Citat:
Ursprungligen postat av
Mopsan
Exakt. Jag vill inte heller finansiera MENA folkets uppehälle här. Än mindre tvingas att bo i samma kommun. Blir äcklad när det ges bort lägenheter till höger och vänster”, medans våra egna ungdomar tvingas bo hemma fast dom vill starta egna liv. Tycker att det är förjävligt att svenska barn ska tvingas äta halal slaktat kött och falukorven byts ut till kycklingkorv i skolorna. Svenskar ska inte behöva anpassa sig. Jag ringde Migrationsverket och kommunen för att fråga VAR jag skulle flytta om jag ville slippa bo granne med lyxmigranter. Dom kunde inte svara på det. Någon jävla kommun i landet måste få vara befriat från skiten.
Ja, det ver en nice dröm som jag inte vaknade upp ifrån så jag flyttade ut. Flashback är bra, här lärs ut att sätta ord på våra känslor, tack!
Då vi vet att miljontals av regeringens pensionsräddare planerar att flytta till Sagolandet Sverige är det bra om vi kan sätta in motståndet där det kan växa till en orkan istället för till en fis som doftar fram till ingenting innan den når målet som alltid är "förändring" enligt kloka Skapelsen. Att försöka stoppa ett höstregn är väl meningslöst?
Bättre att gå ut och hugga ved, ni som inte förstår vad konsekvenser är och vad meningslöst tjatter betyder samt försvarstal utan rättegång för här spekulerar vi bara. Kolla gärna hur ni blir utnyttjade av SVT mm.
Låt alltså den besatta, enligt vår kultur, pojkjävulen vara då vi redan vet allt och vänta tills hans fejkade ålder får stå kvar i protokollet hos IV! Sanna mina ord!
Sa pojken att hon var en häxa så brändes hon på bål och inte mycket uppvaknande än idag hos Svensson efter det som hände under 1600-talet.
Att tjata om pojken är meningslöst nu då det är för sent att uppfostra honom och han skall bara UT och inte ha PUT om det inte menas PUT OUT. Han kan vara en vägvisare åt familjen och visa bilder på Tok Tok under resan till sitt hemland, tack!
Nya slagfärdiga förkortningar som aldrig får glömmas i samband med detta brott är MES och LII.
MES betyder Mentalt Efterbliven Svensson.
LII betyder Lyda Inte Ifrågasätta.
Det borde vara dessa horribla människors bibel vi skall attackera och inte en vilsen pojk som kom till S som sexåring och redan färdig programmerad
TILL sin egen kultur. Vill du ha en Apple så köp en sån dator istället för att försöka bygga om en HP till en Apple. MES ville ha pensionsräddare och fick det med både lösa skruvar och muttrar i paketet från Etiopien. Sluta klaga!
S, IV, SOC och Skola jobbar vi på med att avslöja likgiltigheten för sunt förnuft som tidigare och ingen gammal Ingemar Johansson hederlig boxning för nu gäller det mental attack enligt UFC regler!
Glömde jag något viktigt i det som förklarar hur detta kunde hända inför flickans sommarlov?