2022-07-19, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Han bra mycket större än vad den nioåriga flickan är rent fysiskt och hon är inte könsmogen, prinskorv räcker.

Sen är kanske inte en liten prinskorv det enda man kan använda vid sexuella övergrepp.
Citera
2022-07-19, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Tack !
Nyss fyllda 13.....vilket horribelt skämt !! Minst 15 år,helt klart ! Var handläggaren på migrationverket blind eller ? Man tar sig för pannan !
Stackars 9 åriga lilla flicka.Han är storvuxen afrikan...fyfan....

Rekordet är väl flyktingen som sa sig vara 13-15 år men va 43 år, då migrationsverket fick sköt för detta sa dom bara att då inga papper finns så går man på vad personen säger. Min dotter fick en afghan i klassen då hon gick 8an som sa själv att han egentligen va 29 år vilket jag inte tvivlande på då jag såg foto på han, nu försvann denne då han torskade för narkotikabrott.
Citera
2022-07-19, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Jag tror att han blev avbruten av ljuden från passerande på gång/cykelvägen. Han avbröt sitt sjuka djuriska beteende för att kolla läget och blev då upptäckt.

Han försöker då förekomma med att upplysa om att han hittat en tjej i skogen.

Dom som har kommit till platsen hittar tjejen och ringer 112... och förstår genast vem som är den skyldige. ”Vi förstod direkt...”

Det finns en länk någonstans där dom först på brottsplatsen berättar detta för .....SVT, om jag inte missminner mig?

Antingen avbruten eller så ansåg han sig klar men då han skulle lämna platsen mötte han folk och trodde då de skulle vara smart att säga att han hittat en skadad tjej i skogen, hade han inte mött någon hade han aldrig larmat vilket han inte gjorde efter överfallet i gångtunneln. Hade han inte mött någon och flyttat cykeln så kunde de tagit lång stund innan flickan hittats och då förmodligen död.
Citera
2022-07-19, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Frågan är ,i den stackars stad som nu fått mottaga afrikanen/eritreanen,är han i något sorts förvar under uppsikt el helt går han helt fri ?

Om han varit i förvar hade man väl inte behövt flytta han till hemlig ort?
Då bör han varit säker mot folk ute i Skellefteå, familjen hade man kanske måsta flytta till hemlig ort.
Citera
2022-07-19, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Om han varit i förvar hade man väl inte behövt flytta han till hemlig ort?
Då bör han varit säker mot folk ute i Skellefteå, familjen hade man kanske måsta flytta till hemlig ort.

För att lugna pöbeln i Skellefteå trakten valde man att flytta på honom. Polisskydd är ingen garanti för att byggnader eller personer kan komma till skada. Mycket smidigare att placera honom på hemlig ort. Kan även gjorts av praktiska skäl då en åldersbedömning ska göras.

Glöm att han går fri ute på gatorna! Han är bevakad och under uppsikt av främst två skäl. Det finns en hotbild mot honom, och skulle han så mycket som titta på en liten tjej så hade socialstyrelsens hela ledningsgrupp behövt avgå på dagen. Det riskerar dom givetvis inte.
Citera
2022-07-19, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countdown
Såklart, men en ort är inte en adress, och det finns flera sätt att beskriva vistelse än med en de facto adress. Jag och många fler hoppas, för alla utom MGM:s skull, att folk i Mellansverige håller ögonen öppna.
Då SKL, eller nationellt forensiskt centrum, är i Linköping och då säkert de mest erfarna utredarna finns i Stockholm så gissar jag att de måste ha flyttat ned honom till mellersta Sverige. Visst kan prover tas i Skellefteå och visst kan utredare flyga dit, men det är svårare som kognitivt nedsatt afrikansk muslim att springa lös och inte avvika från omgivningen i Skelleftetrakten. I Stockholm finns ju många andra kognitivt nedsatta afrikanska muslimer var id han smälter in bland de många i ex. Rinkeby.
Citera
2022-07-19, 10:22
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
För att lugna pöbeln i Skellefteå trakten valde man att flytta på honom. Polisskydd är ingen garanti för att byggnader eller personer kan komma till skada. Mycket smidigare att placera honom på hemlig ort. Kan även gjorts av praktiska skäl då en åldersbedömning ska göras.

Glöm att han går fri ute på gatorna! Han är bevakad och under uppsikt av främst två skäl. Det finns en hotbild mot honom, och skulle han så mycket som titta på en liten tjej så hade socialstyrelsens hela ledningsgrupp behövt avgå på dagen. Det riskerar dom givetvis inte.

Nu såg jag dock en person i i förrgår som var jäkligt lik de bilder jag sett på MGM på nätet. OBS: Jag säger inte att det var han, för det är inte bekräftat på något sätt, och jag vill absolut inte sprida ut några falska rykten. Därför skriver jag heller inte ut VAR jag såg honom, för jag vill inte sprida ut nåt som kanske inte stämmer och inte är bekräftat. Men likheten var slående.

