2008-03-05, 22:34
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Råkade kasta ett getöga på "Gynning" som var i Hollywood, plötsligt klipptes Alex Kjolman in där han gav handfasta råd till damen ang. hennes karriär då "Han själv hade bott i Hollywood och hade god insyn", han visste minsann vilket cyniskt och ytligt ställe hon befann sig på..

Så Kjolman har kontakter med "powerbrokers" inom underhållningsbranschen i Lala land, inte illa..

(Förmodligen inskränker sig hans "Hollywood-erfarenhet" till att ha bott på ett loppigt hotell på Sunset).

Alex bodde i LA under en period och arbetade som korrespondent åt Se och Hör. Hans arbete gick ut på att hitta snaskiga artiklar i amerikanska skvallerblaskor, som han sedan översatte och skickade hit.
Citera
2008-03-05, 22:35
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag skulle spontant kunna tänka mig att om alla bara nonchalerade dem skulle det ta allra värst...
Tror nog att dom hämtar en hel del näring härifrån. Dom vill uppröra och få uppmärksamhet. Och det får dom ju.
Citera
2008-03-05, 22:43
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Jag skulle spontant kunna tänka mig att om alla bara nonchalerade dem skulle det ta allra värst...
Ska vi bestämma det då? Inga Schulmaninlägg på en månad till att börja med?
Citera
2008-03-05, 22:44
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Ska vi bestämma det då? Inga Schulmaninlägg på en månad till att börja med?
Det är väl ingen dum idé?
Citera
2008-03-05, 22:47
Medlem
Muhammed All-ins avatar
Alright, den som skriver ett inlägg till i denna tråd innan 5:e April 22:47 bannas!
Citera
2008-03-05, 22:51
Bannlyst
Citat:
Det är väl ingen dum idé?

Kanske en bra ide, jag förstår mig inte på Sverige, har ju iofs inte bott där på xx år, två hästansikten får utrymme överallt, det där är lirare som vi skulle ha mobbat till graven i min klass (när det begav sig), ville de vara med och hänga på rasten, hade de fått ett knä i näsan, hemkunskapen på Fredagar hade alltid varit en kul grej, deras mat hade alltid varit något 'extra', med allt vad det innebär...

Vilka idioter, hoppas vara i Stockholm i Augusti, hoppas jag träffar på någon utav dem...
Citera
2008-03-05, 23:02
Medlem
Kingen_kings avatar
Tysta leken börjar NU!

Välkomna tillbaka 5 april.
Citera
2008-03-05, 23:11
Medlem
helt otroligt att dom far utrymme i media
Citera
2008-03-10, 23:06
Medlem
*tyst som en mus*
Citera
2008-03-12, 23:42
Medlem
Joe Blows avatar
Jag vet inte om ni redan noterat det men visst är rikstönten Alex Schulman skrämmande lik Janos i Tårtan?

För er som inte minns köp DVDn eller se denna lilla bild:
http://www.moppe.se/Tartan%20original/Janos.jpg
Citera
2008-03-12, 23:46
Medlem
Ledarens avatar
Äh jag tycker han är rolig. Folk som inte förstår sig på ironi är dom som tar åt sig och tycker illa om honom.
Citera
2008-03-12, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Äh jag tycker han är rolig. Folk som inte förstår sig på ironi är dom som tar åt sig och tycker illa om honom.

Vad fan är det för svar (?), två (2) hästansikten som får mer utrymme i media än folk som förtjänar det får, vad gör dom hela dagarna (?), ingenting, sitter vid datorn och visar upp sina hästansikten på sin blogg, fy fan, vilka idioter...

Tell me, vad gör dessa skinkryttare...?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in