2022-07-22, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tror inte tjejen har hjärnskador och min känsla är att hon kommer bli bra ga ska fort. Men få mycket hjälp. Psykologhjälp mm.
Men Jösses! Vad har din känsla med flickan att göra. Din känsla kommer ifrån dina tankar av vad du tror har hänt med flickan. Hur flickan mår vet bara hon själv och de som vårdar henne. Tro kan du väl göra på andra platser som gillar troende människor, här försöker vi hålla oss till den fakta vi hört och inget så allvarligt som flickans framtid och hur den kommer att se ut.

Fakta är det som gäller och vad polisen håller på med liknar förövrigt vad polisen höll på med under 20 år vid Dubbelmordet en skoldag i Linköping med flera vittnen på väg till sina jobb. Ibland kunde de varit två och andra dagar en GM, vissa vittnen blev aldrig hörda osv. Vill polisen reda ut dessa våldsfall eller inte när invandrare är inblandade?

Nu efter så lång tid vill de ha hjälp av allmänheten, varför inte direkt, behövde de konsultera högre ort först? Skönt i allafall att "under 15 år" har ändrats till 9 år. Manipulationen gick inte att behålla längre fast från sjukhusets intrvjuvideo idag sas det av 2 vårdare att det var "en ung flicka" flera gånger. Att hon bara är 9 år blir nog för hemskt att delge det svenska folket om hur menlöst Sverige agerat i samband med massinvandringen.
Citera
2022-07-22, 18:00
Medlem
Läser artikeln från AB

Dessa vittnen som eftersöks, vad tror ni om dessa?
Kan de ha varit inblandade tro? Utöver MGM

Från AB:

– Förutom en generell vädjan att vi söker fler vittnesuppgifter från personer som befunnit sig omkring brottsplatsen, gång- och cykelbanorna och Morö Backe skola, så vill vi komma i kontakt med tre personer, säger Charlotte Burlin, som jobbar vid polisens avdelning för grova brott och arbetar med utredningen, till Aftonbladet.
Hon fortsätter:
– Den första är en kvinna med ett barn som lekte i lekparken vid Morö Backe skola vid 16-tiden. Den andra är en man med en mindre hund, som promenerade längs en gångväg i närheten av brottsplatsen, vid ungefär samma tid.

Den tredje ska vara en pojke som setts färdats med en elsparkcykel.
– Han fanns på plats då polis och ambulans hade anlänt till platsen efter 17-tiden, säger Charlotte Burlin.

Pojken på elsparkcykel vem kan de ha varit?
Och mannen med hunden är ju väldigt intressant… finns en del mystik i detta tycker jag.
Citera
2022-07-22, 18:04
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Läser artikeln från AB

Dessa vittnen som eftersöks, vad tror ni om dessa?
Kan de ha varit inblandade tro? Utöver MGM

Från AB:

– Förutom en generell vädjan att vi söker fler vittnesuppgifter från personer som befunnit sig omkring brottsplatsen, gång- och cykelbanorna och Morö Backe skola, så vill vi komma i kontakt med tre personer, säger Charlotte Burlin, som jobbar vid polisens avdelning för grova brott och arbetar med utredningen, till Aftonbladet.
Hon fortsätter:
– Den första är en kvinna med ett barn som lekte i lekparken vid Morö Backe skola vid 16-tiden. Den andra är en man med en mindre hund, som promenerade längs en gångväg i närheten av brottsplatsen, vid ungefär samma tid.

Den tredje ska vara en pojke som setts färdats med en elsparkcykel.
– Han fanns på plats då polis och ambulans hade anlänt till platsen efter 17-tiden, säger Charlotte Burlin.

Pojken på elsparkcykel vem kan de ha varit?
Och mannen med hunden är ju väldigt intressant… finns en del mystik i detta tycker jag.
Ja, håller med. Kan det vara så att det är pojken man är ute efter, men att man går ut med bredare sökning efter vittnen för att pojken ska våga ge sig till känna? Som vittne och inte misstänkt
Citera
2022-07-22, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bendi
Ja, håller med. Kan det vara så att det är pojken man är ute efter, men att man går ut med bredare sökning efter vittnen för att pojken ska våga ge sig till känna? Som vittne och inte misstänkt
Man är ute efter alla tre. Allt de kan ha sett/hört kan vara av vikt för att få ihop ett schema över händelserna
Citera
2022-07-22, 18:15
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Kul med lite positiva nyheter för en gångs skull. Hoppas hon blir helt återställd.

