2022-06-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag har kollat lite själv och gissar borderline, men det fick jag skit för direkt.

Det ska du inte ha skit för, Amber har troligtvis borderline. Bland annat

*det man hör på hennes inspelningar, när Depp hotar om att dra, det är Ambers borderline
Citera
2022-06-02, 15:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Det var inte vad jag efterfrågade. Jag ville ha en länk som bekräftar vilka diagnoser hon lider av.
Du får väl göra som andra och titta på när Dr. Curry hörs
Citera
2022-06-02, 15:24
Medlem
Min kommun hissade idag Amerikanska flaggor på halvstång för att visa sitt stöd till Amber
Citera
2022-06-02, 15:25
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Dessa leende görs av människor som inte är genuint glada vid tillfället, det är tillgjort och kommer inte naturligt från hjärtat. Men det är inte enbart psykiskt störda som ler på det viset, många ler så till vardags, flukta på människor i er närhet, man kan därför inte ta beslut efter dessa leenden.

Absolut. Det jag inte nämnde är vid vilka gravt olämpliga tillfällen Amber har avfyrat dessa leenden i rätten. Det jag spontant kommer ihåg är när Johnny redogjorde för sina observationer av hur illa Amber behandlade sin syster Whitney. Plötsligt under denna redogörelse såg Amber ut som i bilderna ovan med leendet. Det kändes så ondsint och hånfullt, framförallt med tanke på situationen.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-02 kl. 15:29.
Citera
2022-06-02, 15:26
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Dessa leende görs av människor som inte är genuint glada vid tillfället, det är tillgjort och kommer inte naturligt från hjärtat. Men det är inte enbart psykiskt störda som ler på det viset, många ler så till vardags, flukta på människor i er närhet, man kan därför inte ta beslut efter dessa leenden.

Det handlar om sammanhanget också. Dessa "smirks" gjorde hon när folk berättade vilket monster hon var. Speciellt när Johnny vittnade.
Citera
2022-06-02, 15:26
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Men hon tycker? Jag vill bara ha svar på en enkel fråga. Är hon diagnostiserad eller icke?

Dr Curry har diagniosticerat henne med dessa två personlighetsstörningar, JA.
Citera
2022-06-02, 15:27
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Min kommun hissade idag Amerikanska flaggor på halvstång för att visa sitt stöd till Amber

Det där måste jag ha källa på, det låter lite för osannolikt för att jag ska tro på det rakt av.
Citera
2022-06-02, 15:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
näe? sjukaste jag hört!
Citera
Medlem
Vilken jävla resa och vad fort dessa 6 veckor gick!

Minns i början där när Amber spelade upp ljudinspelningar, visade bilder och videoklipp där Johnny Depp smäller igen skåpluckor och verkar helt okontrollbar.. och man tänkte shit det är verkligen illa.

Sen gick det nån vecka och Johnny Depps team kommer med andra ljudupptagningar, vittnen, mm och när Amber stod på tur för att förhöras så gick Camille för Ambers hals direkt och slet henne itu.

Jag kan inte ha varit ensam om att först tänka jävlar vad psykotisk Johnny Depp är och så visar det sig vara motsatsen. Ne det har varit surrealistiskt att följa rättegången, sån twist som det visade sig inneha. Och vilken utgång den fick ojävlar inte ens i min vildaste fantasi kunde jag föreställa mig att han fick rätt på alla sina punkter, och 10M dollar i skadestånd när det hela starta. Sen ju mer tiden gick så hoppades man mer o mer på att han vinner, och igår när de skulle presentera utfallet och domaren säger till juryn att de glömt fylla i skadeståndet och man insåg att det fanns vinnare och förlorare i målet och man lämnades i den största cliffhangern som någonsin existerat i verkligheten under ca 20 minuter.

Denna rättegång blir svår att överträffa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det där måste jag ha källa på, det låter lite för osannolikt för att jag ska tro på det rakt av.
Jag kan gå ut och fotografera om du vill det
Citera
2022-06-02, 15:29
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag kan gå ut och fotografera om du vill det

Behöver nog mer än ett foto. Hur vet du att detta är anledningen? Någon sådan källa?
Citera
2022-06-02, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Absolut. Det jag inte nämnde är vid vilka gravt olämpliga tillfällen Amber har avfyrat dessa leenden i rätten. Det jag spontant kommer ihåg är när Depp redogjorde för hur illa Amber behandlade sin syster Whitney. Plötsligt såg Amber ut så där under redogörelsen. Det kändes så ondsint och hånfullt, framförallt med tanke på situationen.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det handlar om sammanhanget också. Dessa "smirks" gjorde hon när folk berättade vilket monster hon var. Speciellt när Johnny vittnade.

Ja visst, jag menade inte att ni har fel, bara att man kan inte döma en människa som ond pga leende. Jag vet ju sedan jag själv började skriva i tråden var ni står

Helheten man fick se i rättssalen med hennes fejkade gråt och annat klargjorde för dom flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in