Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Team Amber-folk: "Man kan inte slå fast att Amber har personlighetsstörningar eller ljuger"
Också Team Amber: "Fiffiniffi misshandlar sin fru eftersom han skrev att han skojbrottas med sin fru och hon får blåmärken!!!!"
Precis när man tror att ni inte kan sjunka lägre...
Haha ofc.

De borde inte ens ha förmågan att föröka sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
karlenn
Utgången i den här rättegången är väl inte speciellt viktig för Depp. För Heard så är den livsviktig, hennes karriär är mer eller mindre förstörd och en personlig konkurs är överhängande.
För Depp så har den här rättegången mer eller mindre handlat om att återställa sin image, vilket man sannerligen har lyckats med ganska så bra. Jag säger inte att Depp inte har orsakat något blåmärke på Heard, det är dock uppenbart att deras relation var enormt stökig och att Heard har varit grundpelaren för den destruktiva relationen.
Hela världen har bevittnat vilken instabil människa Heard faktiskt är.
Jag tycker det är imponerande att han stod ut med galningen under en sån lång tid. Amber har erkänt att hon slagit Johnny, men det finns inget som talar för det motsatta.
Att missbruka droger är en sak men det betyder inte att man är våldsam. Hans tidigare relationer älskar honom men han mår inte psykiskt bra helt enkelt. Det kallas för bipolaritet och det är påfrestande.
Balansen är återställd. Johnny Depp behöver inte mer pengar men i rättvisans namn så borde Amber Turd åtminstone betala skulden som efterfrågats av JD. Än finns det hopp!
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Utpressning? Handlar väl snarare om kompensation för sveda och värk. Gifta personer brukar också få materiell kompensation.
Amber fick $7M. Räckte inte det? Om jag fick 70 miljoner SEK så hade jag gått vidare i livet. Det är så störd AH är. Narcissist i den renaste formen.