2022-06-15, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Varför har du censurerat det enda intressanta? Vem är kärande?

För att mördaren och nazisten, D*n B*rner, numera Lin*be*g bosatt i Skene, är kompis med folket på Exakt 24 och Motpol som nu sprider uppgifterna.

Han stämmer Henko för att han kallat honom för mördare, vilket han är, efter att huggit ihjäl en karl med närmare 30 knivhugg. L*ndber* hänger med gänget kring Exakt 24 och Nya Tider men i bakgrunden.

Berner fördrev sin tid på kåken genom att översätta nazistisk litteratur och när han kom ut var han med vi lanseringen av Förbundet nationell ungdom och senare i kretsen kring Svenskarnas Parti.

Här har ni tweeten Henrik stäms för av D*n *indbe*g: https://twitter.com/mrhenko123/status/1458148089164931081

Nazister är verkligen inte va de brukade vara. Socfall som söker stöd till försörjningen för att man själv inte klarar av att söka a-kassa korrekt.
Citera
2022-06-15, 01:31
Medlem
covid19sarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Nazister är verkligen inte va de brukade vara. Socfall som söker stöd till försörjningen för att man själv inte klarar av att söka a-kassa korrekt.
Haveristtrollen talar mycket om polisanmälningar som de gör mot andra men de enda som dömts är just haveristtrollen själva. Nu senast Axel och snart även Henko. Resultatet talar för sig självt. 🤠
Citera
2022-06-15, 12:05
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
För att mördaren och nazisten, D*n B*rner, numera Lin*be*g bosatt i Skene, är kompis med folket på Exakt 24 och Motpol som nu sprider uppgifterna.

Han stämmer Henko för att han kallat honom för mördare, vilket han är, efter att huggit ihjäl en karl med närmare 30 knivhugg. L*ndber* hänger med gänget kring Exakt 24 och Nya Tider men i bakgrunden.

Berner fördrev sin tid på kåken genom att översätta nazistisk litteratur och när han kom ut var han med vi lanseringen av Förbundet nationell ungdom och senare i kretsen kring Svenskarnas Parti.

Här har ni tweeten Henrik stäms för av D*n *indbe*g: https://twitter.com/mrhenko123/status/1458148089164931081

Där ser man. Jag fattade ju att namnet censurerades för att covid19sars är en nazist men jag hade helt glömt detta med DB. Så jävla löjligt att stämma någon över något som är allmänt känt bland alla insatta.
Citera
2022-06-15, 12:36
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Där ser man. Jag fattade ju att namnet censurerades för att covid19sars är en nazist men jag hade helt glömt detta med DB. Så jävla löjligt att stämma någon över något som är allmänt känt bland alla insatta.
Varför är det löjligt? Det är precis vad Henrik gör själv med sin rättshaverism där han har en lunta på flera kilo med polisanmälningar och annan idioti.

Hur skulle det vara om de slutade att bryta mot lagen, de som kan så mycket och är så duktiga på juridik? Hela det här att medvetet bryta mot lagen och ta en dom tyder ju dessutom på psykopati.

Av det jag hört om mannen som blev dräpt, så var det ju en pedofil och våldtäktsman som utfört en mycket grov våldtäkt. Jag säger inte att man får ha ihjäl ens såna, men det är en märklig kulle att dö på för Axel och Henrik.

Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Du ser inte skillnaden i Wordfeud-avsnittet och det som Dumpen gör? Det är ju inte att Dumpen sätter dit pedofiler som de är emot utan det ogenomtänkta i metoder och uthängningar som Haveristerna och många andra förhåller sig kritiska till. Vilken personlig information lämnades ut om pedofilerna i Wordfeud-avsnittet och var hittar jag deras runkvideos?
Allt sammantaget, så verkar det snarare vara att så att Haveristerna ville glänsa med sitt myssnack med pedofiler. Det handlar nog snarare om avundsjuka. Vanligtvis ger de sig på influencers av olika grad av dumma i huvudet, men samtliga slag de riktar mot andra bygger på avundsjuka. Ingenting av vad de håller på med har något samhällsvärde, utan snarare tvärt om. Deras beefs kostar otroligt mycket pengar i samhälleliga resurser och de är villiga att gå precis hur långt som helst när deras avundsjuka väcks. Deras vendettor och personliga oförrätter är mer än tröttsamma och det rör sig om dagisbarn som bråkar med andra dagisbarn.
Senast redigerad av Tungsvensk 2022-06-15 kl. 12:45.
Citera
2022-06-15, 13:47
Medlem
Tungsvensks avatar
Bra sagt av M*rtin S*neby att de som kallar sig för satiriker är värre än pedofiler. Det måste vara Henr*k J*hansson han tänker på.
Senast redigerad av Tungsvensk 2022-06-15 kl. 13:48. Anledning: Anonymiserade
Citera
2022-06-15, 21:01
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk
Varför är det löjligt? Det är precis vad Henrik gör själv med sin rättshaverism där han har en lunta på flera kilo med polisanmälningar och annan idioti.

Hur skulle det vara om de slutade att bryta mot lagen, de som kan så mycket och är så duktiga på juridik? Hela det här att medvetet bryta mot lagen och ta en dom tyder ju dessutom på psykopati.

Av det jag hört om mannen som blev dräpt, så var det ju en pedofil och våldtäktsman som utfört en mycket grov våldtäkt. Jag säger inte att man får ha ihjäl ens såna, men det är en märklig kulle att dö på för Axel och Henrik.

Det är löjligt därför att den som läser om svensk nazism kan få reda på vad Dan är dömd för, utan att ens söka efter det. Jag försvarar inte löjliga beteenden, oavsett vem som står för dom. Det här är inte ett skyttegravskrig. Att medvetet bryta mot lagen och "ta" en dom tyder inte på psykopati, även om det kanske är lite beräknande. Om Axel nu va så mesig som det påstås i rätten så tyder väl det på att det kanske inte va så beräknat, utan mest bara klantigt.
Citera
2022-06-16, 02:49
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Det är löjligt därför att den som läser om svensk nazism kan få reda på vad Dan är dömd för, utan att ens söka efter det. Jag försvarar inte löjliga beteenden, oavsett vem som står för dom. Det här är inte ett skyttegravskrig. Att medvetet bryta mot lagen och "ta" en dom tyder inte på psykopati, även om det kanske är lite beräknande. Om Axel nu va så mesig som det påstås i rätten så tyder väl det på att det kanske inte va så beräknat, utan mest bara klantigt.
Jo, att ta en dom är ett psykopatiskt drag. Jag säger inte att Axel är psykopat, men det är ett psykopatidrag.

Man talar däremot inte så ofta längre om psykopati inom psykiatrin i Sverige idag, utan i så fall om sociopater. Sociopati behöver inte vara medfött som psykopati är.

Snälla du, säg inte emot mig om detta, eftersom du redan förnekat att det är ett drag av just detta. Du har däremot rätt i att Axel är korkad. Det enda han kan komma med är kvalificerat struntprat, men är verbal. Att sociopater och psykopater skulle vara intelligentare än genomsnittet är en myt skapad av Hollywood. Ett annat drag Axel delar med psykopater är en förhöjd självbild och att han inte för sitt liv kan förstå sig på hur andra människor menar, känner eller tänker, utan dömer andra efter sig själv, men han ger sig själv rätten att bete sig mångdubbelt värre än han accepterar av andra.
Citera
2022-06-16, 13:39
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Jo, att ta en dom är ett psykopatiskt drag. Jag säger inte att Axel är psykopat, men det är ett psykopatidrag.

Jomenvisst, att vara ytligt charmig och trevlig är också ett psykopatiskt drag. Akta dig för trevliga människor! För övrigt verkar du ohälsosamt fixerad vid Axel. Han är bara en datanörd på internet som har åsikter. En tyckonom, precis som du och jag och resten av det här dumma forumet.
Citera
2022-06-16, 18:41
Medlem
"Jomenvisst, att vara ytligt charmig och trevlig är också ett psykopatiskt drag. Akta dig för trevliga människor!"

