2022-05-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det är verkligheten vi lever i. Frågan är om hon ljuger att han är våldsam, gör hon det har hans karriär skadats. Det är vad det handlar om, jag motsäger inte det. Men jag tror att Depp hade karriären bakom sig.

Varför skulle han ha karriären bakom sig? Om inte detta inträffat? Han kunde gjort sitt livs roll nu i senare år. Vem vet

Alla företag/namn sade upp samarbete med honom förutom Dior. Disney ville inte ha honom.
Vem vet vad som hade hänt om hon inte skrivit det.

Även om han var svinig ibland så ger det inte henne rätten att anklaga honom för grov misshandel och grov våldtäkt vid flera tillfällen som helt verkar sakna substans
Alla vittnen verkar ju vittna mot AH och till JDs fördel
Citera
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Båda parterna gjorde dåliga saker i förhållandet...

Han fick redan storstryk i förra rättegången i UK och försöker nu igen i USA där alla hans pengar kan köpa fördelar i rätten.
Kan jag gissa att du tillhör team Heard? Bevis och fakta biter inte på dig antar jag.
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Jaha, så domen har redan kommit? Vann JD?
Han vann folkets hjärta, oavsett utgången. I mitten av processen var jag ytterst tveksam, men nu tror jag att han har en chans. Det är upp till "juryn".
Citera
2022-05-27, 21:37
Medlem
Citat:
Båda parterna gjorde dåliga saker i förhållandet...

Han fick redan storstryk i förra rättegången i UK och försöker nu igen i USA där alla hans pengar kan köpa fördelar i rätten.
Ge mig bevis på storstryk då, om du kollar upp lite mer om rättegången i UK så ser du hur makteliten där höll ryggen om varandra. Men du är ju inte en tänkande person, du är en äcklig newage hippie som sitter och läser kort. Fånig deluxe som lever i en psykos.
Citera
2022-05-27, 21:37
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Men svara inte på mina inlägg då så kan ni ju fortsätta er halleluja hyllning till missbrukaren Johnny Depp.
Så du menar att det bara är Mr Depp som missbrukat? hon har ju tryckt i sig nästan lika mycket som Depp.
Citera
2022-05-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Ge mig bevis på storstryk då, om du kollar upp lite mer om rättegången i UK så ser du hur makteliten där höll ryggen om varandra. Men du är ju inte en tänkande person, du är en äcklig newage hippie som sitter och läser kort. Fånig deluxe som lever i en psykos.

Ja visst en stor konspiration från makteliten för att straffa stackars Depp. Undrar vem som lever i en psykos...
Citera
2022-05-27, 21:39
Medlem
Citat:
Jäklar vad alla i denna tråd verkar vara insatta i detta fall. Verkar som om ni inte har några liv vid sidan då ni kan släppa allt och bli experter på detta fall.
Skäms du nu eller? Jag har sett denna rättegång och alla klipp i alldeles för många fler timmar än jag borde. Men kan lova att du framstår som en jävla idiot jämfört med många i tråden, du bara feministgissar med dina bögiga tarotkort.
Citera
2022-05-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ja visst en stor konspiration från makteliten för att straffa stackars Depp. Undrar vem som lever i en psykos...
Men finns ju fucking fakta för det, men sådana som du faller ju halvvägs för du har för liten hjärna för att förstå bättre.

The sun är. Inte en liten tidning i UK om du tror det, sen handlade det om släktdrag mellan The sun och ngn i åtalet. Så saker gick inte rätt till. Men gissar du höjer armarna efter varje rubrik aftonbladet sätter då det är den mest trovärdiga tidningen på jorden!
Citera
2022-05-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Förmodligen Sveriges Television och Miljöpartiet.

Där är dom. Om Amber vinner så räkna med tusen pull-artiklar om hur fantastiskt det är att Amber vann. En vinst för alla kvinnor osv.

Förlorar hon så kommer det vara helt tyst.
Citera
2022-05-27, 21:40
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Försöker förstöra hans liv? Det är ju han själv som gör det med sitt missbruk och personliga problem. AH är bara en scapegoat för honom att försöka bli relevant igen.
Hur menar du att han ”förstört sitt liv” genom missbruk och personliga problem? Kulturgiganterna blir giganter genom missbruk och personliga problem, det blir en drivkraft som Hem & Skola inte kommer i närheten av.

Är du överhuvudtaget medveten om att precis alla milstolpar inom musik och film har en liknande historik? Det som skiljer JD från resten av klubben är att han inte skjutit dig själv eller dött av en OD (än). Visa mig en frikyrkolirare som satt liknande spår inom kulturen så hävdar jag att det är undantaget som bekräftar regeln.
Citera
2022-05-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tror och hoppas att hon tittar på detta sen så att hon kan göra lite självrannsakan
Jag vill henne inget illa. Hon har en dotter på ett år som förtjänar en frisk och bra mamma

Jag anser att AH är den som har varit förövaren och inte offret. Jag har lyssnar på flera timmars ljudupptagningar mellan AH och JD, och det är tydligt att 1) JD hela tiden försökte fly bråk (AH säger det själv), 2) AH använde i stort alltid fysiskt våld i bråk (något som hon inte förnekar). Utesluter det att JD inte har gjort något? Absolut inte. Men om man har en partner som alltid tar till våld, kastar saker som kastruller, vaser m.m. och som förföljer en när man vill lämna ett bråk innan det eskalerar, så kan det till slut hända att man själv gör något.

Med det sagt, jag önskar att hon kommer tillrätta med sina problem, inte minst för hennes dotter. Om inte, så kommer barnet blir helt förstört.
Citera
2022-05-27, 21:42
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Han vann folkets hjärta, oavsett utgången. I mitten av processen var jag ytterst tveksam, men nu tror jag att han har en chans. Det är upp till "juryn".

Lever du i den världen? Välkommen till verkligheten om Depp förlorar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in