2022-05-27, 21:31
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Äsch egentligen bryr jag mig inte men bara trött på den ensidiga halleluja kören för Depp. It takes two to tango. Depp är bara sur för att hans karriär avstannat.
Han är sur för att Miss Heard medvetet och diaboliskt och beräknande förtalat honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Försöker förstöra hans liv? Det är ju han själv som gör det med sitt missbruk och personliga problem. AH är bara en scapegoat för honom att försöka bli relevant igen.
Vad fan snackar du om? Snälla gör dig själv en tjänst och använd hjärnan. Wow du vill vara edgy och gå mot strömmen, men du hackar just nu på riktiga victims och experter som alla ser samma mönster med amber, men jag gissar att din amagiska kort gör dig mer klarsynt än de som råkat ut för riktiga trauman. Näfan du äcklar mig!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Hon är nog den sämsta skådespelerska jag har sett.

Titta på grimaserna, rösten, hur hon sneglar mot juryn.

Jag förstår varför hon inte fick mer betalt i Aquaman.

https://www.youtube.com/watch?v=WIHyolzUgC4

Jag tror och hoppas att hon tittar på detta sen så att hon kan göra lite självrannsakan
Jag vill henne inget illa. Hon har en dotter på ett år som förtjänar en frisk och bra mamma
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så du tror att rollerbjudandena rullar in till någon som fått en restraining order mot sig? Vars fru syns med blåmärke utanför domstolsbyggnaden? Vilken värld lever du i?

Det är verkligheten vi lever i. Frågan är om hon ljuger att han är våldsam, gör hon det har hans karriär skadats. Det är vad det handlar om, jag motsäger inte det. Men jag tror att Depp hade karriären bakom sig.
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Låt oss gagga vidare om det här en kortis:
Vilka ÄR det egentligen som står på TeamTurd?
Narcissister? Psykopater? Vilka mer?
Grejen är att om man följer eländet på olika sociala medier så är det bara max 1 % som som håller på turden. Och jag brukar vara kritisk till sådant, men håller med till 9000 %.

Edit: för jag har faktiskt följt den här skiten som en jävla kretin
Senast redigerad av Flashsmash 2022-05-27 kl. 21:33.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Karriären stannade ju av PÅ GRUND AV hennes anklagelser.

Exakt. Det är därför han gör detta 😅
Citera
2022-05-27, 21:32
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Har du följt den här såpan? Han är rentvådd.

Jaha, så domen har redan kommit? Vann JD?
Citera
2022-05-27, 21:32
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Finns ju en person som var där som gjort en deposition om hur amber attackerade sin syster och inte Johnny. Så jag tror amber varit en jävla bitch mot sin syster många ggr och att hennes syster bara är en bitch till henne.

Aj, det har jag missat. Där föll trovärdigheten för det vittnet i så fall.

Att varken Elon Musk eller James Franco ställde upp och vittnade till Heards fördel (som det tidigare hintades om) talar också sitt tydliga språk.

Ordspråket ”högmod går före fall” passar väl in på Amber, oavsett utfall i rättegången.
Citera
2022-05-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...rd-rattegangen

Dudududu

Tack.

Blir antagligen en lång överläggning av juryn nu.
Citera
2022-05-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Så är lagen. Det här kan nig fortsätta om stämningen underkänns.

Ja jag vet att det är lagen där.

Jag tror inte JD fortsätter något oavsett utgång i den rättegången som pågår just nu. Han har fått ut sin sida med bevis.
Men vad AH gör vet ingen. Inte hon själv heller.
Hoppas hon får lite insikt, söker hjälp och försöker att inte fucka upp sin unge. För det kommer hon garanterat göra det är oundvikligt med hennes block B bravörer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Aj, det har jag missat. Där föll trovärdigheten för det vittnet i så fall.

Att varken Elon Musk eller James Franco ställde upp och vittnade till Heards fördel (som det tidigare hintades om) talar också sitt tydliga språk.

Ordspråket ”högmod går före fall” passar väl in på Amber, oavsett utfall i rättegången.
Yep, hennes syster flydde ju till hennes chef och bodde där bara för att hon var typ rädd för amber efteråt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Han är sur för att Miss Heard medvetet och diaboliskt och beräknande förtalat honom.

Båda parterna gjorde dåliga saker i förhållandet...

Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Vad fan snackar du om? Snälla gör dig själv en tjänst och använd hjärnan. Wow du vill vara edgy och gå mot strömmen, men du hackar just nu på riktiga victims och experter som alla ser samma mönster med amber, men jag gissar att din amagiska kort gör dig mer klarsynt än de som råkat ut för riktiga trauman. Näfan du äcklar mig!

Han fick redan storstryk i förra rättegången i UK och försöker nu igen i USA där alla hans pengar kan köpa fördelar i rätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in