2022-05-27, 15:12
Medlem
Har Amber Heard sminkat sig med sitt "bruise kit" nu igen?
Citera
2022-05-27, 15:14
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Om folk inte är intelligenta nog att kunna läsa en nyhetsartikel, utan enbart en rubrik, så kanske man bör bli omyndighetsförklarad?

Du får tycka hur illa du vill om fenomenet men det är så de flesta normalstörda människor funkar, de läser bara rubrikerna och går vidare, och det är naturligtvis svensk media medveten om när de gör sina publiceringar om Johnny Depp.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-27 kl. 15:18.
Citera
2022-05-27, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Va fan är de postkodsmiljonären eller, fattar ingenting
Rättegången är snart slut. Domaren instruerar juryn nu. Jag tror att slutpläderingar kommer snart, 2x90 minuter och sedan får vi vänta några veckor på juryns dom.
Citera
2022-05-27, 15:15
Medlem
srsbizs avatar
Bör hon inte stämma Waldman istället för Depp? Även fast han var Depps agent på tiden måste hon väl bevisa isf att Depp bad Waldman skriva dom tweetsen? Om inte så kan man väl inte anklaga Depp för defamation pga tweets? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2022-05-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Rättegången är snart slut. Domaren instruerar juryn nu. Jag tror att slutpläderingar kommer snart, 2x90 minuter och sedan får vi vänta några veckor på juryns dom.

Fallet är så solklart så det finns inte, domen bör ta en vecka max.
Citera
2022-05-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Välkommen till vem vill bli miljonär, Vad är huvudingrediensen i potatismos?

A. Potatis
B. Mos
C. Vindruvor
D. Plywood

Lite på den nivån
Jag är inte helt övertygad om det amerikanska jurysystemet. När de varje gång måste lära sig vad bevis betyder. Är det verkligen juridiskt kompetenta att avgöra det här? Kanske, med lite tur kan de det. Hoppas att de lyssnar ordentligt på domaren nu.
Citera
2022-05-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag är inte helt övertygad om det amerikanska jurysystemet. När de varje gång måste lära sig vad bevis betyder. Är det verkligen juridiskt kompetenta att avgöra det här? Kanske, med lite tur kan de det. Hoppas att de lyssnar ordentligt på domaren nu.

Jag har ingen aning, kan inte deras system. Men de låter som lotto
Citera
2022-05-27, 15:18
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Jag säger inte det här för att jag vet det med säkerhet. Men såg i en av chatterna en gång att någon sa på lördag!

Alright!
Är det inte då straffet som delas ut?
Dvs efter att man blivit dömd? Det brukar ta lite tid, iaf i det här fallet borde det vara så.

Jag får uppfattningen att JD har oddsen på sin sida. Faktiskt. Känns som att detta kommer göra ett stort avtryck i världshistorien.
Citera
2022-05-27, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Bör hon inte stämma Waldman istället för Depp? Även fast han var Depps agent på tiden måste hon väl bevisa isf att Depp bad Waldman skriva dom tweetsen? Om inte så kan man väl inte anklaga Depp för defamation pga tweets? Eller är jag ute och cyklar?
Så är det ju rimligen. Grejen är att Team Heard har inget bättre. De är desperata och försvarar sig så gott de kan.
Citera
2022-05-27, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Han var tillsammans med Vanessa Paradi i 14 år. Han är 58 nu. Och de andra i några år. Förstår att det blir problem när man är borta på inspelningar under halva året.

Att Amber Heard var en golddigger och uppmärksamhetstörstig vet vi. Men sen räckte inte det, Johnny kunde inte fylla hennes liv med innehåll. Och hon vände sig mot honom. När hon dessutom börjat jaga honom för att få honom att skrika och slåss för kommande dagar men det misslyckades och det gjorde henne vansinnig. Men hon har varken bilder eller ljud på att han han skadat henne på något sätt.

Så nu kommer hon för ALLTID att vara den som ljög om misshandel och om våldtäkt.

Så varför skiljde han sig inte och varför ansökte Amber om besöksförbud?
Citera
2022-05-27, 15:20
Medlem
LeCastles avatar
Vart tog ögonkontakten vägen Amber Turd?!
Citera
2022-05-27, 15:20
Medlem
srsbizs avatar
Känns som att det inte blir någon vinnare i detta fall. Tror inte att juryn fäller varken Depp eller Heard för defamation. Depp får väl ses som vinnare i allmänhetens ögon dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in