2022-07-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatis
Bad hon om att bli våldtagen och halvt ihjälslagen?

Nej! Två fel blir inte ett rätt.
Citera
2022-07-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fy fan. Då kan han vara var som helst i landet. Var görs dessa åldersutredningar??
Dags att börja se sig över axeln när man tar en promenad. Känns som en dålig skräckfilm att ha en sadistiskvåldtäcksman lös. Vem blir nästa offer liksom?

Jag har svårt att tro att han ränner runt fritt i nuläget. Däremot måste risken för att han våldför sig på flickor/kvinnor i framtiden vara oerhört hög. Hur ”botar” man en sådan här individ? Tänker inte ens fundera på vilka summor han förmodligen kommer att kosta skattebetalarna i decennier framöver, utöver det humana lidandet.
Citera
2022-07-18, 15:42
Medlem
develis avatar
Misstänkte pojken inte kvar i länet

Lars Westermark, lokalpolisområdeschef i Skellefteå, " säger att anledningen att polisen går ut med informationen är den hätska stämningen kring händelsen på sociala medier och att det är en trygghetsskapande åtgärd."

https://sverigesradio.se/artikel/mis...e-kvar-i-lanet

Där ser man vad drevet åstadkom, föga förvånande att polisen fick ingripa mot vanvettet som vuxna ägnat sig åt.
Citera
2022-07-18, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Fy fan. Då kan han vara var som helst i landet. Var görs dessa åldersutredningar??
Dags att börja se sig över axeln när man tar en promenad. Känns som en dålig skräckfilm att ha en sadistiskvåldtäcksman lös. Vem blir nästa offer liksom?

Undrar också.

Otäckt 😟
Citera
2022-07-18, 15:43
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Misstänkte pojken inte kvar i länet

Lars Westermark, lokalpolisområdeschef i Skellefteå, " säger att anledningen att polisen går ut med informationen är den hätska stämningen kring händelsen på sociala medier och att det är en trygghetsskapande åtgärd."

https://sverigesradio.se/artikel/mis...e-kvar-i-lanet

Där ser man vad drevet åstadkom, föga förvånande att polisen fick ingripa mot vanvettet som vuxna ägnat sig åt.

Nu kan min granne släppa ut sin 10 åring. Då hon suttit inne i 7 dagar.
Men jag håller med, problemet hamna nu nån annanstans.

Kanske din nya granne,
(Handhjärta)
Senast redigerad av Driftstopp 2022-07-18 kl. 15:45.
Citera
2022-07-18, 15:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Nu kan min granne släppa ut sin 10 åring. Då hon suttit inne i 7 dagar.
Men jag håller med, problemet hamna nu nån annanstans.
Inbillar du dig att grabben - som utreds för grov våldtäkt och mordförsök i en förundersökning - ränner ute fritt så får du nog tänka om.
Citera
2022-07-18, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Så en bild med flickan, pojken och rösta rött anser du inte vara politiskt?
De som tar det som seriös politik är nog lite eljest.
Det är alltid en svans med rötägg som gör korkade saker.
Citera
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Så en bild med flickan, pojken och rösta rött anser du inte vara politiskt?
Tycker att det var en sanningsenlig affisch. Vill man ha negrer som våldtar vita barn, så ska man rösta på S. C. MP och V
Deras egna ungar är det ingen fara med, för dom har SÄPO vid sin sida dygnet runt.
Sverige ska bli nya tredje världen och det jobbar den röd/gröna röran stenhårt på
Det är solidaritet att låta sadistiska våldtäcksmän gå lös i samhället. Sen ska dom även hårdsatsa på tvångsintegration. Inga vita ska komma undan och ens försöka att leva i någon form av trygghet.
Citera
Medlem
Ynglingen är efter vad jag förstått i Sthlm för den rättsmedecinska åldersbestämningen.
Hoppas några snälla tanter och polisen har koll på honom så länge den varar.
Citera
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Inbillar du dig att grabben - som utreds för grov våldtäkt och mordförsök i en förundersökning - ränner ute fritt så får du nog tänka om.
Man får inte häkta barn under 15, han är misstänk!
(Handhjärta)
Citera
2022-07-18, 15:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Man får inte häkta barn under 15, han är misstänk!
Vem fan pratar om häktning?
Citera
2022-07-18, 15:48
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nagellack
Jag har svårt att tro att han ränner runt fritt i nuläget. Däremot måste risken för att han våldför sig på flickor/kvinnor i framtiden vara oerhört hög. Hur ”botar” man en sådan här individ? Tänker inte ens fundera på vilka summor han förmodligen kommer att kosta skattebetalarna i decennier framöver, utöver det humana lidandet.
Lyssna på dig själv…. ” Du har svårt att tro, men du vet inte?”
Hade du trott att det här överhuvudtaget skulle hända?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in