2022-07-19, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Vad BO hade för klädsel brukar vara av intresse för svenska rättssystemet. Därav min fråga.

Det har det inte, däremot brukar det vara av stort intresse i muslimska länder
Citera
2022-07-19, 11:15
Medlem
Vi glider ifrån ämnet. Vart är våldtäksmannen nu borde ligga i full fokus. Någon som sett något äckel som verkar vara gm eller skall det bli att man läser i massmedia om något halvår om ett liknande fall och då förstår att gm nu befinner sig i tex Linköping?
Citera
2022-07-19, 11:24
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Var det så tjejen var klädd? Rätt märkligt i så fall om hon är 9 år gammal.

Är det bekräftat att farsan hennes är grundare av Darknet Skellefteå och livnärde sig på att sälja droger på nätet?

Grundare av Darknet Skellefteå? Nu slänger du ur sig saker du inte har koll på.

Citat:
Det låter rimligt att BOs farsa var knarklangare. Isf är det karman.

Du tycker det är rätt åt flickan pga hennes pappas synder?

Du är helt efterbliven. Wow. Du hör inte hemma i ett civiliserat land. Åk till jungeln med dig och spela lite på jungeltrumman å gör konstiga ljud, det är du säkert bra på.
Citera
2022-07-19, 11:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Det låter rimligt att BOs farsa var knarklangare. Isf är det karman.

..."karman", då undrar man vad gärningsmannens karma blir om detta är vad flickans familj får erfara på grund av "karma". Det kan inte bli kul för gärningsmannen och hans familj inte.

För övrigt totalt efterblivet incelresonemang naturligtvis och väldigt osmakligt att trolla i en tråd som denna. Det är väl den enda action du får den här sommaren.
Citera
2022-07-19, 11:31
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Det kan inte bli kul för gärningsmannen och hans familj inte.

Korrekt, vem det än är som är gärningsman så kommer det svenska rättssystemet sätta åt honom hårt!
Citera
2022-07-19, 11:36
Medlem
Citat:
Finns ingen bekräftad gärningsman i detta fall. En ung kille har på grund av hat och hot från Internet-pöbeln behövt flyttas till säker ort.

Tjejen lär vid överfallet ha varit iklädd svarta nätstrumpor och lädershorts, och hennes pappa är grundare av en sajt som säljer droger lokalt.
Du skriver på ett sätt där du avslöjar det absurda i svenskt rättsystem, det absurda i svemsk immigrationspolitik och det galna myndighetssverige.
Det är först nu jag har fattat att du driver med allt detta. Mästerligt trollat.

Jag tror att du gör större nytta om du försöker vara lite seriös och inte är så överironisk.
Det skulle vara intressant om du kunde skriva vad du egentligen tycker om MGM och vad du har för teorier om detta hemska illdåd.
Citera
2022-07-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
exakt så. etiopien har dragits med den här problematiken i tusentals år, med den mest påtagliga följden att de inte kan organisera ett fungerande samhälle. svältkatastrofer varannat decennium etc.

vietnam har ganska exakt samma folkmängd, på en betydligt mindre yta med tropisk värme, har dessutom varit koloniserade, bombade, under ekonomiskt embargo fram till 1990-talet. trots detta har de inte bara lyckats avhjälpa sin analfabetism utan presterar på skolresultatjämförelser exceptionellt bra i relation till sin fattigdom, särskilt inom naturvetenskapliga ämnen: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qim...2145a4bc6b7e34

ovan nämnda faktiska omständigheter är också anledningen till att östasiater som kommer till europa startar företag, medan östafrikanska invandrare startar bränder.
Ja, Vietnam är övervägande buddhistiskt, liksom Thailand och inte en av regeringen inbjuden mångkultur åt MES så de slipper ut och resa samt vakna upp. Båda länderna är bra att vistas i och nästan ingen vill lämna landet.

Stackars Myanmar med muslimer och buddhister sida vid sida är ett helvete. Att inte regeringen har ögon eller kan läsa om mångkulturen då vi ser svaret idag och de vill ha in fler av samma sort. Ingen går säker längre varken barn eller gamla.

