2022-06-16, 20:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Ja asså, man blir ju inte lika kåt på en rakad fitta som en helt orakad men det är ju fortfarande en fitta, sen skrev jag även som de flesta, inte alla. Trimmad fitta tycker jag är värst dock.
Du måste ju vara ett unikum som hellre väjer en äcklig rakad framför en trimmad i brist på den orakade triangeln

Transplantera in en ko-tunga i dig själv istället! den saknar känsel
Citera
2022-06-16, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du måste ju vara ett unikum som hellre väjer en äcklig rakad framför en trimmad i brist på den orakade triangeln

Transplantera in en ko-tunga i dig själv istället! den saknar känsel
Ja, jag vet inte, men hellre en rakad framför landningsbana om man inte kan få tjej med orakat.
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-16 kl. 22:02.
Citera
2022-06-16, 23:01
Medlem
Någon som vet vartifrån hon Paula kom ifrån som glasögonormen valde bort mot Nellie båda tjejerna var ju pinglor där!
Citera
2022-06-16, 23:07
Medlem
golgedudes avatar
Killen som var med i senaste avsnittet som var blond långhårig och hade skägg. Han som var radioprataren vad f-n hade han på bröstet! Ett sår? Ett plåster? En tatuering? Ett köttstycke?
Citera
2022-06-16, 23:12
Medlem
rikastistorstans avatar
Har det varit några fina hugg än? Bara sett avsnittet med tönt-gamern. Dåren valde bort det finaste hugget direkt. Värt att se mer eller bara rostbiffar på menyn?
Citera
2022-06-16, 23:43
Medlem
golgedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Har det varit några fina hugg än? Bara sett avsnittet med tönt-gamern. Dåren valde bort det finaste hugget direkt. Värt att se mer eller bara rostbiffar på menyn?
Första var en tjej som valde killar och tredje var en kille som valde killar, se norska om du vill se mer f*tta
Citera
2022-06-17, 07:42
Bannlyst
Det tråkiga med rakade fittor är att de ser så vidriga ut, oftast hänger de ner som köttbitar.
Jag tycker könshår är fint, behöver inte vara en amazon-djungel-buske. Bara lite ansat sådär.
Citera
2022-06-17, 10:21
Bannlyst
Tror ni några araber kommer ställa upp på detta och visa sina bebispenisar som knappt syns bakom den svarta busken?
Citera
2022-06-17, 10:34
Medlem
Kongruensbojds avatar
Oj vilken smörja, långt sämre än redan lågt ställda förväntningar. Vem vill se utdragna scener på fula kroppar?

Tragiskt hur söndertatuerade svenska folket blivit.

Slödder.
Citera
2022-06-17, 11:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Det tråkiga med rakade fittor är att de ser så vidriga ut, oftast hänger de ner som köttbitar.
Jag tycker könshår är fint, behöver inte vara en amazon-djungel-buske. Bara lite ansat sådär.
Jo, här är hårigt utan att gå till överdrift https://imgbox.com/EjRCJoyV#
Citera
2022-06-17, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jo, här är hårigt utan att gå till överdrift https://imgbox.com/EjRCJoyV#

Det där är ju för mycket såklart.

Aldrig sett en kvinna med så mycket hår på benen, ser ut manliga ben, någon slags sjukdom?
Citera
2022-06-17, 11:56
Medlem
Jag har bara sett de blurrade klippen på Youtube men kan jämföra med (de oblurrade) avsnitten från den engelska upplagan som finns tillgänglig tuben. Inget ont om Sofia men vad tråkig och nästan buskablyg hon är i förhållande till den engelska programledaren! Ser de engelska avsnitten mycket för programledaren, hon är helt underbar, pratar högt och glatt och har humor!! Medan Sofia är som en grå mus. De kunde valt nån roligare och piggare programledare tycker jag, och det har inte med åldern att göra eftersom även engelskan är i mogen ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in