2022-07-19, 10:36
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-spade
Nu såg jag dock en person i i förrgår som var jäkligt lik de bilder jag sett på MGM på nätet. OBS: Jag säger inte att det var han, för det är inte bekräftat på något sätt, och jag vill absolut inte sprida ut några falska rykten. Därför skriver jag heller inte ut VAR jag såg honom, för jag vill inte sprida ut nåt som kanske inte stämmer och inte är bekräftat. Men likheten var slående.

Tror dock INTE på det du skriver att MGM inte tillåts röra sig fritt. Han måste väl handla mat ibland t.ex. Skulle han ha tjänstefolk som gör det åt honom? 😂

Är du fullständigt korkad, eller, så korkad att du inte ens kan googla fram lite information??? Om låsta ungdomshem?

Eller är du under 18 år......
Citera
2022-07-19, 10:37
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
För att lugna pöbeln i Skellefteå trakten valde man att flytta på honom. Polisskydd är ingen garanti för att byggnader eller personer kan komma till skada. Mycket smidigare att placera honom på hemlig ort. Kan även gjorts av praktiska skäl då en åldersbedömning ska göras.

Glöm att han går fri ute på gatorna! Han är bevakad och under uppsikt av främst två skäl. Det finns en hotbild mot honom, och skulle han så mycket som titta på en liten tjej så hade socialstyrelsens hela ledningsgrupp behövt avgå på dagen. Det riskerar dom givetvis inte.

Tvivlar starkt på att han inte går fri någonstans i Sverige. Ledningen för socialstyrelsen är väl så jävla inkompetenta så de fattar nog inte att de får sparken om han gör om detta. Dessa lallare är endast intresserad av att uppbära en snuskigt hög lön.
Citera
2022-07-19, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Exakt. Jag vill inte heller finansiera MENA folkets uppehälle här. Än mindre tvingas att bo i samma kommun. Blir äcklad när det ges bort lägenheter till höger och vänster”, medans våra egna ungdomar tvingas bo hemma fast dom vill starta egna liv. Tycker att det är förjävligt att svenska barn ska tvingas äta halal slaktat kött och falukorven byts ut till kycklingkorv i skolorna. Svenskar ska inte behöva anpassa sig. Jag ringde Migrationsverket och kommunen för att fråga VAR jag skulle flytta om jag ville slippa bo granne med lyxmigranter. Dom kunde inte svara på det. Någon jävla kommun i landet måste få vara befriat från skiten.
Ja, det ver en nice dröm som jag inte vaknade upp ifrån så jag flyttade ut. Flashback är bra, här lärs ut att sätta ord på våra känslor, tack!

Då vi vet att miljontals av regeringens pensionsräddare planerar att flytta till Sagolandet Sverige är det bra om vi kan sätta in motståndet där det kan växa till en orkan istället för till en fis som doftar fram till ingenting innan den når målet som alltid är "förändring" enligt kloka Skapelsen. Att försöka stoppa ett höstregn är väl meningslöst?

Bättre att gå ut och hugga ved, ni som inte förstår vad konsekvenser är och vad meningslöst tjatter betyder samt försvarstal utan rättegång för här spekulerar vi bara. Kolla gärna hur ni blir utnyttjade av SVT mm.

Låt alltså den besatta, enligt vår kultur, pojkjävulen vara då vi redan vet allt och vänta tills hans fejkade ålder får stå kvar i protokollet hos IV! Sanna mina ord!

Sa pojken att hon var en häxa så brändes hon på bål och inte mycket uppvaknande än idag hos Svensson efter det som hände under 1600-talet.

Att tjata om pojken är meningslöst nu då det är för sent att uppfostra honom och han skall bara UT och inte ha PUT om det inte menas PUT OUT. Han kan vara en vägvisare åt familjen och visa bilder på Tok Tok under resan till sitt hemland, tack!

