Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Vad Dr. Curry tycker? Är det fastslaget eller inte? Det är ju rätt relevant för hur man ska tänka angående Amber, menar jag. Är hon "bara" ondskan själv, eller finns det någon förklaring till hennes beteende.
Jag menade: vad psykologen tror AH har för diagnos. Hon har inte SATT diagnos såvitt jag förstår.
Ja det finns kanske några förklaringar till AH's beteende.
* växte upp med våldsam far
* fadern uppfostrade henne som en pojke
* faderns mest hållbara jobb var att träna hästar, "break in" som de säger, säsongsbetonat, hon fick hjälpa till
* när hon var 16 åkte hon fast för DUI (rattfylleri) och enligt obekräftade uppgifter kring bilolyckan så dog en manlig kamrat som satt i bilen, dock har alla uppgifter sorterats bort eller hemligstämplats eller vad fan de nu gjort, så det enda som finns kvar är en tidningsartikel om olyckan och hennes 16-åriga mugshot, men vad som framkommer är såklart datum, hennes namn, bostadsort och det var en by hon bodde i, så det lär inte finnas många med samma namn
* rymde hemifrån för att dra runt i Vegas och LA, osäkert hur hon försörjde sig
Men bara för allt det här behöver man inte bli en våldsam ragata. Johnnys uppväxt var nog värre, törs jag påstå. Det mänskliga psyket kan ställa till det...