Flashback bygger pepparkakshus!
2007-07-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalleLordi
Jag tror och hoppas inte att bröderna Schulman går i graven i och med detta. //

Det gör dom inte, dom har en strategi.. Alex S kommer snart att vara ett lika välkänd hushållsnamn som Skugge, till skillnad från henne har en lös plan hur han bäst kan utnyttja detta. Han är lite lagom oförargligt crazy och charmig, ingen kan bli riktigt arg på hans busstreck. Han och brorsan kommer att göra en Filip & Fredrik inom några år, sedan har de sitt på det torra. Jag tycker definitvt har är smårolig. En av de smartare grejer han gör är att ha en viss distans till sin egen person samt en lagom dos självironi. Han visste när det var dags att hoppa av åttiotals-siten "Stureplan" för att hitta på något annat.

Kollade som hastigast på "Den magiska apan"... Den fattade jag inte riktigt.. Det enda sätt jag kan tänka mig den är underhållande på är om den har samma förhållningssätt till sin publik som "Spermaharen", men det tvivlar jag starkt på..
Citera
2007-07-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Jag tror Alex torskar for koks i Bastad eller Visby i sommar
Tennisveckan börjar nu. Hör han till fjunen som brukar åka dit?
Citera
2007-07-08, 01:22
Medlem
.
Citera
2007-07-08, 01:37
Medlem
frugimmels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Hehe, nu har Alex åkt dit så det skriker om det:

"Alex Schulmans krönika i Punkt SE i dag är ett plagiat."

"Schulman erkänner att han snott texten – utan tidningsledningens vetskap.

– 2001 tror jag att han (Filip Hammar) skrev den. Jag tog ”cut and paste” från Aftonbladets arkiv, säger Alex Schulman till Resume.se. "

http://www.resume.se/nyheter/2007/07/06/alex-schulmans-kronika-ett/index.xml

Hehe på dig själv du, Einstein.
Citera
2007-07-08, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frugimmel
Hehe på dig själv du, Einstein.

Wow, med dina 7 inlägg så borde jag verkligen lyssna på dig...

Men ok, nyheten var inte helt fräsch.
Citera
2007-07-08, 02:38
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Alex Schulmans blogginlägg i torsdags där han listat folk han strukit från innelistan var skoj. Högst upp var Alice Timander
Citera
2007-07-08, 04:34
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Förlåt, det blir en dubbelpost men jag kan inte editera min senaste.
Vi var ju inne på att Schulman snott saker från FB.. well..
__

http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/456300/
Inspererat av Kalle Anka tar syra och tänker på bajs?
Citera
2007-07-08, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Förlåt, det blir en dubbelpost men jag kan inte editera min senaste.
Vi var ju inne på att Schulman snott saker från FB.. well..
__

http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/456300/
Inspererat av Kalle Anka tar syra och tänker på bajs?
Absolut. Definitivt. 100% Den lille mannen med den stora käften kan inte komma på saker själv så han måste sno.

All respekt till Alex för att han iaf takes the high road till skillnad från hans bror som bara är ute efter att förnedra andra, eller t ex hans fästmö Katrin som tycker att det är ok att benämna majoriteten av befolkningen som "svennebanan" och TROR att hon är lite "von oben" bara för att hon skriver på stureplan.se

Vad fan är Schulmans ÖHT kända för, från början? Att de skrev krönikor i Östermalmsnytt eller?
Citera
2007-07-08, 17:59
Medlem
Jag älskar Alex ironi men mest av allt älskar jag att han skriver det som många andra inte vågar skriva eller säga högt. Det är en befrielse att läsa många av hans krönikor och blogg. Det han nyligen skrev om skånska var alldeles fantastiskt!
Citera
2007-07-08, 20:44
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Absolut. Definitivt. 100% Den lille mannen med den stora käften kan inte komma på saker själv så han måste sno.

All respekt till Alex för att han iaf takes the high road till skillnad från hans bror som bara är ute efter att förnedra andra, eller t ex hans fästmö Katrin som tycker att det är ok att benämna majoriteten av befolkningen som "svennebanan" och TROR att hon är lite "von oben" bara för att hon skriver på stureplan.se

Vad fan är Schulmans ÖHT kända för, från början? Att de skrev krönikor i Östermalmsnytt eller?

Äsch, hon talar ju till ditt patos 100% och du faller för det. I sak har hon ju rätt.

Missunnsam är vad du är! För mer vatten på kvarnen, läs http://magiskapa.blogspot.com/

Tack!
Citera
2007-07-10, 06:45
Medlem
frugimmels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Wow, med dina 7 inlägg så borde jag verkligen lyssna på dig...

Men ok, nyheten var inte helt fräsch.

Det var inte så mycket att du missade timingen som att du missade poängen.

Men, ber ändå om ursäkt. Det var grinigt skrivet av mig.
Får skylla på en rutten jordnöt i snacksskålen.
Eller gaser.
Citera
2007-07-10, 09:09
Medlem
herr_jojs avatar
I den här posten känns han som den typiske AIK-supportern faktiskt. Och hur det gick i matchen vet vi ju alla

Älvsborg är för övrigt ett Gbg-lag som huserar i division 5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in