2022-07-13, 23:34
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Man lever ju bara en gng. Jag har sjlv aldrig kondom om jag kan slippa.

Sant, och just drfr r jag angelgen om att mannen r plitlig, s att jag kan fortstta ha hrligt sex utan kondom.
Citera
2022-07-13, 23:37
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTompa123
hh..ha det fr man vl verkligen hoppas p! Allt annat vore ju rent ut sagt olagligt😲!

Sklart.
Lika sjlvklart fr dig som det r att f slippa ondigt prat s vill jag slippa sexpartners som inte matchar med hur jag vill ha det
Det finns ju lite olika tycke och smak, s gller bara att hitta det man sjlv sker.
Citera
2022-07-13, 23:37
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vet du skert att inte hon och hennes man kollar upp dessa oknda mn innan gruppsexet?
Tnker att dom kan ju gra kontroller innan sex ven om det inte framgr i annonsen?
nej det gr dom inte, han ger en adress och sedan ker du dit och knullar kvinnan, sprutar i henne, samtidig som det kommer dit andra mn och gr, "ppen drr"
dom r knda p BC fr just detta och jag vgar inte tnka p alla sjukdommar hon har, och hon ser vldigt bra ut 50 + blond och str redo p alla 4 fr dom som kommer hem till dem s det r bara kliva in och kra, valfritt hl, spruta i henne, sen g
Senast redigerad av DayNite 2022-07-13 kl. 23:40.
Citera
2022-07-13, 23:45
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
nej det gr dom inte, han ger en adress och sedan ker du dit och knullar kvinnan, sprutar i henne, samtidig som det kommer dit andra mn och gr, "ppen drr"
dom r knda p BC fr just detta och jag vgar inte tnka p alla sjukdommar hon har, och hon ser vldigt bra ut 50 + blond och str redo p alla 4 fr dom som kommer hem till dem s det r bara kliva in och kra, valfritt hl, spruta i henne, sen g

Vldigt riskabel "verksamhet" om du frgar mig...
r det ingen av mnnen som r oroliga fr att ka p ngot sjlva, eller bryr dom sig inte om risken i ktruset tro?

Frstr att en man hellre kr utan kondom d det r rimligt skert, men d br man ha lite koll p vad ens partner/partners gr p ett ungefr.
Citera
2022-07-13, 23:54
Medlem
Citat:
Det som frvnar mig r att hur mnga som vill ha oskyddad sex, dom jag trffat har aldrig frgat om kondom utan det r jag som sagt att jag aldrig skulle ha oskyddad sex med ngon radom frn BC
s tnk dig hur mnga som dom haft oskyddat med
skrmmande och det gr att man tappar sugen att slicka fitta d du inte har en aning om du r nr 3 fr dagen och nr 10 fr veckan

finns ven en hel del par som sker cream pie, dvs spruta i fittan och grna av ngra mn som str p tur, hur fan kan vilja utstta sin partner fr ngot s sjukt med oknda mn frn en sexsida.

ckligt!

Du r inte lite dum-i-huvudet du! r p en sida och knullar kvinnor som du tycker r ckliga?

Och du knullar kvinnor utan kondom trots att dom r ckliga?

Jaja undrar vem som r den korkade horan hr.

Skapligt t
Citera
2022-07-14, 00:00
Medlem
DayNites avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Du r inte lite dum-i-huvudet du! r p en sida och knullar kvinnor som du tycker r ckliga?

Och du knullar kvinnor utan kondom trots att dom r ckliga?

Jaja undrar vem som r den korkade horan hr.

Skapligt t
vad gaggar du om? det r ju det jag skriver, att det r mnga p BC som grna knullar oskyddat och det skulle aldriga falla mig in att rra en person som ligger med randoms oskyddat p sen sexsida

g om grundskolan s kanske du lr dig lsa
Senast redigerad av DayNite 2022-07-14 kl. 00:03.
Citera
2022-07-14, 00:13
Medlem
Citat:
vad gaggar du om? det r ju det jag skriver, att det r mnga p BC som grna knullar oskyddat och det skulle aldriga falla mig in att rra en person som ligger med randoms oskyddat p sen sexsida

g om grundskolan s kanske du lr dig lsa

Eller hur! Hon vill knulla utan och du sitter dr och sger, att det skulle aldrig falla mig in att knulla ngon random frn BC som ligger med allt och alla 😂

Och igen hade du fr chansen, s hade du definitivt tagit dina 5minuter och varit verlycklig
Citera
2022-08-05, 12:35
Medlem
r det bara tjocka och fula tjejer p denna site? 90% verkar vara fulare n de fulaste p Tinder
Citera
2022-08-05, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
r det bara tjocka och fula tjejer p denna site? 90% verkar vara fulare n de fulaste p Tinder
Ja, det r extremt mycket feta mnniskor dr. Om det nu r snygga tjejer dr s finner man dom bland par.
Citera
2022-08-05, 13:20
Medlem
Dom snygga tjejerna fr snabbt ett mindre privat stall med hingstar och lmnar kort drefter..

S ja,majoriteten av kvinnorna som blir kvar ligger nog ganska lgt p snygghets skalan..
Men knulla fr dom end😄.
Citera
2022-08-05, 13:37
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard

tror inte snygga singeltjejer mste sitta dr, dom kan ju g ut p nrmaste bar och vlja och vraka. s det blir nog som du sger...
Citera
2022-08-05, 19:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
tror inte snygga singeltjejer mste sitta dr, dom kan ju g ut p nrmaste bar och vlja och vraka. s det blir nog som du sger...
klart dom gr, finns alla typer av tjejer p BC
se det som en sexfoodora, du kan bestlla hem en man, flera mn, par eller tjej om du r en snygg kvinna / tjej
MEN

det spelar ingen roll hur du ser om som kvinnna, du kommer f knulla hur som

strre delen av dom kvinnor som r p BC har varit det i flera r, under olika namn
det roliga r att dom brukar ha samma bilder, oftast ngra r gammla
nr dom var snygga , sedan gick ren och fettet brjade hnga,

MEN dom fr knulla nd, ven profiler utan bilder kan ha ver 1000 likes, s sjuka r mn, dom knullar allt som gr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in