2022-05-27, 23:47
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Tagit 😂

Vad är så kul? Skulle jag skrivit snorta istället? Man kan ta Kokain på flera sätt än att snorta om vi nu ska märka ord.

Som van kokain konsument så ser jag att det är någonting hon snortar, om det är kokain eller inte låter jag vara osagt. Men nog fan snortar hon något!!
Länken:
https://mobile.twitter.com/SlowNewsD...b798b45c6.html

Kolla noga å säg mig att hon inte drar in något

OBSERVERA EFTERSNORTNINGEN, några sekunder efter hon avlägsnat näsduken! Textbook cocain
Senast redigerad av Joneskuusi 2022-05-27 kl. 23:50.
Citera
2022-05-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Ja, precis vad jag skrev.

Det är synd att den inte är med, för den hade trumfat all bevisning om vad som hände i Australien.

Men det visar ändå för allmänheten vem som talar sanning.

Ja sorry läste inte så långt. Editade det precis. Börjar bli trött.
Citera
2022-05-27, 23:53
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Som Nick Rekieta sa för några timmar sedan:

"... om jag hade varit tvungen att sitta där i sex veckor och lyssna på Amber Heards lögner så hade jag varit urförbannad!"

Kom ihåg att man måste ställa upp som jurymedlem i USA. Det är ungefär som värnplikten här, obligatoriskt.
Och ersättning utgår med 35 $ om dagen.
Vilket mellan tummen och pekfingret är 350 kr om dagen. Tänk er att man sitter där dagligen 8 timmar plus en timme lunch för denna summa.
Och lyssnar på den här psykopatens lögner och MENED! ... jag tror att de vet hur de ska rösta, om man säger så! Hoppas!

Fy fan, det var lägre än jag trodde. Och så får man väl inget av arbetsgivaren heller.

Vilket jävla system
Citera
2022-05-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Vad är så kul? Skulle jag skrivit snorta istället? Man kan ta Kokain på flera sätt än att snorta om vi nu ska märka ord.

Som van kokain konsument så ser jag att det är någonting hon snortar, om det är kokain eller inte låter jag vara osagt. Men nog fan snortar hon något!!
Länken:

Skulle inte flaskan va smartare att slänga i lite kokain i ist. Hon har en dotter hemma. Sitter i rättegång bredvid domaren.
Jag tror snarare på att hon stanna i den posen så bild kunde tas när hon låtsasböla och snöt sig. Men man ser vad man ser. Jag vet inte vad jag ser. Men att sitta och snorta en bump bredvid domaren känns lite långsökt.
Citera
2022-05-27, 23:56
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Skulle inte flaskan va smartare att slänga i lite kokain i ist. Hon har en dotter hemma. Sitter i rättegång bredvid domaren.
Jag tror snarare på att hon stanna i den posen så bild kunde tas när hon låtsasböla och snöt sig. Men man ser vad man ser. Jag vet inte vad jag ser. Men att sitta och snorta en bump bredvid domaren känns lite långsökt.

Jag vet jag håller med dig! Men vi talar alltså om en brud som är skvatt galen å skiter i folks sängar, ljuger å bedrar…Men kolla klippet, ser precis ut som att hon drar en liten Lina. Asså på pricken likt, med eftersnortningen o allt, tittar sig lite oroligt omkring å torkar sig under näsan. Kolla klippet ja länkade
Citera
2022-05-27, 23:58
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Vem tror ni vinner då? Amber eller Johnny? Vilket "team" är stödjer ni och varför?
Citera
Medlem
boqpods avatar
Är inte det här en tråd om skvaller ang. J.Depp?
Verkar snarare avhandla rättegången som precis avslutats?

Har pratat en del med karln på en privat tillställning för ett par år sedan. Han är trevlig, sympatisk och har sjukt mycket självdistans så länge DU inte är en utsugare.
Citera
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:

Länken:

OBSERVERA EFTERSNORTNINGEN, några sekunder efter hon avlägsnat näsduken! Textbook cocain
Tack för länkningen till klippet. Och tack för din redogörelse hur man skall tolka hennes "snortande".
Citera
2022-05-27, 23:59
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Sant.

Å andra sidan: Hur många människor har egentligen fått spendera så mycket tid så nära Johnny Depp som den här juryn?

Vi får hoppas att de fattar rätt beslut, bara. Tänk dig att ha fått 35 dollar i veckan i 6 veckor och sen för all framtid vara märkt som en av tolv idioter som tilldömde Amber Fucking Heard 100 miljoner dollar.

Skulle det ske tror jag universum skulle utdela nån sorts blood curse över juryn som i Pirates of the Caribbean. Ingen av dem blir återställd innan Amber Heard sitter i fängelse och Depp har fått tillbaka 100 miljoner dollar i guldmynt
Senast redigerad av Fiffiniffi 2022-05-28 kl. 00:05.
Citera
2022-05-28, 00:00
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Länken:

Någonting skumt är det ju. Kan det ha varit något som skulle aktivera extra snörvel och gråt? Kan kokain kanske rentav underlätta den processen på något sätt? Som bekant funkade ingen taktik för henne gällande gråten.
Citera
2022-05-28, 00:00
Medlem
Citat:
Jag vet jag håller med dig! Men vi talar alltså om en brud som är skvatt galen å skiter i folks sängar, ljuger å bedrar…Men kolla klippet, ser precis ut som att hon drar en liten Lina. Asså på pricken likt, med eftersnortningen o allt, tittar sig lite oroligt omkring å torkar sig under näsan. Kolla klippet ja länkade

Jag har redan sett detta många gånger.
Men tack iaf för länk.
Om hon nu mot all förmodan sitter där och drar en liten lina så är det inte det galnaste hon gjort så allt är ju möjigt.
Hon kan ju ha haft en stor kråka oxå.
Citera
2022-05-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Blandar de möjligtvis in fler preparat än marijuana?

Påstår du att cannabis gör en till pacifist? Finns folk som gör onda saker på enbart cannabis ja. Men självklart är det vanligare att folk spårar ut om man blandar droger. Då kan vem som helst spåra ut. Men det finns gott om urspårade människor som inte blir änglar för att dom röker marijuana. Det här dravlet är inget annat än romantisering av cannabis.

Marijuana pacificerar inte människor, även om det gör det för dig. Och man måste inte ligga i soffan och äta chips heller.

Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Vem är ”en våldsam idiot”? Knappast JD i alla fall, däremot har AH tydligen misshandlat sin tidigare partner så visst är hon en ”survivor of domestic violence” eftersom hon fortfarande är på fri fot.
Det sa jag inte, jag är bara less på dravlet att marijuana gör en till pacifist och soffburen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in