...
alltså

vi vill väl all att hon ska krya på sej men iva ligger man på om man är döds sjuk, men om man har men för livet, tex en hjärnskada och blir en vegetable, så flyttas man också från iva.

Har svårt att fatta hur du läste något positivt in i att hon inte ligger på iva längre. Det är fruktansvärt att hon legat på iva i hela två veckor. Finns inte ett jävla skit som är positivt i det.
Citera
2022-07-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
...
alltså

vi vill väl all att hon ska krya på sej men iva ligger man på om man är döds sjuk, men om man har men för livet, tex en hjärnskada och blir en vegetable, så flyttas man också från iva.

Har svårt att fatta hur du läste något positivt in i att hon inte ligger på iva längre. Det är fruktansvärt att hon legat på iva i hela två veckor. Finns inte ett jävla skit som är positivt i det.
Känner en som. Låg på iva med corona. Dödssjuk. Idag helt återställd. Så under kan ske
Citera
2022-07-22, 18:22
Medlem
RAtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Känner en som. Låg på iva med corona. Dödssjuk. Idag helt återställd. Så under kan ske

Lite hjärndött att jämföra ett coronafall med detta. Men men🤷🏻‍♂️
Citera
2022-07-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxilla-Maximus
Aset syftar förstås på lärarinnan och miljöpartisten Elin som skyndade till att ömka sig för det svarta monstret som våldtog och sen försökte mörda den lilla flickan. Aset är ett vänstertroll som försöker provocera. Ignorera smutsen.

Är inte hen snarare hyfsat ironisk mot Elin? Så tolkar iaf jag det. Jag hade inte blivit glad om nån skickat mig "rymdkramar". 😄
Citera
2022-07-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Det har ju hänt väldigt många sådana här bestialiska saker där förövaren är mörkhyad från länder väldigt långt bort, och sverige klarar ju tydligen inte av att stävja detta.
Lite konstigt att inte vissa personer tar saken i egna händer och utför bestraffning mot dessa monster.
Undrar hur polisen känner inombords som jobbar med detta när lagen inte riktigt räcker till.

En tanke som slagit mig många många gånger där man läser om våldtäkter av unga flickor där det e MENA pack som dessutom knappt får straff… att INGEN pappa till dessa flickorna letat upp dom, jag vet fan inte vad jag gjort om detta var mitt barn som legat där o genomlidit detta helvete med denna apa
Citera
2022-07-22, 18:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Är inte hen snarare hyfsat ironisk mot Elin? Så tolkar iaf jag det. Jag hade inte blivit glad om nån skickat mig "rymdkramar". 😄
Jag tror kontot Jymdkram är en ironisk pendang till flamsarkontot Rymdkram
Citera
2022-07-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Någon som vet vart den ”lilla” pojken är? Stad mm?
Uppsala eller Linköping verkar rimligast, med tanke på att åldersbestämning pågår.
Citera
2022-07-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
De har redan haft en insamling för flickan och hennes anhöriga som hennes moster startade.
Jag hoppas luna kommer bli självständig men tror dessvärre på bestående hjärnskador och andra psykiska trauman. Lilla tjejen
Fördelen är att hon är ung, hon har lång rehaab på sig och ingen stress med det.
Kärlek till familjen
Den insamlingen blev fulgjord av ett antal sadister här. De fulgjorde offrets familj på ett vidrigt sätt.

En skribent ifrågasatte BO:s mamma för foton som var utlagda på facebook när tösen var liten.Skribenten klagade på att golvet hos mamman behövde dammsugas och väggen bakom behövde torkas av.

Några andra menade att tösa var utmanande klädd, dessa inlaägg raderades gudskelov.

Några andra menade att mgm oskyldig och att det var en vit bonnjävel som låg bakom övergreppet, antagligen en politisk agenda.

Det har varit en jakt på offrets familj och även mot den 9-åriga flickan, SVT har hakat på!
Alla i Skellefte drev en häxjakt mot MGM enligt en intervju med nån jävla käring som heter Elin som mådde dåligt över att folk där var arga och var rasistiska, hon sket i brottsoffer och anhöriga.

Kommer dessa uppgifter fram till BO kommer det försämra rehab om den ens är möjlig.
Vi snackar om Sverige 2022,fy fan vad besviken jag är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in