Citat:
Ursprungligen postat av
Troll666
Då vill jag att du postar skärmdumpen där jag skriver att hon haft ”svarta nätstrumpor och lädershorts”. Ditt folk kan inte ens försvara era barn och så snackar du. Försvara ert land ska vi inte ens prata om.
Du är ett riktigt Troll du...
"Ditt folk", "ert land"...det verkar inte som att du identifierar dig som svensk eller känner någon form av samhörighet med sverige eller svenskarna. Vad gör du då här? Förklara varför det känns som att du hela tiden är så utanför? Det går inte att ta en person som dig på allvar. Ta konsekvenserna av att du inte trivs i Sverige. Sverige är långt ifrån något för alla. Det är ok att inte gilla Sverige jag lovar. Det du lärt dig på SFI kursen stämmer inte alls. Sverige är ett mycket knepigt och speciellt land och ingen självklarhet att man ska trivas i. Flytta härifrån istället för at förnedra dig på ett svenskt forum. Hur skulle det se ut om jag flyttade ner till Egypten och sedan sitter jag på något Egyptiskt forum och beklagar mig på knackig arabiska hur Egyptier är dumma i huvudet, hur jag vantrivs och hur fel det är med Egypten och alla som bor där. Snacka om att jag då skulle förnedra mig själv. Ta konsekvenserna av det du känner, var sann mot dig själv. Låt inte kåtheten för bidrag och soft drönartillvaro styra dig. Ta kommando över din fysiska kropp. Det kommer att kännas mycket bättre när du tagit steget.
Du skriver också att vi svenskar inte kan försvara våra barn. Samtidigt sitter du här och gnäller och ojjar dig över hur den stackars juniorpedoofilen blir utsatt av hat och hot och rasism. Du skulle väl i så fall uppmuntra hårdare tag, ordentliga straff, utvisningar m.m. och inte sitta här och tycka synd om gärningsmannen. Sverige är för snällt, det kan jag verkligen hålla med om men det är ju därför ni är här i första hand så åter igen vad klagar du på? Din tillvaro här är en konsekvens av att Svenskar är snälla, öppna, förstående, antagligen minst rasistiska i hela världen och har ett generöst allmänt bidragssytem.
Kan du inte besvara inlägget utan att skriva ord som "svennehora" så gör dig inte besvär. Det visar endast på hur låg nivå du är på själv.