Citat:
Ursprungligen postat av
judenheten
Jomenvisst, att vara ytligt charmig och trevlig är också ett psykopatiskt drag. Akta dig för trevliga människor! För övrigt verkar du ohälsosamt fixerad vid Axel. Han är bara en datanörd på internet som har åsikter. En tyckonom, precis som du och jag och resten av det här dumma forumet.
Fixerad vid Axel?
Jag skriver i en tråd på Flashback som handlar om den tjocka galenpannan. Vad gör du själv i tråden? Patetisk härskarteknik av dig och ditt svingande är fullständigt ologiskt eftersom du olika regler verkar gälla efter vad du tycker.
Det är oceaner av skillnad mellan ett ytligt inställsamt beteende och att lättsamt bryta mot lagen för att man när ett hat mot någon på det sätt Axel och Henrik har mot alla som inte fogar sig efter de två infantila dumskallarnas förenklade världsbild.
Hade Axel inte haft sitt kära Internet, så hade han varit ett parkbänksfyllo. Det är så socialt missanpassad han är. Henrik hade varit en byfåne, vilket han till viss del redan är.
Den absolut enda anledningen till att dessa två pojkar accepteras, är för att de skriker sig hesa om att alla är nazister, vilket påminner om häxprocesserna förr. Samma sak då som nu, att anklagelserna kom från barn, vilket är intressant då Axel och Henriks begreppsvärld påminner om barnets.
Både Axel och Henrik har suttit och raljerat på fyllan hur andra är idioter som blivit dömda för diverse småbrott. De har till och med kallat andra förtalsdömda för idioter. Att de inte förgås i en implosion av skam över sitt eget hyckleri är den stora frågan, men som användaren psykopathenko skrev, så är de oförmögna till självinsikt.
Din okunnighet lyser så starkt så man blir bländad av den. Jag gav dig en chans för att du skulle ta till dig att du inte vet vad du talar om, men det kunde du inte ta till dig.
Håll bara käften nu. Ok? Din okunnighet klarar vi oss utan.