Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha lite fel. Tack!

Men tänk va trist ändå. Jag hade känt mig snopen.

Någon på court tv sa att det bara var någon tjej med, vet inte om det stämmer

Jag hade gråtit som ett barn om jag blev bortvald även om det va något alla visste skulle hända.
Citera
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Du kan ju tycka vad du vill, de båda hade en relation sedan 2012 och var gifta. Depp jagar ung vacker kvinna och Amber Heard etablerad skådespelare med deg.
Det är 2022 nu. AH framstår som en klockren kaninkokerska, om hon hade vetat att hennes shitshow skulle sluta så här skulle hon förmodligen knivhuggit JD när han sov.
Citera
Medlem
Citat:
Äsch egentligen bryr jag mig inte men bara trött på den ensidiga halleluja kören för Depp. It takes two to tango. Depp är bara sur för att hans karriär avstannat.
Wow, för ditt tankesätt om varför Depp försvarar sig själv mot någon som försöker förstöra hans liv är att vara bitter? Du är ju på riktigt äcklig som tänker så. Men du passar in i ramen som en naiv dum jävla vänstersvenne.
Citera
2022-05-27, 21:28
Medlem
Hon är nog den sämsta skådespelerska jag har sett.

Titta på grimaserna, rösten, hur hon sneglar mot juryn.

Jag förstår varför hon inte fick mer betalt i Aquaman.

https://www.youtube.com/watch?v=WIHyolzUgC4
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Ingen byts ut. Det är två extra.
Tack
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Hon är inte bara en kaninkokerska, hon är en sämre skådis än Will Smith.
Haha hon är fan sämre än porr skådisar!
Citera
2022-05-27, 21:29
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Enda skvallret jag har är att han spelade Jack Sparrow och är gift med nån (eller har varit gift) artist eller nåt. Tror han är Amerikan också
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Wow, för ditt tankesätt om varför Depp försvarar sig själv mot någon som försöker förstöra hans liv är att vara bitter? Du är ju på riktigt äcklig som tänker så. Men du passar in i ramen som en naiv dum jävla vänstersvenne.

Försöker förstöra hans liv? Det är ju han själv som gör det med sitt missbruk och personliga problem. AH är bara en scapegoat för honom att försöka bli relevant igen.
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/OrKbAO/advokaternas-20-framsta-argument-i-johnny-depp-och-amber-heard-rattegangen

Dudududu

Citat:
Rättegången är nu över.
Respektive advokatteam har framför sina slutpläderingar i fallet Johnny Depp och Amber Heard.
Nu är det upp till juryn att bestämma vem som vinner – det kan ta allt från några timmar till flera dagar eller till och med veckor.
Här är advokaternas 20 främsta argument i slutpläderingarna.
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Ok så en rättegång till om något annat. Det är vanligt i usa att ha advokater vid skilsmässa eftersom deras syn på hur tillgångar ska delas är så extrema. Amber såg ju till att inte få till ett prinup. Och exakt hur förlorade JD den sk rättegången. Amber hade laglig rätt till hälften av hans förmögenhet alltså mycket mer än futtiga 7 millar.

Så är lagen. Det här kan nig fortsätta om stämningen underkänns.
Citera
2022-05-27, 21:30
Medlem
Citat:
Äsch egentligen bryr jag mig inte men bara trött på den ensidiga halleluja kören för Depp. It takes two to tango. Depp är bara sur för att hans karriär avstannat.

Igen!! Kolla på rättegången så kanske du fattar varför alla är på JD "sida". Innan du satt dig in i fallet. Håll käft och förpesta någon annan tråd. Du stör bara.
Citera
2022-05-27, 21:30
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:

Karriären stannade ju av PÅ GRUND AV hennes anklagelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in