2022-05-29, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Hon drivs troligen av samma sak som de flesta andra i den här världen, pengar.

Det är många miljoner dollar som står på spel...

Ha ha ja jag tycker alltid det är lustigt när hon säger att hon inte bryr sig om pengar. Hon och hennes vänner har ju karvat dollar som en kebabförsäljare täljer lammkött. Sen att hon inte har betalt de pengar som hon skulle till sjukhusen säger ju också en del.

Men bara för att pengar är något som alla vill ha mer av så är hon ju inte friskt i huvudet ändå. Hon såg en karriär framför sig där hon resten av livet skulle tjäna pengar på metoo-rörelsen. Hon skulle få så mycket uppmärksamhet. Det är viktigt för henne förutom att äga pengar och kunna göra härlig resor och köpa grejer.
Citera
2022-05-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ha ha ja jag tycker alltid det är lustigt när hon säger att hon inte bryr sig om pengar. Hon och hennes vänner har ju karvat dollar som en kebabförsäljare täljer lammkött. Sen att hon inte har betalt de pengar som hon skulle till sjukhusen säger ju också en del.

Men bara för att pengar är något som alla vill ha mer av så är hon ju inte friskt i huvudet ändå. Hon såg en karriär framför sig där hon resten av livet skulle tjäna pengar på metoo-rörelsen. Hon skulle få så mycket uppmärksamhet. Det är viktigt för henne förutom att äga pengar och kunna göra härlig resor och köpa grejer.
Ja, lite sjukt att hon och ett helt gäng polare levde på Johnny Depps bekostnad...
Citera
2022-05-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Hur stora skadorna och smärtan skulle bli beror förstås på hur flaskan är trasig. Men Heard vittnar inte om att hon drog slutsatser från smärtan att flaskan var trasig utan om sin känsla och sin rädsla för att flaskan skulle kunna vara trasig. Det är inget konstigt eller märkligt att en kvinna som utsätts för ett övergrepp med en flaska blir rädd och hoppas att flaskan åtminstone är hel.

Det centrala här är hur som helst att Heard aldrig vittnat om att hon blivit våldtagen med en trasig flaska.

Eftersom ett vittnesmål av en person måste tolkas i sin kontext. Man kan inte ta en mening som att hon har aldrig sagt "Han våldtog mig med en trasig flaska" så har hon bygga på denna händelse och talat om den flera gånger. Sammantaget så menar hon att han våldtagit henne med en trasig flaska. Länkade till det ovan. När advokat Elaine frågade henne exakt om det så blundade hon, skakade, darrade och fick inte fram ett ord.

Och att hon inte fick fram ett ord beror på att hon ville inte ljuga i rätten. Men gjorde ändå allt för att framställa det som det är vad som har skett.
Citera
2022-05-29, 19:31
Medlem
LeCastles avatar
Animerade parodier av rättegången ni måste se!

https://youtu.be/dP_44Q3jWGU

Camille grillar Amber.
https://youtu.be/06mOdkrPkFY

Med tokdoktorn.
https://youtu.be/o6yy-zaJRoo

Citat:
Eftersom ett vittnesmål av en person måste tolkas i sin kontext. Man kan inte ta en mening som att hon har aldrig sagt "Han våldtog mig med en trasig flaska" så har hon bygga på denna händelse och talat om den flera gånger. Sammantaget så menar hon att han våldtagit henne med en trasig flaska. Länkade till det ovan. När advokat Elaine frågade henne exakt om det så blundade hon, skakade, darrade och fick inte fram ett ord.

Och att hon inte fick fram ett ord beror på att hon ville inte ljuga i rätten. Men gjorde ändå allt för att framställa det som det är vad som har skett.

