2007-08-15, 09:59
Medlem
troggares avatar
Eeeeeeeeeeh???

Citat:
Ursprungligen postat av SadoLoket
Alex gör sig riktigt bra som radiopratare, han brukar gästspela i Adam Alsings och Gry Forsells "Äntligen Morgon" på Mix Megapol. Jag måste säga att han är klart bäst där efter Adam (före Gry, Anders Timell, Hans Wiklund och vilka fler som brukar medverka). Jag gillar framför allt hans dryga anekdoter om Stureplan.

Den yngre brodern vet jag inte så mycket om, läste nån krönika på temat "du kan ta Calle Schulman ur Farsta, men du aldrig ta Farsta ur Calle Schulman", vilket säkert var sanningsenligt men tragiskt samtidigt.

/SadoLoket

Jag hörde också denna nissen på radio i morse. Varken rolig eller intressant.
Programmet hade varit klart bättre utan Alex medverkan.

Hans lista går enbart ut på att vara taskig mot andra människor, och det är väl ingen prestation att dissa Anna Book eller hur?

Det lät som Gry tyckte att han var lite för mycket också, så förhoppningsvis har han gjort sitt sista framträdande i ett för övrigt underhållande morgonprogram.
Citera
2007-08-15, 13:42
Medlem
ny blogg

http://theschulmeister.blogspot.com/

Mamma Schulman.
Citera
2007-08-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cola_
http://theschulmeister.blogspot.com/

Mamma Schulman.

Alex blogg kraschar av belastningen. De läsare som dock kommer in möts av nyheten om morsans blogg??
Haha... Vilken blåsning....
Citera
2007-08-15, 14:21
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeSthlm
Alex blogg kraschar av belastningen. De läsare som dock kommer in möts av nyheten om morsans blogg??
Haha... Vilken blåsning....

Som, än så länge, inte håller vidare klass.

Alex har talang. Calle, något liknande. De övriga, Njaa!
Citera
2007-08-15, 14:37
Medlem
chribsson2s avatar
Inte ens

Uppdragsgivaren verkar nöjd med Alex insatser

"Aftonbladet vägrar betala migSkrivet av Alex Schulman 14 augusti 2007, klockan 15:26

Jag började på Aftonbladet för tre månader sedan, men har ännu inte fått betalt. Jag skickade in en faktura för 1,5 månad sedan, men de vill inte ge mig mina pengar. Jag börjar tro att Aftonbladet inte kommer att betala alls. "Du kan få betalt i grejer", kanske Olof Brundin säger snart. "Vill du ha ett fallskärmshopp, Alex?" Så kanske han säger. Men jag vill inte ha betalt i grejer. Jag vill ha betalt i pengar.

Om det finns någon på Aftonbladet som läser detta, så vill jag säga till er:

Ge mig mina pengar nu satan helvete jävlar!!!!!!"
Citera
2007-08-15, 14:46
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Uppdragsgivaren verkar nöjd med Alex insatser

"Aftonbladet vägrar betala migSkrivet av Alex Schulman 14 augusti 2007, klockan 15:26

Jag började på Aftonbladet för tre månader sedan, men har ännu inte fått betalt. Jag skickade in en faktura för 1,5 månad sedan, men de vill inte ge mig mina pengar. Jag börjar tro att Aftonbladet inte kommer att betala alls. "Du kan få betalt i grejer", kanske Olof Brundin säger snart. "Vill du ha ett fallskärmshopp, Alex?" Så kanske han säger. Men jag vill inte ha betalt i grejer. Jag vill ha betalt i pengar.

Om det finns någon på Aftonbladet som läser detta, så vill jag säga till er:

Ge mig mina pengar nu satan helvete jävlar!!!!!!"

Ja, för vilken arbetsgivare skulle inte vara missnöjd med sveriges mest lästa blogg?
Citera
2007-08-15, 16:00
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Ja, för vilken arbetsgivare skulle inte vara missnöjd med sveriges mest lästa blogg?
De kanske bara ogillar honom i största allmänhet och har bestämt sig för att retas lite. Lite extra inspiration till bloggen liksom...
Citera
2007-08-15, 16:08
Medlem
chribsson2s avatar
Hahahaha

Kolla in Alex blogginlägg om att han har träffat Uggla. Gå sedan in på Ugglas blogg. Antingen är de jävligt roliga båda två eller så är det Ugglan som står för humorn...
Citera
2007-08-15, 16:33
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Kolla in Alex blogginlägg om att han har träffat Uggla. Gå sedan in på Ugglas blogg. Antingen är de jävligt roliga båda två eller så är det Ugglan som står för humorn...

Uggla, Schulman kommer vara med i nästa omgång av Let´s Dance.
Citera
2007-08-15, 17:22
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Här kan du se bilder. Inga namn dock.
http://www.siggeeklund.se/schulman_wedding/

Är dom fula medvetet allihop eller är de bara för jävla efterblivna att inse hur fan de ser ut?
Citera
2007-08-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Är dom fula medvetet allihop eller är de bara för jävla efterblivna att inse hur fan de ser ut?

Mycket arbete för en rasbiolog på den festen...
Citera
2007-08-15, 19:42
Medlem
Ali Keiths avatar
Calle Schulman = Gollum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in