårt missbildat, kanske dog fostret i magen och riskerade att kvinnan drabbades av infektioner..... osv.

Roe vs. Wade var fram till vecka 21 så där förelåg säkerligen synnerliga skäl till varför han utförde en så sen abort.
Senast redigerad av Jenny9 2022-07-24 kl. 13:26.
Citera
2022-07-24, 13:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja så tokigt det kan bli när man diskuterar med abortmotståndare/idealister som använder ett helt annat språkbruk än det gängse 😂 Ok, du vill tvångssterilisera människor 😄 blir säkert jättebra 🤣

Jag har aldrig förnekat att det är liv 😄 Ett embryo är inte en bebis 🤣🤣

Nej barn får man inte mörda din galenpanna 🤩🤣

Sista stycket är en klockren beskrivning på abortmotståndare/idealister din tokfan 😂😂🥳

Tror du inte vi alla ser igenom er som måste gömma er bakom semantik? Ni som måste skriva om liv till något annat? Ni som konstant måste avhumanisera bebisar? Ni måste umgås uteslutande med andra psykopater för det är verkligen absurt hur ni beter er och ännu absurdare att ni inte förstår att vi ser vad ni säger och skriver.

Er avsaknad av moral är slående för alla så du ljuger ju nu bara för dig själv. "Dom moraliska mördarna"...hahahaha jävla våp.
Citera
2022-07-24, 14:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat: