Kolla in Alex blogginlägg om att han har träffat Uggla. Gå sedan in på Ugglas blogg. Antingen är de jävligt roliga båda två eller så är det Ugglan som står för humorn...
Det måste ju vara något pr-trick eller liknande. Att Schulman ska hjälpa Uggla med reklam för hans turné eller så. Rätt rolig läsning hur som haver. Go Uggla!
Är dom fula medvetet allihop eller är de bara för jävla efterblivna att inse hur fan de ser ut?
Fula? Märkligt att många har blemmor och röda ögon osv, men fula?
Jag vill ha telefonnumret till killen längst till höger på den här bilden. Han är fiiiiiine. Damn fine. Vem är han? http://www.siggeeklund.se/schulman_wedding/DSC00680.jpg
Det måste ju vara något pr-trick eller liknande. Att Schulman ska hjälpa Uggla med reklam för hans turné eller så. Rätt rolig läsning hur som haver. Go Uggla!
Är hennes karriär stendöd nu eller? Hoppas!
Hon är journalist, men har skrivit en slafsig text med massor av fel som kunde ha åtgärdats om hon bara hade haft vett att göra en ordentlig research.
Fula? Märkligt att många har blemmor och röda ögon osv, men fula?
Jag vill ha telefonnumret till killen längst till höger på den här bilden. Han är fiiiiiine. Damn fine. Vem är han? http://www.siggeeklund.se/schulman_wedding/DSC00680.jpg
Ja han är väl den enda som ser mänsklig ut. Resten ser ut som expertstylade inavel.
En kille som Alex Schulman som lottar ut en avsugning av sin nyblivna fru på nätet får sitt och hennes porträtt uppsatt på hedersplats på den flottaste innekrogen. Och hans fru avfärdar i en intervju påståendet att krogarna vid Stureplan inte är jämställda med orden: ”Nej, det är jävla feminister som påstår att det skulle vara så.”
- Anna Larsson har ingen koll. Hade hon det skulle hon veta att jag vänder mig emot kvinnoförminskningen på Stureplan och att jag förlöjligar machomentaliteten varje dag i min blogg, säger han till SvD.se.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!