Tror dock INTE på det du skriver att MGM inte tillåts röra sig fritt. Han måste väl handla mat ibland t.ex. Skulle han ha tjänstefolk som gör det åt honom? 😂
Citera
2022-07-19, 10:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Det är väl egentligen alltid ett problem om helt oskyldiga pekas ut?
Helt oaktat hudfärg, som det finns allt för många skämmande historiska exempel på när folkmobben skadat oskyldiga.
Inte det jag sa, om folk blir alerta runt svarta så behöver det inte innebära en lynchmobb, och alla vettiga individer som tillhör en problemgrupp bör ha förståelse för att majoritetsbefolkningen blir reserverade eftersom det är priset för det mångkulturella samhället & att det är upp till dom själva som individer att motbevisa/fria sig själv från gruppen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-19 kl. 10:42.
Citera
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Om du tror att viss ökad mängd melanocyter i huden gör vederbörande mer våldtäktsbenägen, föreslår jag att du gör ett medicinskt forskningsprojekt på sambandet….
Hur kan melanocyterna i huden påverka hjärnans våldsimpullskontroll med sexuella inslag?
Hur fungerar det för Obama, Kofi Annan, Mandela, Henke Larsson, Dr Alban?

Vilken dröm för den enfaldige om det verkligen skulle finnas tydliga yttre kännetecken på alla våldtäktsmän så vi redan på långt håll kunde se vem som är våldtäktsman. Så att MGM redan från början skulle låsts in kanske..?

Du gör det lätt för dig - så där som folk med svårigheter att förstå att det inte finns enkla svartvita svar utan betydligt större komplexitet i många frågor - brukar göra. Endast väldigt stor enfald gör att någons intellekt behöver svartvita indelningar på allt.

Det var det dummaste, mest korkade inlägg jag läst av en begåvningshandikappad. Kunde du inte liite bättre?
Jag kan berätta för dig att det handlar inte om hudfärgen. Ni rödingar är fixerade vid hudfärg och är riktigt otäcka rasister. Du hittar på och fantiserar från din egen mikrohjärna. Våldtäktsbenägenheten beror på uppväxt, gener ,värderingar, människosyn bl.a. Att detta stämmer ofta in på folk från södra världsdelar är ett faktum. Inget jag har hittat på. Ser du ingen skillnad på oss nordbor och mena-folk. borde du söka hjälp. Bara mentaliteten är så olika att det säger sej självt att vi inte kan samsas på samma fläck utan att vissa ändrar sej. Det bör vara de som välkomnas till ett nytt land med stora famnen, som är villiga att ändra sej. Annars måste de jagas ut ur landet, om de inte lämnar frivilligt. De trivs ju för fan inte med vårt sätt att leva. Stick då. Vi skulle applådera.
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Han är på något hem i ett annat län än Västernorrland. Där har han personal runt sig som lagar mat åt honom och bäddar sängen. Till 99% är han fri att röra sig fritt i det nya länet vilket det nu är.

Oklart om han får fickpengar men troligen.

Om han hade varit frihetsberövad på något sätt så hade naturligtvis soc eller Morgan berättat det för allmänheten.

Nej ingen kan "berätta" för allmänheten, det råder ALLTID sträng sekretess när det gäller omyndiga, även för myndiga under tvångsvård, och skyddat boende.

Än av de mycket få områden (sekretessen) där tjänstemannaansvaret fortfarande tillämpas, jag tror det kan bli fängelse i ca 6 år för den som "läcker".

Citat:
Ursprungligen postat av countdown
Varför är det så tyst kring var man kan tänka sig att horungen befinner sig? För ca 500 sidor sedan skrev någon en ort men INGEN har spånat vidare på det. Mycket märkligt.

Se svaret ovan!

Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Enligt undersökning från socialstyrelsen kan man med 95% säkerhet fastslå om en pojke är 15 år och över om båda tillväxtzoner i hand- och knäled är slutna. Det är fakta. Sedan att man av politiska skäl flummar till bedömningar genom att låta någon ljuga sig till fördelar i domstolen är helt barockt.

Du har ju verkligen ingen läsförståelse alls, och tydligen bruna solglasögon på dig för jämnan.

Så står det inte alls i länken om Sveriges Domstolar!
Citera
2022-07-19, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-spade
Nu såg jag dock en person i i förrgår som var jäkligt lik de bilder jag sett på MGM på nätet. OBS: Jag säger inte att det var han, för det är inte bekräftat på något sätt, och jag vill absolut inte sprida ut några falska rykten. Därför skriver jag heller inte ut VAR jag såg honom, för jag vill inte sprida ut nåt som kanske inte stämmer och inte är bekräftat. Men likheten var slående.

Tror dock INTE på det du skriver att MGM inte tillåts röra sig fritt. Han måste väl handla mat ibland t.ex. Skulle han ha tjänstefolk som gör det åt honom? 😂

Ja, det finns personer runt om som förser honom med mat, hygienartiklar, spel och allt möjligt som han anser sig behöva. Jag tror t. ex inte han har tillgång till internet. Hans dagar är noga planerade av folk i hans närhet för att skydda honom, utredningen och allmänheten.
Senast redigerad av Heretic77 2022-07-19 kl. 10:44.
Citera
2022-07-19, 10:34
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Så sjukt. Vad är afghaner för jävla män som lämnar sina mammor och systrar. Fega vidriga as.
Skulle Zozzarna vinna och slå ihop sig med V, MP och C. Då är det dags för oss svenskar att fly landet. Det kommer att bli ännu farligare här.
Om jag vill äta halal kött, höra böneutrop och se kvinnor i burka så köper jag en biljett till ett arabiskt land. Jag vill inte behöva bo i ett sånt land.

Nu är ju endast mannen värd något i dessa kulturer så kanske inte konstigt att man skiter i mödrar och systrar. Men som någon nämde de har en förmåga at dyka upp senare när den överårige afghanska tonåringen fått PUT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in