2022-07-13, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Det som förvånar mig är att hur många som vill ha oskyddad sex, dom jag träffat har aldrig frågat om kondom utan det är jag som sagt att jag aldrig skulle ha oskyddad sex med någon radom från BC
så tänk dig hur många som dom haft oskyddat med
skrämmande och det gör att man tappar sugen att slicka fitta då du inte har en aning om du är nr 3 för dagen och nr 10 för veckan

finns även en hel del par som söker cream pie, dvs spruta i fittan och gärna av några män som står på tur, hur fan kan vilja utsätta sin partner för något så sjukt med okända män från en sexsida.

äckligt!

Det finns ett par där kvinnan är extremt vacker, som ibland annonserar ut på BC att de kommer att vara på ett visst ställe för gruppsex. Hon knullar med kondom men gör i princip allt annat med helt okända män. Både hon och maken verkar tända på just det.
Citera
2022-07-13, 23:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det finns ett par där kvinnan är extremt vacker, som ibland annonserar ut på BC att de kommer att vara på ett visst ställe för gruppsex. Hon knullar med kondom men gör i princip allt annat med helt okända män. Både hon och maken verkar tända på just det.

Vet du säkert att inte hon och hennes man kollar upp dessa okända män innan gruppsexet?
Tänker att dom kan ju göra kontroller innan sex även om det inte framgår i annonsen?
Citera
2022-07-13, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vet du säkert att inte hon och hennes man kollar upp dessa okända män innan gruppsexet?
Tänker att dom kan ju göra kontroller innan sex även om det inte framgår i annonsen?

De kollar inte upp någon. Hur skulle det gå till? De vet inte ens vem någon är innan de kommer dit.
Citera
2022-07-13, 23:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
finns tyvärr ganska många sånna par, finns ett norr om stan som bjuder hem massor av män, nästan varje kväll och natt, hon knullar alltid utan kondom alla hål och bryr sig inte vem som sätter på henne, konstant annons ute på BC
Citera
2022-07-13, 23:10
Medlem
Jag har konto. Men varje gång jag loggar in blir jag överrösta med mess. Jag tycker att det blir för mycket på något sätt.
Citera
2022-07-13, 23:14
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
De kollar inte upp någon. Hur skulle det gå till? De vet inte ens vem någon är innan de kommer dit.

Okej, du menar helt anonymt då?
Då kan det ju bli värre förstås.
En del kan vilja ha papper på att man testat sig och kan visa upp ett färskt "intyg" men då gäller ju att man vet vem personen är såklart så att man vet att intyget gäller den personen. Så verkar en del göra så det var därför jag frågade.
Citera
2022-07-13, 23:16
Bannlyst
Citat:
Okej, du menar helt anonymt då?
Då kan det ju bli värre förstås.
En del kan vilja ha papper på att man testat sig och kan visa upp ett färskt "intyg" men då gäller ju att man vet vem personen är såklart så att man vet att intyget gäller den personen. Så verkar en del göra så det var därför jag frågade.

Nej, nej, inte alls. De skriver att de kommer till ställe X klockan Y. Det finns förstås sådana som kommer tillbaka gång på gång som de "känner", men de flesta är helt okända för dem.
Citera
2022-07-13, 23:21
Medlem
Citat:
Jag utgår ifrån att du avser dom som har oskyddat sex med främlingar?

För om man låter det ta tid och det visar sig vara en pålitlig person, så ser jag inga bekymmer med att ha oskyddat sex, men då vill jag ju veta att jag kan lita på mannen först såklart. Och att man då bara har sex med den personen och inte några andra, då ser jag inget bekymmer än vart man hittat åt mannen.

Vad gäller par vet jag inte hur dom gör, men kanhända kollar dom upp männen innan dom kör creampie? Helt random män låter ju rätt riskabelt för bådas skull och kan ju få ödesdigra konsekvenser.

Fan alltså..du tar ju isåntfall bort det fina med att söka knull på en sex/knullsida och det är ju att slippa allt onödigt prat och bara kunna Ejaculate and evacuate!
Citera
2022-07-13, 23:22
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Nej, nej, inte alls. De skriver att de kommer till ställe X klockan Y. Det finns förstås sådana som kommer tillbaka gång på gång som de "känner", men de flesta är helt okända för dem.

Kan ju inte hindra dom från att göra det, men det ställer ju krav på att dom som är med på det känner till dom risker det innebär och tycker att det är värt det.
Citera
2022-07-13, 23:23
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTompa123
Fan alltså..du tar ju isåntfall bort det fina med att söka knull på en sex/knullsida och det är ju att slippa allt onödigt prat och bara kunna Ejaculate and evacuate!

Om jag själv inte söker den typen av sex så gör jag ju vad jag kan för att sortera bort dom som bara vill tömma och glömma, annat vore ju slöseri med tid och ork.
Vill man bara tömma och glömma får man ju hitta någon som är med på det.
Citera
2022-07-13, 23:29
Bannlyst
Citat:
Kan ju inte hindra dom från att göra det, men det ställer ju krav på att dom som är med på det känner till dom risker det innebär och tycker att det är värt det.

Man lever ju bara en gång. Jag har själv aldrig kondom om jag kan slippa.
Citera
2022-07-13, 23:31
Medlem
Citat:
Om jag själv inte söker den typen av sex så gör jag ju vad jag kan för att sortera bort dom som bara vill tömma och glömma, annat vore ju slöseri med tid och ork.
Vill man bara tömma och glömma får man ju hitta någon som är med på det.

Öhh..ha det får man väl verkligen hoppas på! Allt annat vore ju rent ut sagt olagligt😲!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in