2022-07-13, 10:33
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Hade ett konto dr frut, men tog bort det d det nstan bara var mn som skrev till mig. Jag hade annars lite kontakt med ngra par, som aldrig ledde nnstans. Men jag minns att mnnen som skrev till en mig ofta skrev att de var helt friska. Hur ofta tror ni det stmmer p en sida som BC?
Det som frvnar mig r att hur mnga som vill ha oskyddad sex, dom jag trffat har aldrig frgat om kondom utan det r jag som sagt att jag aldrig skulle ha oskyddad sex med ngon radom frn BC
s tnk dig hur mnga som dom haft oskyddat med
skrmmande och det gr att man tappar sugen att slicka fitta d du inte har en aning om du r nr 3 fr dagen och nr 10 fr veckan

finns ven en hel del par som sker cream pie, dvs spruta i fittan och grna av ngra mn som str p tur, hur fan kan vilja utstta sin partner fr ngot s sjukt med oknda mn frn en sexsida.

ckligt!
Citera
2022-07-13, 10:35
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
r det bara hr som skfunktionen saknas helt? Jag r inte plusmedlem.
sk och att lgga in bilder r borta sedan deras server crashade och lg nere i flera dagar
Citera
2022-07-13, 15:39
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Det som frvnar mig r att hur mnga som vill ha oskyddad sex, dom jag trffat har aldrig frgat om kondom utan det r jag som sagt att jag aldrig skulle ha oskyddad sex med ngon radom frn BC
s tnk dig hur mnga som dom haft oskyddat med
skrmmande och det gr att man tappar sugen att slicka fitta d du inte har en aning om du r nr 3 fr dagen och nr 10 fr veckan

finns ven en hel del par som sker cream pie, dvs spruta i fittan och grna av ngra mn som str p tur, hur fan kan vilja utstta sin partner fr ngot s sjukt med oknda mn frn en sexsida.

ckligt!

Jag utgr ifrn att du avser dom som har oskyddat sex med frmlingar?

Fr om man lter det ta tid och det visar sig vara en plitlig person, s ser jag inga bekymmer med att ha oskyddat sex, men d vill jag ju veta att jag kan lita p mannen frst sklart. Och att man d bara har sex med den personen och inte ngra andra, d ser jag inget bekymmer n vart man hittat t mannen.

Vad gller par vet jag inte hur dom gr, men kanhnda kollar dom upp mnnen innan dom kr creampie? Helt random mn lter ju rtt riskabelt fr bdas skull och kan ju f desdigra konsekvenser.
Citera
2022-07-13, 16:17
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Fr om man lter det ta tid och det visar sig vara en plitlig person, s ser jag inga bekymmer med att ha oskyddat sex, men d vill jag ju veta att jag kan lita p mannen frst sklart. Och att man d bara har sex med den personen och inte ngra andra, d ser jag inget bekymmer n vart man hittat t mannen.

Vad gller par vet jag inte hur dom gr, men kanhnda kollar dom upp mnnen innan dom kr creampie? Helt random mn lter ju rtt riskabelt fr bdas skull och kan ju f desdigra konsekvenser.

Hur fr du reda p om ngon r plitlig o bara har sex med just "dig"? Konceptet fr en sexsida r vl just att man sker sex o varfr skulle man nja sig med en partner om man skulle f mjligheten att ha fler knullkompisar?
Ett lite naivt resonemang frn din sida kan jag tycka...
Citera
2022-07-13, 17:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Hur fr du reda p om ngon r plitlig o bara har sex med just "dig"? Konceptet fr en sexsida r vl just att man sker sex o varfr skulle man nja sig med en partner om man skulle f mjligheten att ha fler knullkompisar?

Jag vill lra knna mannen frst, och frgar ju en del om hans syn p sex och skerhet. Givetvis r inget vattentt men det brukar hras ganska tidigt i konversationen hur han r.

Ser inte varfr man inte kan nja sig med en sexpartner fast man sker via BC?
Frstr om mnga tar vad som.bjuds men dom fr man slla bort, om man inte nskar den instllningen sjlv frsts.

Hade frut mer n en, men d krvs skydd och det mesta blir mindre skoj d och mera krav p planering.
S d det finns mn som r med p konceptet att vara exklusiva s r det suvernt.

Lra knna sin sexpartner innan sex och bra magknsla kommer man lngt p. Och fr mig ger det mycket bttre sex ocks s ser bara vinst med det.
Och ofta s sorterar dom som vill ha sex snabbt bort sig sjlva d dom inte har tlamod med att lra knna och snt "trams".
Citera
2022-07-13, 18:21
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Jag vill lra knna mannen frst, och frgar ju en del om hans syn p sex och skerhet. Givetvis r inget vattentt men det brukar hras ganska tidigt i konversationen hur han r.

Ser inte varfr man inte kan nja sig med en sexpartner fast man sker via BC?
Frstr om mnga tar vad som.bjuds men dom fr man slla bort, om man inte nskar den instllningen sjlv frsts.

