2022-07-24, 13:20
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nronewoke
Min poäng är abort är abort, men ifall du glömmer det, så måste jag påminna dig om att varken du eller jag är läkare och allt vi skriver är skitsnack jämfört med klippet på läkaren som jag länkar återigen här.

https://youtu.be/j0tQZhEisaE

Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva skriva detta - JAG IFRÅGASÄTTER INTE LÄKAREN I VIDEON.

HAN BESKRIVER EN ABORT I VECKA 22.

Har du ens sett videon själv? Förstår du engelska? Förnekar du dessa fakta som han säger i videon?

Du får gärna tycka att "abort är abort".

Varför han genomförde en abort i vecka 22 på en 17 årig tjej vettefan. Kanske blev hon sjuk, kanske var fostret svårt missbildat, kanske dog fostret i magen och riskerade att kvinnan drabbades av infektioner..... osv.

Roe vs. Wade var fram till vecka 21 så där förelåg säkerligen synnerliga skäl till varför han utförde en så sen abort.
Senast redigerad av Jenny9 2022-07-24 kl. 13:26.
Citera
2022-07-24, 13:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja så tokigt det kan bli när man diskuterar med abortmotståndare/idealister som använder ett helt annat språkbruk än det gängse 😂 Ok, du vill tvångssterilisera människor 😄 blir säkert jättebra 🤣

Jag har aldrig förnekat att det är liv 😄 Ett embryo är inte en bebis 🤣🤣

Nej barn får man inte mörda din galenpanna 🤩🤣

Sista stycket är en klockren beskrivning på abortmotståndare/idealister din tokfan 😂😂🥳

Tror du inte vi alla ser igenom er som måste gömma er bakom semantik? Ni som måste skriva om liv till något annat? Ni som konstant måste avhumanisera bebisar? Ni måste umgås uteslutande med andra psykopater för det är verkligen absurt hur ni beter er och ännu absurdare att ni inte förstår att vi ser vad ni säger och skriver.

Er avsaknad av moral är slående för alla så du ljuger ju nu bara för dig själv. "Dom moraliska mördarna"...hahahaha jävla våp.
Citera
2022-07-24, 14:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Tror du inte vi alla ser igenom er som måste gömma er bakom semantik? Ni som måste skriva om liv till något annat? Ni som konstant måste avhumanisera bebisar? Ni måste umgås uteslutande med andra psykopater för det är verkligen absurt hur ni beter er och ännu absurdare att ni inte förstår att vi ser vad ni säger och skriver.

Er avsaknad av moral är slående för alla så du ljuger ju nu bara för dig själv. "Dom moraliska mördarna"...hahahaha jävla våp.

Har aldrig förnekat att det är liv. Jag avhumaniserar inte bebisar, jag tycker bebisar är söta och roliga. Mina vänner är inte psykopater för då hade jag inte varit vän med dem. Så bra att du ser vad jag skriver.

Nej jag ljuger inte för mig själv till skillnad från fanatiska idealister som skriker om moral.
Citera
2022-07-24, 14:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Har aldrig förnekat att det är liv. Jag avhumaniserar inte bebisar, jag tycker bebisar är söta och roliga. Mina vänner är inte psykopater för då hade jag inte varit vän med dem. Så bra att du ser vad jag skriver.

Nej jag ljuger inte för mig själv till skillnad från fanatiska idealister som skriker om moral.

Ni avhumaniserar inte dom ni vill döda och dom ni kallar för parasiter? Okidoki miss COPE. Ni kan ju inte tro på ert svammel själva.
Citera
2022-07-24, 14:45
Medlem
Citat:

Ja, det är märkligt det här med språkbruk. Jag försökte få dem att reagera på att det fullt lagligt att ta små livs levande bebisar och låsa in dem i frysen i upp till tio år. Då var det en som annars orerar om bebisar som ville kalla dem befruktade ägg helt plötsligt.
Citera
2022-07-24, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och som sagt: mannen har ett ansvar att trygga kvinnan, så att hon inte gör abort.

Haha, nej det har han inte. Hör du vad du själv säger? Ska män ta ansvar för kvinnors handlingar? Är kvinnor förståndshandikappade våp som bör omyndigförklaras?

Du ger uttryck för en väldigt skev kvinnosyn här.
Citera
2022-07-24, 15:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ni avhumaniserar inte dom ni vill döda och dom ni kallar för parasiter? Okidoki miss COPE. Ni kan ju inte tro på ert svammel själva.

Ja du, vi får nog lägga ner nu. Det är som att prata med någon som tror att jorden är platt.

Mannen går inte runt med miljontals barn i sina testiklar, det är inte ett barn som simmar in och befruktar ägget, det är inte ett barn som gör att ägget börjar dela på sig. Osv. Det är således inte barn som aborteras i vecka 7.

Om du inte kan förstå enkel grundläggande biologi så har vi inte mer att prata om.
Citera
2022-07-24, 15:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja du, vi får nog lägga ner nu. Det är som att prata med någon som tror att jorden är platt.