Nya slagfärdiga förkortningar som aldrig får glömmas i samband med detta brott är MES och LII.
MES betyder Mentalt Efterbliven Svensson.
LII betyder Lyda Inte Ifrågasätta.

Det borde vara dessa horribla människors bibel vi skall attackera och inte en vilsen pojk som kom till S som sexåring och redan färdig programmerad TILL sin egen kultur. Vill du ha en Apple så köp en sån dator istället för att försöka bygga om en HP till en Apple. MES ville ha pensionsräddare och fick det med både lösa skruvar och muttrar i paketet från Etiopien. Sluta klaga!

S, IV, SOC och Skola jobbar vi på med att avslöja likgiltigheten för sunt förnuft som tidigare och ingen gammal Ingemar Johansson hederlig boxning för nu gäller det mental attack enligt UFC regler!
Glömde jag något viktigt i det som förklarar hur detta kunde hända inför flickans sommarlov?
Citera
2022-07-19, 10:53
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNS
Tror du på allvar att enda skillnaden sitter i huden så är du ju dum på riktigt, även på utsidan finns andra skillnader än hudfärg, att det enbart skulle vara yttre faktorer som skiljer oss åt är i allra högsta grad att göra det enkelt för sig.

Jag tror ingenting. Den jag svarade uppger att alla svarta är "extremt farliga".

Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Överfallsvåldtäkter som i aktuellt fall är extremt överrepresenterat bland invandrare, ca 95% av alla dömda för överfallsvåldtäkt är invandrare, varav negrer står för en stor andel.

De är i snitt extremt farliga, så vad är mest illa?

Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
. Ser du ingen skillnad på oss nordbor och mena-folk. borde du söka hjälp. Bara mentaliteten är så olika att det säger sej självt att vi inte kan samsas på samma fläck utan att vissa ändrar sej. Det bör vara de som välkomnas till ett nytt land med stora famnen, som är villiga att ändra sej. Annars måste de jagas ut ur landet, om de inte lämnar frivilligt. De trivs ju för fan inte med vårt sätt att leva. Stick då. Vi skulle applådera.
Citera
2022-07-19, 10:56
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Den som testar mycket lågt på IQ blir oftare analfabet och fattig,

inte tvärt om.

Ingen skola i världen kan ändra på det. Inte ens mantrat alla människors lika värde eller den svenska värdegrunden kan ändra på det.

exakt så. etiopien har dragits med den här problematiken i tusentals år, med den mest påtagliga följden att de inte kan organisera ett fungerande samhälle. svältkatastrofer varannat decennium etc.

vietnam har ganska exakt samma folkmängd, på en betydligt mindre yta med tropisk värme, har dessutom varit koloniserade, bombade, under ekonomiskt embargo fram till 1990-talet. trots detta har de inte bara lyckats avhjälpa sin analfabetism utan presterar på skolresultatjämförelser exceptionellt bra i relation till sin fattigdom, särskilt inom naturvetenskapliga ämnen: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qim...2145a4bc6b7e34

ovan nämnda faktiska omständigheter är också anledningen till att östasiater som kommer till europa startar företag, medan östafrikanska invandrare startar bränder.
Citera
2022-07-19, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Då vill jag att du postar skärmdumpen där jag skriver att hon haft ”svarta nätstrumpor och lädershorts”. Ditt folk kan inte ens försvara era barn och så snackar du. Försvara ert land ska vi inte ens prata om.

"Ditt folk"? "Era barn"? "Ert land"?

Och så vill du veta vad en nioårig flicka hade på sig när hon blev överfallen, grovt våldtagen och nästan ihjälslagen.

Jag börjar förstå nu vad du är för en.
Citera
2022-07-19, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Undrar vart negern befinner sig nu egentligen?
Han bor i ditt eget huvud som en avbild av ett foto, minne du sett tidigare. Inget annat möjligt då du fantiserar, prociserar dina tankar för att bli mer klok inför din egen överlevnad, tror du. Hopplöst!
Citera
2022-07-19, 10:58
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmbamse
Du vet antagligen att etikprövningsmyndigheten skulle slå ner på alla försök till sådan forskning pga risk för "rasistiska" resultat... Det är därför du vågar "föreslå" det...

