2023-04-19, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej undvika bebismördare var poängen. Det är lätt säger jag. Skitsvårt säger du som vill komma inom 30 minuter annars får det va.
Undvika bebismördare är lätt som en plätt. Det är bara att se till så att man inte får till det genom att fråga dem om könsmaktsordningen och be dem redogöra för sin inställning till abort.
Citera
2023-04-19, 22:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Undvika bebismördare är lätt som en plätt. Det är bara att se till så att man inte får till det genom att fråga dem om könsmaktsordningen och be dem redogöra för sin inställning till abort.

Ja vissa av oss pratar innan knull, det är inte så krångligt.
Citera
2023-04-19, 22:58
Citat:
Ja vissa av oss pratar innan knull, det är inte så krångligt.
Du kan prova att peta näsan också, då undviker du också bebismördare.
Citera
2023-04-19, 23:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du kan prova att peta näsan också, då undviker du också bebismördare.

Ni gillar mord men drar gränsen vid snor? Förstod inte riktigt den logiska följden men okidoki.
Citera
2023-04-19, 23:03
Citat:
Ni gillar mord men drar gränsen vid snor? Förstod inte riktigt den logiska följden men okidoki.
Jag påpekar att det finns fler och enklare sätt att se till så att man inte får till det än att prata könsmaktsordning och be folk på krogen redogöra för sin inställning till abort.
Citera
2023-04-19, 23:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag påpekar att det finns fler och enklare sätt att se till så att man inte får till det än att prata könsmaktsordning och be folk på krogen redogöra för sin inställning till abort.

Ska vi rollspela? Vet inte heller varför du gör om diskussionen. Inte få till det pratade ju ingen om. Då kan man bara stanna hemma.
Citera
2023-04-19, 23:16
Citat:
Ska vi rollspela? Vet inte heller varför du gör om diskussionen. Inte få till det pratade ju ingen om. Då kan man bara stanna hemma.
Du pratar om två olika saker. Det ena är att undvika att ligga med bebismördare, vilket man inte behöver tjata könsmaktsordning eller be folk redogöra för sin inställning till abort för att göra.
Det andra är att få till det med nån som man är överens om att behålla barnet med om det skulle sluta i graviditet. Det tar tid.
Citera
2023-04-19, 23:26
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du pratar om två olika saker. Det ena är att undvika att ligga med bebismördare, vilket man inte behöver tjata könsmaktsordning eller be folk redogöra för sin inställning till abort för att göra.
Det andra är att få till det med nån som man är överens om att behålla barnet med om det skulle sluta i graviditet. Det tar tid.

Nej det är ju samma sak. Det som kan ta tid är att lägra kvinnan till att börja med men att hon behåller barnet är alltid självklart för henne. Du lever allt bra dekadent du.
Citera
2023-04-19, 23:33
Citat:
Nej det är ju samma sak. Det som kan ta tid är att lägra kvinnan till att börja med men att hon behåller barnet är alltid självklart för henne. Du lever allt bra dekadent du.
Nej, det är inte samma sak. Genom att prata könsmaktsordning och be folk på krogen att redogöra sin inställning till abort så lyckas du undvika att ligga överhuvudtaget. Du undviker både bebismördare och icke-bebismördare. Celibat.
Men vill du ligga men bara med nån som är överens med dig om att behålla barnet om det slutar i graviditet så får du räkna med att vänta.
Senast redigerad av Ipsi 2023-04-19 kl. 23:38.
Citera
2023-04-19, 23:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej, det är inte samma sak. Genom att prata könsmaktsordning och be folk på krogen att redogöra sin inställning till abort så lyckas du undvika att ligga överhuvudtaget. Celibat.
Men vill du ligga men bara med nån som är överens med dig om att behålla barnet om det slutar i graviditet så får du allt räkna med att vänta.

Alltså snacket om könsmaktsordningen och krogen drog du in. Ni är olika typer alltså bebismördare och normala kvinnor så lite gulligt att du tror att ni är alla. Dessutom så om jag frågar dig på krogen "har du hört om vad som hänt i USA och att dom skrotade Roe v Wade? Är det inte hemskt för kvinnor?". Så inte fan vet du vad jag tycker. Om nu lägra feminister skulle vara ett mål menar jag.
Citera
2023-04-19, 23:48
Citat:
Alltså snacket om könsmaktsordningen och krogen drog du in. Ni är olika typer alltså bebismördare och normala kvinnor så lite gulligt att du tror att ni är alla. Dessutom så om jag frågar dig på krogen "har du hört om vad som hänt i USA och att dom skrotade Roe v Wade? Är det inte hemskt för kvinnor?". Så inte fan vet du vad jag tycker. Om nu lägra feminister skulle vara ett mål menar jag.
Och sen innan ni hoppar i säng så frågar du ”visst behåller vi barnet om det skulle sluta i graviditet”?
Citera
2023-04-19, 23:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Och sen innan ni hoppar i säng så frågar du ”visst behåller vi barnet om det skulle sluta i graviditet”?

Hahaha nej varför skulle jag behöva det? Hennes svar har redan avslöjat henne. Kontext hjärtat kontext.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in