Mannen går inte runt med miljontals barn i sina testiklar, det är inte ett barn som simmar in och befruktar ägget, det är inte ett barn som gör att ägget börjar dela på sig. Osv. Det är således inte barn som aborteras i vecka 7.

Om du inte kan förstå enkel grundläggande biologi så har vi inte mer att prata om.

"Tror". Så länge du ljuger inte bara för mig utan för dig själv så kommer du så klart ingenstans. Att ens få rätten att mörda IFRÅGASATT gör att ni får psykbryt och sen skall ni låtsas att ni har moral? Att du inte förstår hur ologiskt ni beter er är svårt får mig att ens greppa.

Korrekt sperma är inte barn. Ägg är inte barn. Ett befruktat ägg är barn, det är liv. Som jag sagt innan så förstår jag att det är humbug för sådana som dig som är totalt spirituellt döda men jag vet massor av människor som vet exakt vilket knull det var där barnet blev till, jag vet män som visste direkt vilket kön barnet hade, jag vet män och kvinnor som påstår sig se ett sken för även dom hade rätt om exakta knullet som gav barn. Vecka 7 är det en bebis och solklart mord.

Biologi? Ni korkade får förlitar er på miljardindustrier som ljuger för er dag in och dag ut för monetär framgång. Ni vill ju inte ta i eugeniks och satanismen och vem som startade abortröreslen så ni vill så klart inte prata om big pharma heller. Du ljuger bara mer och mer för dig själv. "Nä Pfizer vill oss väl med sin magsårsmedicin som också råkade slakta bebisar". Våps gonna våp.
Citera
2022-07-24, 15:35
Medlem
Citat:
"Tror". Så länge du ljuger inte bara för mig utan för dig själv så kommer du så klart ingenstans. Att ens få rätten att mörda IFRÅGASATT gör att ni får psykbryt och sen skall ni låtsas att ni har moral? Att du inte förstår hur ologiskt ni beter er är svårt får mig att ens greppa.

Korrekt sperma är inte barn. Ägg är inte barn. Ett befruktat ägg är barn, det är liv. Som jag sagt innan så förstår jag att det är humbug för sådana som dig som är totalt spirituellt döda men jag vet massor av människor som vet exakt vilket knull det var där barnet blev till, jag vet män som visste direkt vilket kön barnet hade, jag vet män och kvinnor som påstår sig se ett sken för även dom hade rätt om exakta knullet som gav barn. Vecka 7 är det en bebis och solklart mord.

Biologi? Ni korkade får förlitar er på miljardindustrier som ljuger för er dag in och dag ut för monetär framgång. Ni vill ju inte ta i eugeniks och satanismen och vem som startade abortröreslen så ni vill så klart inte prata om big pharma heller. Du ljuger bara mer och mer för dig själv. "Nä Pfizer vill oss väl med sin magsårsmedicin som också råkade slakta bebisar". Våps gonna våp.
Vad säger din moral om att det är lagligt att låsa in småbarn i frysen och hålla dem inlåsta där i tio år?
Citera
2022-07-24, 15:40
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Nej jag litar inte på läkemedelsindustrin, tvärtom.

Jag sätter inte mänskligt liv över allt annat liv. Och jag sätter inte embryon över barn/människors liv.

Jag förstår att du blir helt hysterisk över naturliga och framkallade aborter av embryon, eftersom du har den livsåskådning du har. Det är ok. Kämpa på för att förbjuda abort. Det är lugnt för min del. Jag förstår din upprördhet.

Så du vet att jorden är platt? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣

Hur gick det egentligen med pizzerian där det höll till en ondskefull pedofilring i källaren? Hittade ni några pedofiler? Hittade ni ens den icke existerande källaren? Bad ni någonsin ägaren om ursäkt egentligen? Han var fan helt förtvivlad.

Alltid när jag ifrågasätter pedofilringen under pizzerian på era forum så blir jag avstängd direkt. Vad hette han, er guru? Vincent Jones? Alex Jones var det.
Senast redigerad av Jenny9 2022-07-24 kl. 15:49.
Citera
2022-07-24, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Haha, nej det har han inte. Hör du vad du själv säger? Ska män ta ansvar för kvinnors handlingar? Är kvinnor förståndshandikappade våp som bör omyndigförklaras?

Du ger uttryck för en väldigt skev kvinnosyn här.
Så om du har gjort en kvinna gravid så säger du till henne att hon får klara sig bäst hon kan med ungen, du har minsann inget ansvar för hur det går. Är hon i behov av stöd om hon ska orka ta sig igenom en påfrestande graviditet och förlossning är hon ett förståndshandikappat våp som behöver omyndigförklaras.

Jag undrar vem som har en skev människosyn.
Citera
2022-07-24, 15:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad säger din moral om att det är lagligt att låsa in småbarn i frysen och hålla dem inlåsta där i tio år?

Om du inte har förstått det än så är jag emot hela branschen och allt som den står för. Finns ju gott om människor som betalat grova pengar för att frysas in men det känns ju som ännu en scam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in