Personligen tror jag på en kombination av kulturella skillnader och kusingiften. Men man skulle inte få forska om det heller pga folk med din åskådning i akademikerkretsar.

Just det. Det är därför så löjligt att någon påstår att hudfärgen dvs mängden melanocyter i sig gör någon till "extremt farlig".
Så är det naturligtvis inte!
Därför är det rätt lågt att enbart fokusera på den här MGMs hudfärg när det finns så många andra komplexa orsaker till att han kan ha hamnat helt snett.
Som sagt skit i hudfärgen, kläderna, håret, sexuell läggning etc - fokusera på brottet.
Citera
2022-07-19, 11:00
Medlem
Jag förstår inte vad det är för personer som inte oroas över att sådana här pojkar/unga män med diverse orosanmälningar och tidigare händelser går lösa utan tillsyn bland försvarslösa barn.

Är tanken hos alla "vänstertomtar" att alla ickevåldsamma ska ha med någon som skydd när de går hemifrån eller ser de bara att alla dessa ska leva ut sin dåliga impulskontroll och negativa kvinnosyn på bekostnad av den som råkar komma i vägen.

Varför är korkade svenska män så mycket mindre värda än invandrade?
Svenskfödda får man hata men muslimerna måste man älska och skydda.

Säger inte att alla invandrare och muslimer är onda, absolut inte.

Dessutom verkar myndighetspersoner hellre backa från insatser än att få rasiststämpel på bekostnad av andra människors lidande.

Vill inte ens tänka på hur kvinnor och barn har det hemma i sina hem här i Sverige utan att någon ens vill se det. Hur kan man ha det på sitt samvete? Banka in lite vett och civilkurage hos de som har något att säga till om. Förstår att sociala myndigheter är överbelamrade och inte räcker till. Ändå ska vi bara fylla på med fler utan att ens räcka till för alla som kommit hit. På bekostnad av skötsamma både invandrade och infödda - HÖG TID ATT VAKNA!
Citera
2022-07-19, 11:01
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Där ser du att white trash är lögnaktiga äckel. Jag har inte skrivit det du säger att jag skrivit om BOs klädsel och har därför förlorat vadet. Ni får fortsätta tampas med mig 😂
Du, jag kör inte med lögner, inte ofta i alla fall, inte så ofta som du gör men ibland är det bättre med en bra lögn än en dålig sanning
Citera
2022-07-19, 11:06
Medlem
Citat:
Vad BO hade för klädsel brukar vara av intresse för svenska rättssystemet. Därav min fråga.

Vad en våldtagen kvinnlig BO hade för klädsel får inte spela någon roll för det svenska rättssystemet. Ifall en vuxen kvinna är särskilt utmanande klädd vid brottstillfället, så kan det dock hända att domstolen tar hänsyn till det, dock inte så att den anklagade mannen frikänns.

Vad en våldtagen, nästan ihjälslagen nioårig flicka hade på sig vid brottstillfället kommer aldrig, aldrig, aldrig spela någon roll i det svenska rättssystemet.
Citera
2022-07-19, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Just det. Det är därför så löjligt att någon påstår att hudfärgen dvs mängden melanocyter i sig gör någon till "extremt farlig".
Så är det naturligtvis inte!
Därför är det rätt lågt att enbart fokusera på den här MGMs hudfärg när det finns så många andra komplexa orsaker till att han kan ha hamnat helt snett.
Som sagt skit i hudfärgen, kläderna, håret, sexuell läggning etc - fokusera på brottet.

Kulturen och personen tycker jag att man kan få fokusera på, då det överlag är väldigt överrepresentativa i denna kategori av brott. Men i övrigt håller jag med om att man ska skita i hudfärgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in