Clown. Försök vara lite mer rolig när du försöker vara rolig nästa gång

Leta reda på nån gedigen checklista över beteenden som karaktäriserar en psykopat så kan du nog bocka av merparten av punkterna ganska snabbt när du på läktarplats observerar Axel

Det svåraste med psykopater, den "dolda" varianten som inte är seriemördare och ruttnar bort i fängelse, är att identifiera otygen från första början, de flyger ofta under radarn genom att hålla en anmärkningsvärd men kontrollerad fasad utåt, men när polletten väl har trillat ner så ser man de psykopatiska beteendena hela tiden hos psykopaten. Det är gaslighting blandat med lögner, härkartekniker, mobbning, skryt, lathet men tävlingsinriktad, hybris, saknar självinsikt, ser sig som ofelbara och ser bara brister och fel hos andra, hämndlysten, framhävande av sin egen felfria förträfflighet, nedvärderande av andra människors förmågor och bedrifter, manipulativa, oförmåga att ta till sig kritik, den "grandiosa självbilden", är gränslös, maniskt ordningsam, spelar på andras känslor, perfektionistisk, bla bla bla bla om vartannat alltså googla eller läs nån bok om saken om ni vill veta, jag är ingen expert på psykopater men jag fattar konceptet. Läs "Har du en psykopat på jobbet?" av Christina Davisson för en enkel lättsam introduktion så kan ni läsa något mer avancerat sen

Ingen är perfekt, alla människor har några enstaka inslag av de psykopatiska beskaffenheterna eller tillfälligt ett flertal av dom

Alla karaktäriserande beteenden för psykopater har en gemensam grundorsak och det är bristen på känslor. Psykopater är känslomässigt avstängda och det finns ingen powerknapp

Vad gäller Axel så går det att hitta många exempel på allt men bäst är nog om var och en upptäcker det själva istället för att jag serverar er facit

Tänk istället tvärtom: intala och övertyga dig själv om att Axel är psykopat och försök sedan hitta tecken på att han inte är det

För att "förstå" en psykopat så behöver man förstå kopplingen mellan bristen på känslor och de suspekta beteendena som det leder till

Det är svårt att koppla ett beteende strikt till psykopati för det beror på sammanhang. Se liknande listor på beteenden och drag som "vanligt förekommande" hos psykopater. Mycket mer vanligt förekommande än hos någon som inte är psykopat
Psykopater saknar t.ex. skuldkänslor, de enda gångerna en psykopat gråter är om den tycker synd om sig själv men en psykopat kan fejkgråta

Om psykopaten är snäll och trevlig eller elak har ingenting med känslor att göra utan bara vad som psykopaten har räknat ut att den vinner mest på. En psykopat kan kasta sig mellan att vara snäll och elak mestadels efter egocentriska motiv när psykopaten sätter sina egna behov först
Det finns ett spann mellan miljöanpassade psykopater och miljöskadade psykopater, de förstnämnda är socialt funktionsdugliga. De har vuxit upp i miljö där det har varit lönsamt för psykopaten själv att vara snäll och trevlig mot alla i sin omgivning

Miljöanpassade psykopater är nästan helt omöjliga att identifiera men det är också ganska oviktigt för omgivningens välbefinnande

Miljöskadade psykopater är mer synliga i samhället och det räcker med lite allmänbildning om psykopater för att göra en mer uppmärksam

Psykopat-enablers är personer i den miljöskadade psykopatens närhet som belönar psykopaten när den beter sig miljöskadat vilket får effekten att psykopaten beter sig ännu mer miljöskadat
Citera
2022-06-17, 01:23
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Jomenvisst, att vara ytligt charmig och trevlig är också ett psykopatiskt drag. Akta dig för trevliga människor! För övrigt verkar du ohälsosamt fixerad vid Axel. Han är bara en datanörd på internet som har åsikter. En tyckonom, precis som du och jag och resten av det här dumma forumet.
Fixerad vid Axel?