Man kan skatta sig lycklig att h*n inte jobbar som domare. Då skulle alla brottslingar vara på fri fot och de oskyldiga sitta i fängelse. Ren psykopati.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-29 kl. 19:38.
Citera
2022-05-29, 19:32
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Detta skådespeleri av Amber sammanfattar nog det hela, allt som kommer ur hennes galna mun har bara varit lögner, denna stackars förvirrade människa.

https://youtu.be/k8DDSp1HhKI

Du får bedöma själv…

Det ord Amber använder oftast när hon ska beskriva sitt lidande är ”humiliating”, det är det värsta. Förödmjukelsen. Hon beskriver allt utifrån, som en berättelse. Inget om att hon är rädd, däremot att hon satt upp mängder med traumaregler för de hon träffar. Nya ursäkter för att kunna fortsätta manipulera omgivningen.

Lägg märke till hur ofta hon tittar till vänster i bild (där juryn sitter).

https://m.youtube.com/watch?v=k8DDSp1HhKI
Citera
2022-05-29, 19:50
Medlem
OT OT för jag umgås inte i Johnnys kretsar, men pratade om rättegången idag på morsdag! då döttrarna var hemma. Den yngsta hade sett ngt så roligt på YT. Istf för Metoo så kallade man det Mepoo! SORGLIGT på så många sätt för de kvinnor som VERKLIGEN är utsatta men jag skrattade så tårarna rann.
Citera
2022-05-29, 19:51
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nighap
Där finns inget som talat emot Depp, och oavsett vad man tycker om båda så har rättegången visat att Heard är fullkomligt galen.

Lite kul ändå hur MSM länge har försökt sitt bästa att framställa Heard som "stackaren som blivit utsatt" när rättegången visat precis tvärtom.

Aftonbladet kör fortfarande på det spåret. Absurts.
Citera
2022-05-29, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
En parodi av rättegången. Riktigt bra.
https://youtu.be/dP_44Q3jWGU

De har helt klart haft det trevligare i sitt hörn. Tycker det på slutet har varit synd om Ambers team som inte fått något att arbeta med. Hon lurade väl i dem vad som hade hänt och att hon hade klara bevis för att hon var utsatt för våld.
Citera
2022-05-29, 20:17
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

De har helt klart haft det trevligare i sitt hörn. Tycker det på slutet har varit synd om Ambers team som inte fått något att arbeta med. Hon lurade väl i dem vad som hade hänt och att hon hade klara bevis för att hon var utsatt för våld.

Håller med dig. Jag tycker synd om samtliga som haft Amber som klient.

”People want to put my baby in a microwave.” 🤔
Det är ju helt tvärtom, men hon kanske berättar om sina egna tankar. Nu kan hon inte skylta med sitt barn på sociala medier som hon gjort tidigare. Alla vet vilken sjuk människa hon är. Call child service!
Citera
2022-05-29, 20:26
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Du gillar att vara slagpåse? Bruttan blev uppfostrad som texas-pöjk. Hon slår inte som en brud, utan med hela knytnäven, mot båda sidor av ansiktet.
Citat: "I was the son my father never had".

Tror inte hon skulle slå mig, jag skulle vara bra för henne. Men om det skulle gå så långt, så skulle jag ta ställning först då.
Citera
2022-05-29, 21:12
Medlem
Amber hörs på en inspelning förklara för Johnny vilken YNKLIG figur han blir om han går ut och berättar att han blir "abused" av sin kvinna. WHO WOULD BELIEVE you hånskrattar kvinnan. SKRÄMMANDE.
Citera
2022-05-29, 21:23
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Amber hörs på en inspelning förklara för Johnny vilken YNKLIG figur han blir om han går ut och berättar att han blir "abused" av sin kvinna. WHO WOULD BELIEVE you hånskrattar kvinnan. SKRÄMMANDE.
Exakt, ”vem skulle tro att en man blir misshandlad av en kvinna”...

Grejen är att mannen enkelt skulle göra köttfärs av kvinnan men då får hon istället den räkmackan att glida fram på, av denna orsak låter många män den psykiska misshandeln fortgå.

Vissa kvinnor är psykopatiska svin, synd att mentalt friska kvinnor inte rensar ut dylikt slödder ur sina led.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in