2022-05-27, 20:42
Medlem
Fiffiniffis avatar
Har Amber haft glasögon på sig någon gång innan?
Citera
2022-05-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Det var Depp som satt på resurserna och som varit med i spelet ganska så länge, köper inte att han ensam skulle vara ett offer. I rättegång efter rättegång har han förlorat och ändå pushar han samma historia. Det är ju bara ett utnötningskrig som den med mest resurser vinner.

Hur många rättegångar har du sett ang just detta fallet? Du har uppreoade gånger skrivit rättegångar JD förlorar ang detta??
Jag har endast sett det mot the sun tror jag tidni gen heter. Alltså 1 rättegång ang just detta.
Citera
2022-05-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Hade inte Camille bara 6 minuter för 10 minuter sen på sig?

Andra sidan har 6 minuter kvar.
Citera
2022-05-27, 20:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Hände det 2003 var hon 17 år så det kan mycket väl vara så. Men det lär vi nog aldrig få veta, kan inte se att hon tar detta vidare ifall hon förlorar. Hon har väl knappast pengar kvar.

Nej lite meningen med att de spärrar det, så hon kommer inte göra något så det kommer ut. Kommer aldrig att synas och skulle någon ta upp det så lär de bli åtalade. Ganska strikt det här med sealed.

Citat:
If you were arrested or involved in a court case or had contact with the juvenile justice system when you were under 18, the courts, police, schools, or other public agencies may have records about what you did. If you are able to get those records sealed, it could be easier for you to find a job, get a driver’s license, get a loan, rent an apartment, or go to college. In some cases, the court will automatically order your records sealed. In others, you must file a petition asking the court to seal your records.

When the court seals your records, it means that your court case no longer exists for most purposes. This means that you can legally and truthfully say you do not have a criminal record when someone asks about your criminal history (there may be an exception to this if you want to join the military or get a federal security clearance).
https://www.courts.ca.gov/28120.htm
Citera
2022-05-27, 20:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Hade inte Camille bara 6 minuter för 10 minuter sen på sig?
Andra sidan har 6 min.

Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Har Amber haft glasögon på sig någon gång innan?
nej aldrig...
Hon försöker kanske härma Dr Mommy (Curry).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
6 minuter att svara på allt detta blir svettigt.

Haha jaa.. men de är vana nu tror jag. Alla grodor som smiter från AH läppar har nog orsakat förhöjd dos av intaget av lugnande för hennes advokater
Nu ska Rotterborn försöka släta över lite men det bästa vore nog att de är tysta nu. För enl andra advokater som sitter och suttit med i rätten är jurun trötta på AH.
Lagligt kan hon fortf få rätt. Men de gillar henne INTE.
Citera
Medlem
Bra svarat av henne! Hon är så jäkla skarp.

Johnny såg nästan ut som att han noddade under hennes tal. Kanske mediciner. Skitsamma. Hoppas han vinner.
Citera
2022-05-27, 20:49
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
AH’s metoolögner kostade nästan JD hans karriär. Alldeles utmärkt att hon nu möter samma öde, är hon ens med i Aquaman 2 överhuvudtaget när detta är över? Synd för henne att suga av Weinstein inte längre är en fungerande karriärväg.

Amber Turd, meet mr Karma.

Som AH kvinnliga advokat säger så var Depps sista stor film ” Pirates of the bla bla” 2017. Den spelades in 2015-16. Sen dess gick det utför med hans karriär pga allt supande och knarkande.
Citera
2022-05-27, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Hur många rättegångar har du sett ang just detta fallet? Du har uppreoade gånger skrivit rättegångar JD förlorar ang detta??
Jag har endast sett det mot the sun tror jag tidni gen heter. Alltså 1 rättegång ang just detta.

Tänker mer på skilsmässorättegången.
Citera
2022-05-27, 20:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Har inte Mr. Hot Air hålla på sex minuter än?
Citera
2022-05-27, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Jag kan inte föreställa mig hur mycket Amber avskyr Camille. En kvinna som är snyggare, smartare, mer kapabel och mer kompetent. En narcissist som Amber HATAR det, och skulle definitivt bli våldsam mot henne om hon var i en situation där hon kunde komma undan med det.

Eller hur, plus att alla älskar Camille och typ alla hatar Amber
Citera
2022-05-27, 20:51
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=JeTXFfCLfKY&t=13480s

Eftersom vi endast har fått höra vissa delar av ljudinspelningarna under rättegången så rekommenderar jag att lyssna på den här (eller ja, vissa delar då det förekommer mycket ointressant). Den är över 4 timmar lång, så man orkar knappast att lyssna på hela. Men i stora delar av inspelningen så skyller AH hela tiden på JD och försöker manipulera. Men det framstår tydligt vem det är som är abusern i förhållandet. Har JD lagt sina fingrar på AH? Troligtvis. Men det är han som är offret här.

Det ska tilläggas att även om vi endast har fått höra delar så har juryn hela inspelningen.

1:52:43 Det inleds med att JD säger att han inte bara kan stå där och ta emot slag, utan att han då måste då reagera, d.v.s. lämna rummet/huset.

1:55:27 JD nämner "throwing punches" och att AH i stort sett alltid slåss när det är bråk. Givetvis ska AH styra över att det handlar inte om det, det handlar om bråket och att han alltid ska fly undan, vilket är respektlöst mot henne. När han lämnar bråk så får hon ångest, blir stressad och ännu mer arg. Det kommer även fram att han har lämnat i flera timmar.

"När du lämnar (under bråk) så är det ett verktyg du använder för att skada mig"

Hon säger att han mycket väl vet om att det gör henne mer arg. JD säger att lämnar för att han inte vill att situationen ska bli värre.

1:57:30 JD tar upp Australien, där han säger att han flydde genom minst två sovrum och fem badrum för att undvika bråket (något som hon inte förnekar). AH vill få det till att han inte flyr ett bråk utan han flyr en lösning. Sen kommer något som är mycket intressant. AH säger att vi kan inte lösa problemen om du flyr till badrummet varje gång. JD menar att det inte går lösa ett problem när ett bråk blir större och större, och att han går in till badrum/sovrum för att det ska lugna ner sig. Men det gör det aldrig, för så fort han gör det så står AH utanför och bankar på dörren. Han kommer ut, bråket eskalerar. Han flyr undan igen. Hon står utanför och bankar på dörren. Sen fortsätter det med att AH börja ranta och givetvis är allt JD:s fel.

2:34:20 Det börjar med att JD beskriver att AH flippar ur och blir arg och manisk. AH säger att jag blir arg, jag är en människa. Vidare säger hon att hon inte kan kontrollera det. Det småpratar en stund och JD säger att AH blir arg ofta (något som hon inte förnekar). Sen kommer det återigen något intressant. AH säger "you run away everysingle fight".

2:38:52 JD säger att AH kastar saker som kastruller etc. AH förminskar och säger att det är irrelevant för diskussionen. JD säger det är högst relevant och att det är därför han lämnar så att det inte leder till att han faktiskt slår henne.

2:46:03 Denna har nog alla hört: Amber säger "I didn’t punch you, I was hitting you".

3:44:40 AH säger att hon inte kan lova att hon inte blir fysisk igen. "Somtimes I get so mad I lose it".

Detta är en av många ljudinspelningar som visar vad AH är för typ av person.
Senast redigerad av stifmeister89 2022-05-27 kl. 20:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in