Hade frut mer n en, men d krvs skydd och det mesta blir mindre skoj d och mera krav p planering.
S d det finns mn som r med p konceptet att vara exklusiva s r det suvernt.

Lra knna sin sexpartner innan sex och bra magknsla kommer man lngt p. Och fr mig ger det mycket bttre sex ocks s ser bara vinst med det.
Och ofta s sorterar dom som vill ha sex snabbt bort sig sjlva d dom inte har tlamod med att lra knna och snt "trams".

Du r ju vad som bjuds...

Nr du hade fler var du rlig med det?
Lra knna ngon r lttare nr ngot inte str p spel, mnga mn, d de har lite svrare att f ligga sger vad som behvs fr att komma dit...
Citera
2022-07-13, 19:47
Medlem
DayNites avatar
Citat:

Fr om man lter det ta tid och det visar sig vara en plitlig person, s ser jag inga bekymmer med att ha oskyddat sex, men d vill jag ju veta att jag kan lita p mannen frst sklart. Och att man d bara har sex med den personen och inte ngra andra, d ser jag inget bekymmer n vart man hittat t mannen. .
hur vet du dom r plitliga? fr dom sger det?
jag hoppas inte du sitter och tror att bara fr man sger man r exclusive s betyder det att man r det, speciellt om du trffat dem p tex BC / DS etc
jag ser massa bekymmer med att ha oskyddad sex med en kvinna som r sexuellt aktiv och har flera partners, idiotiskt minst sagt
Citera
2022-07-13, 19:49
Medlem
DayNites avatar
Citat:
precis det jag menar, att vara naiv och tro att knull frn en sexsida r rliga, dom kanske r fantasiska nr dom trffar dig, vad dom gjorde igr eller ska gra imorgon har du ingen aning om
Citera
2022-07-13, 20:17
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Du r ju vad som bjuds...

Nr du hade fler var du rlig med det?
Lra knna ngon r lttare nr ngot inte str p spel, mnga mn, d de har lite svrare att f ligga sger vad som behvs fr att komma dit...

Jo, sklart r jag en i mngden s sett. Men jag r inte vad alla mn vill ha, och jag vill inte ha alla mn, s viss selektering blir det nd. S jag passar bara fr "rtt" man, d en man som vill ha annan typ av sex n jag vill, inte kommer att bli njd om han trffar mig, och jag inte njd om jag trffar honom. Var sak p sin plats s blir det bra

Sjlvklart var jag rlig med det, det sa jag redan d vi brjade chatta, fr jag tror att man vinner p rlighet. Och ven om andra bluffar sig fram s snker jag mig inte till deras niv.
Jo, men det r inte alltfr svrt att genomskda ngon som bara sger vad dom tror att man vill hra, fr det skiner igenom fr det mesta enligt mig. Har avsttt vidare kontakt med en del just fr att dom verkat haft en dold agenda, och man lr sig allt eftersom man pratar med en del.
Citera
2022-07-13, 20:24
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
hur vet du dom r plitliga? fr dom sger det?
jag hoppas inte du sitter och tror att bara fr man sger man r exclusive s betyder det att man r det, speciellt om du trffat dem p tex BC / DS etc
jag ser massa bekymmer med att ha oskyddad sex med en kvinna som r sexuellt aktiv och har flera partners, idiotiskt minst sagt

Nej, jag r inte fdd igr ven om jag inte r den starkast lysande stjrnan alla gnger.

Jag tar reda p i allmnhet om mannen r plitlig eller inte, innan jag avgr om jag litar p honom eller inte. Och har i regel kontakt ngon mnad innan kemitrff, s hinner ta reda p vad jag behver veta.
Mnga bluffar skert bara fr att dom r p BC, men det finns faktiskt fler som tnker lite som mig, att man r dr som man r i det verkliga livet d man inte sitter gmd bakom en skrm. Alla tar sig dock inte den tiden att leta t just dom som r rliga och det r upp till var och en.

Jag skulle heller inte vilja ha sex med en man som frefaller ha mnga olika kvinnor, fr jag kan ju inte lita p hur rlig hon r mot honom. Jag kan bara bedma hans rlighet, och nd inte vara helt sker men s sker jag kan bli. Och hr r ju frdelen med att vlja en sexpartner som matchar ens eget tnk kring sex och vrderingar, hittar man den s r det ganska s lugnt vad gller risker (svida man sjlv tar ondiga risker frsts).
Citera
2022-07-13, 21:44
Medlem
Sladdarens avatar
prima vara.. ja fr dom som vill vgar
Citera
2022-07-13, 22:00
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
precis det jag menar, att vara naiv och tro att knull frn en sexsida r rliga, dom kanske r fantasiska nr dom trffar dig, vad dom gjorde igr eller ska gra imorgon har du ingen aning om

Fast det r ju hr man har allt att vinna p att lra knna sin blivande sexpartner rtt bra. Att faktiskt se det som vl investerad tid om det leder till skra och skna trffar, utan ngon strre risk fr obehagliga verraskningar.
Men mnga mn har inte tid eller ork med detta, eller s tror dom att man bara snackar, men d r det ltt att sortera bort den typen som nd inte r i min smak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in