PUTTA UT ALLA SOM SMYGIT IN OCH INTE ÄR HOTADE MER ÄN ALLA ANDRA INKLUSIVE DET SVENSKA FOLKET!
Citera
2022-07-19, 11:40
Medlem
NordicNSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Jag tror ingenting. Den jag svarade uppger att alla svarta är "extremt farliga".
De citaten du bidrog med visar inte att han säger "alla" de citaten visar att han säger att vissa folkgrupper är kraftigt överrepresenterade.
Citera
2022-07-19, 11:43
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Finns det någon information om vad den 9-åriga kvinnan sagt till den 13-åriga pojken som fick han att ge sig på henne?
Citera
2022-07-19, 11:49
Medlem
Citat:
Finns ingen bekräftad gärningsman i detta fall. En ung kille har på grund av hat och hot från Internet-pöbeln behövt flyttas till säker ort.

Tjejen lär vid överfallet ha varit iklädd svarta nätstrumpor och lädershorts, och hennes pappa är grundare av en sajt som säljer droger lokalt.

Är du helt efterbliven? Ska en lite flicka våldtas för att hon har på sig en viss typ av kläder? Eller pågrund av hennes fars handlingar? Flickor ska få ha på sig vad de vill utan att bli utsatta för övergrepp eller i detta fall till och med mordförsök. De djur som ändå utför dessa typer av handlingar förtjänar att dö långsamt...
Citera
2022-07-19, 11:52
Medlem
Citat:
Korrekt, vem det än är som är gärningsman så kommer det svenska rättssystemet sätta åt honom hårt!

Svenska rättssystemet är ett skämt på alla sätt och vis, de ända brott som straffas nogurlunda hårt är olika skattebrott osv. Dessa typer av bestialiska brott som djuret har begått finns det bara ett straff för långsam död.
Citera
2022-07-19, 11:54
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Då vill jag att du postar skärmdumpen där jag skriver att hon haft ”svarta nätstrumpor och lädershorts”. Ditt folk kan inte ens försvara era barn och så snackar du. Försvara ert land ska vi inte ens prata om.

Du är ett riktigt Troll du...

"Ditt folk", "ert land"...det verkar inte som att du identifierar dig som svensk eller känner någon form av samhörighet med sverige eller svenskarna. Vad gör du då här? Förklara varför det känns som att du hela tiden är så utanför? Det går inte att ta en person som dig på allvar. Ta konsekvenserna av att du inte trivs i Sverige. Sverige är långt ifrån något för alla. Det är ok att inte gilla Sverige jag lovar. Det du lärt dig på SFI kursen stämmer inte alls. Sverige är ett mycket knepigt och speciellt land och ingen självklarhet att man ska trivas i. Flytta härifrån istället för at förnedra dig på ett svenskt forum. Hur skulle det se ut om jag flyttade ner till Egypten och sedan sitter jag på något Egyptiskt forum och beklagar mig på knackig arabiska hur Egyptier är dumma i huvudet, hur jag vantrivs och hur fel det är med Egypten och alla som bor där. Snacka om att jag då skulle förnedra mig själv. Ta konsekvenserna av det du känner, var sann mot dig själv. Låt inte kåtheten för bidrag och soft drönartillvaro styra dig. Ta kommando över din fysiska kropp. Det kommer att kännas mycket bättre när du tagit steget.

Du skriver också att vi svenskar inte kan försvara våra barn. Samtidigt sitter du här och gnäller och ojjar dig över hur den stackars juniorpedoofilen blir utsatt av hat och hot och rasism. Du skulle väl i så fall uppmuntra hårdare tag, ordentliga straff, utvisningar m.m. och inte sitta här och tycka synd om gärningsmannen. Sverige är för snällt, det kan jag verkligen hålla med om men det är ju därför ni är här i första hand så åter igen vad klagar du på? Din tillvaro här är en konsekvens av att Svenskar är snälla, öppna, förstående, antagligen minst rasistiska i hela världen och har ett generöst allmänt bidragssytem.

Kan du inte besvara inlägget utan att skriva ord som "svennehora" så gör dig inte besvär. Det visar endast på hur låg nivå du är på själv.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-07-19 kl. 12:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in