Jag skriver i en tråd på Flashback som handlar om den tjocka galenpannan. Vad gör du själv i tråden? Patetisk härskarteknik av dig och ditt svingande är fullständigt ologiskt eftersom du olika regler verkar gälla efter vad du tycker.

Det är oceaner av skillnad mellan ett ytligt inställsamt beteende och att lättsamt bryta mot lagen för att man när ett hat mot någon på det sätt Axel och Henrik har mot alla som inte fogar sig efter de två infantila dumskallarnas förenklade världsbild.

Hade Axel inte haft sitt kära Internet, så hade han varit ett parkbänksfyllo. Det är så socialt missanpassad han är. Henrik hade varit en byfåne, vilket han till viss del redan är.

Den absolut enda anledningen till att dessa två pojkar accepteras, är för att de skriker sig hesa om att alla är nazister, vilket påminner om häxprocesserna förr. Samma sak då som nu, att anklagelserna kom från barn, vilket är intressant då Axel och Henriks begreppsvärld påminner om barnets.

Både Axel och Henrik har suttit och raljerat på fyllan hur andra är idioter som blivit dömda för diverse småbrott. De har till och med kallat andra förtalsdömda för idioter. Att de inte förgås i en implosion av skam över sitt eget hyckleri är den stora frågan, men som användaren psykopathenko skrev, så är de oförmögna till självinsikt.

Din okunnighet lyser så starkt så man blir bländad av den. Jag gav dig en chans för att du skulle ta till dig att du inte vet vad du talar om, men det kunde du inte ta till dig.

Håll bara käften nu. Ok? Din okunnighet klarar vi oss utan.
Senast redigerad av Tungsvensk 2022-06-17 kl. 02:08.
Citera
2022-06-17, 14:07
Medlem
Tungsvensks avatar
Den fjärde meningen blev felaktig. Den ska vara "Patetisk härskarteknik av dig och ditt svingande är fullständigt ologiskt eftersom de olika regler du har för olika personer, verkar gälla efter vad du tycker och helt utan konsekvens.

Jag skyller på att det var sent, men jag tror att man kan gissa sig till vad som menades ändå.

Hur som helst, så håller Axel och Henrik merparten av tiden på att påstå att deras hatobjekt menar saker vilken normal människa som helst förstår att de inte gör. De håller långa monologer om hur bra de är och försöker vilseleda lyssnare utan kritiskt tänkande till ett händelseförlopp och verklighetsbild som bättre passar Henriks och Axels syften.

De är villiga att förneka sina vänners rent brottsliga beteende, medan de dömer sina motståndare för rena påhitt. De har ett rent psykopatibeteende och de lutar sig mot sin skrala lyssnarskara för att bekräfta sig själva. De har fått total hybris och kommer att bli dömda om och om igen, eftersom de respekterar inte lagen, utan allt de bryr sig om är deras lilla skara fans som smeker deras egon.
Citera
2022-06-18, 07:40
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Den fjärde meningen blev felaktig. Den ska vara "Patetisk härskarteknik av dig och ditt svingande är fullständigt ologiskt eftersom de olika regler du har för olika personer, verkar gälla efter vad du tycker och helt utan konsekvens.

Jag skyller på att det var sent, men jag tror att man kan gissa sig till vad som menades ändå.

Hur som helst, så håller Axel och Henrik merparten av tiden på att påstå att deras hatobjekt menar saker vilken normal människa som helst förstår att de inte gör. De håller långa monologer om hur bra de är och försöker vilseleda lyssnare utan kritiskt tänkande till ett händelseförlopp och verklighetsbild som bättre passar Henriks och Axels syften.

De är villiga att förneka sina vänners rent brottsliga beteende, medan de dömer sina motståndare för rena påhitt. De har ett rent psykopatibeteende och de lutar sig mot sin skrala lyssnarskara för att bekräfta sig själva. De har fått total hybris och kommer att bli dömda om och om igen, eftersom de respekterar inte lagen, utan allt de bryr sig om är deras lilla skara fans som smeker deras egon.
Konkretisera det du skriver. Väldigt känslomässigt än så länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in